Ervaringen met UHG shop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fayyah19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:08

Jarenlang maar volle tevredenheid besteld tot de afgelopen bestelling. In december een vliegenmasker besteld die op voorraad zou zijn. Uiteindelijk op 22 mei een ander vliegenmasker ontvangen. Ik heb het maar zo gelaten want ik zag het niet zitten om te retourneren. Er komt totaal geen reactie op mail, telefoon en Whatsapp.

Ladygiroc

Re: Ervaringen met UHG shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 21:01

Ik kom ook niet op hun site, jullie wel?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 21:39

Kun je dan ook beter van weg blijven :D

Maartje1967

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 22:16

Ladygiroc schreef:
Maskers zijn nooit binnen gekomen, klarna heeft geannuleerd.

Geen enkel bericht vanuit UHG.

Heel slim om het via Klarna gedaan te hebben.

Hier hadden ze het lef om mij een klanttevredenheidsonderzoek te laten invullen per geautomatiseerde e-mail.... bedroevend bedrijf dat het woord 'bedrijf' niet waard is.

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:21

Ik had laatst een masker besteld en die is wel netjes binnen gekomen!
Het duurde wel een paar dagen of een week ofzo, maar wel gewoon binnen gekregen.

naomivl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 23:11

Helaas hier ook besteld maar nooit wat binnen gekregen.. Wel een lose post.nl track and trace gehad. Helaas reageren ze verder nergens op. binnenkort ga ik maar aangifte doen van oplichting.

Le_Cruyot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:17

Bij UHG besteld. Betaling was zo geregeld en bevestiging kwam binnen via de mail. Daarna doodstil. Geen reactie op mails, geen reactie op voicemails. Nada. En uiteraard niets ontvangen. Niet blij.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-24 22:26

Hmmm, jammer dat ik dit niet eerder las. De sporen die ik besteld heb kan ik dus naar fluiten. Jammer dit :(

Le_Cruyot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-24 09:21

Na maand of twee geld terug ontvangen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-24 18:12

Hier ging het uiteindelijk sneller, maar heb het geld nu ook terug na een paar verzoeken via mail en whatsapp. Via Whatsapp kreeg ik geen reactie, maar wel vrij snel een creditfactuur in de mail en het geld staat op mijn rekening.
Is het dan niet veel handiger als ze de shop gewoon offline halen? Dit is toch niet handig zo?

Texasstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 14:47

Ik heb in het verleden juist wel reactie gekregen via Whatsapp wat mij zeer verbaasde. Eerder namelijk eens besteld en toen nooit meer wat gehoord van ze en uiteindelijk mijn geld teruggekregen. Laatste keer dus wel via Whatsapp meerdere reacties gehad maar uiteindelijk heeft het nog een eeuwigheid geduurd voordat ik geld terug kreeg. Nu zal ik er nooit meer voor kiezen een bestelling bij ze te plaatsen...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 15:05

Ik ook niet meer :n
Heb uiteindelijk via een andere site wel nieuwe sporen besteld, daar ben ik dan weer wél heel tevreden over :j Supermooi product, goede communicatie.... helemaal goed!
Het aanbod van westernspullen is sowieso al heel beperkt in Nederland, helaas.

Fayyah19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 21:21

Fayyah19 schreef:
Jarenlang maar volle tevredenheid besteld tot de afgelopen bestelling. In december een vliegenmasker besteld die op voorraad zou zijn. Uiteindelijk op 22 mei een ander vliegenmasker ontvangen. Ik heb het maar zo gelaten want ik zag het niet zitten om te retourneren. Er komt totaal geen reactie op mail, telefoon en Whatsapp.

Ik heb ze afgelopen week het voordeel van de twijfel gegeven en een vliegenmasker besteld. Het masker is vandaag bezorgd maar wederom een ander masker ipv het bestelde artikel. Jammer.