Stalling Zwolle en op kamers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbly

Stalling Zwolle en op kamers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-25 20:52

Ik weet niet of ik het zo goed heb geplaatst, maar ik ben ergens naar op zoek. Misschien wel een spelt in de hooiberg…

Vanaf september ga ik studeren in Zwolle en wil ik graag mijn paard meenemen.

Nu zoek ik gelijk een plek voor mezelf. En het leek me dus ultiem als iemand een plek voor me heeft, een studio of dergelijke, waar ik mijn eigen ruimte heb. En waar ik mijn paard kan stallen.

Toevallig heb ik contact met een manege waar ik hem kan stallen, en waar ik les kan geven. en waar ik heb gelezen dat ze een appartement hebben, maar daar moet ik nog naar vragen.

Nu vroeg ik me af of iemand een plek weet in de buurt van centrum zwolle (te fietsen naar de binnenstad om het zo te zeggen) waar ik mijn paard kan stallen en mezelf :P
Ik verwacht mijn Orun 3 te hebben rond september en sta open voor werkzaamheden en helpen. :)

Kent iemand een plek?
Of is dit echt een speld in de hooiberg?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling Zwolle en op kamers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-25 23:28

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 14:34

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 16:57

Wellicht heb je meer kans op stalling in Hattem, dat is opzich ook prima te fietsen vanaf Zwolle. Ik woon zelf in Zwolle maar zou zo geen plek weten. De stallingen die ik ken komen paarden heel weinig buiten, je kan eens proberen te kijken op marktplaats.

Kristy1998x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 17:59

Ik heb geen suggesties voor je, wel een flinke afrader daar in de buurt die dit eventueel zou kunnen aanbieden. Mocht je daar meer over willen weten kan je mij uiteraard een PB toesturen :) !