Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Willeke_ schreef:Niet voor mezelf:
Eigenaresse zoekt stalling voor een brave Friese ruin 14 jr. liefst met ( binnen-en ) buitenbak en uitrijmogelijkheden in het bos.
Marrit13 schreef:Denk dat je moet kijken of het voor jullie uit kan: 350 per maand is ca 11 euro per dag. Kan je het daar voor wegzetten of niet (denk vooral aan de arbeidsuren). Zou er als stalhouder sowieso nooit bij in willen schieten en dat is best moeilijk in deze tijd. Rijk word je er nooit van, maar gelijk spelen zou ik op zijn minst willen: er zitten tenslotte ook voordelen aan die niet perse in geld uit te drukken zijnJe zou op de FB pagina stalling in Gelderland beetje vergelijkend warenonderzoek kunnen doen
mingming schreef:Bedankt voor jullie input!Marrit13 schreef:Denk dat je moet kijken of het voor jullie uit kan: 350 per maand is ca 11 euro per dag. Kan je het daar voor wegzetten of niet (denk vooral aan de arbeidsuren). Zou er als stalhouder sowieso nooit bij in willen schieten en dat is best moeilijk in deze tijd. Rijk word je er nooit van, maar gelijk spelen zou ik op zijn minst willen: er zitten tenslotte ook voordelen aan die niet perse in geld uit te drukken zijnJe zou op de FB pagina stalling in Gelderland beetje vergelijkend warenonderzoek kunnen doen
Ja, de prijzen die hier worden benoemd zijn inderdaad toch wel fors lager dan wij hadden berekend. We hoeven er inderdaad niet veel aan te verdienen, we hebben ook niet de illusie dat dat kanmaar we willen het niet voor niks doen. Wij hadden zo tussen de 400 en 450 in ons hoofd voor volpension, en dan halfpension wel wat lager. Maar als dat echt te hoge prijzen zijn voor deze omgeving, dan moeten we nog even nadenken of we het voor minder wel willen doen.
@muze, dankjewel, goed om te weten! Op marktplaats zag ik wel een paar andere paddock paradise achtige plekjes in de buurt en sommige heb ik al een paar keer langs zien komen. Ik vraag me af waarom die nog niet gevuld zijn.