Beemsterkaas schreef:Waarom zou ik de info op je profiel moeten doornemen?
Nou.. het is nogal veel informatie die er op staat. Had dat dan allemaal in haar post gezet moeten worden?
Er mag toch wel verwezen worden naar je eigen profiel?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beemsterkaas schreef:Ik vind het niet nodig die discussie over onderzoeken etc. hier te voeren. Misschien wel in een ander topic, voor wie dit interessant vindt. Maar in dit topic is er geen publiek voor.
Popstra is voor mij een paardenvrouw met veel kennis en nuchterheid, zij geeft aan niet in discussie te willen gaan, dus respecteer dat dan ook.
Ikzelf ben (zoals ik al zei) geen westernruiter en ben geen voorstander van zo jong zadelmak maken. Meer nog: hoe ouder ik word, hoe moeilijker ik het begin te vinden überhaupt nog te rijden (wat geweten betreft). Lees het nog eens: je hoeft mij dus echt niet naar je profiel door te verwijzen om een uitleg over 3-jarige paarden te doen.
Dus naar wie richten jullie de discussie? Er is geen betrokken tegenstander.
De vraag in dit topic is: waar koop je een Quarter?
Ik begrijp jullie reacties wel hoor. Ik heb zelf geen Facebook meer, dus geen actieve volger. Ben net even wezen kijken en het zijn inderdaad echt nog babies die op dit moment aangeboden worden. Dat is niet het type paarden wat ik bedoelde - voor de duidelijkheid.
Toen ik daar (voor iemand anders) ben gaan kijken, heb ik op een mooie 3-jarige gereden. Super fijn paard, ik ben niet op zoek anders had ik hem zelf gekocht, zo'n leuk dier.
De andere paarden daar op stal waren toen naar mijn idee zeker geen iele twenters / veulens.
Een goede ervaring dus met deze stal, en vanuit die ervaring tip ik hem.
Een close-up van mijn ritje met het paard in kwestie:
Het spreekt voor zich dat je op zoek gaat naar een gezond paard, in een situatie waar jij je 100% goed bij voelt.