Oude Paardenrevalidatie Noord-Holland aan de kanaaldijk.
Waar Britt voorheen stond. en waar Matt en Jesse nu in zitten is volgens mij te huur.
speurneusc
Geplaatst: 05-07-24 20:24
nog op zoek?
op mijn facebook kwam deze voorbij: Pensionstal heeft stallen vrij in Hulten, nabij Tilburg (NB) !! Vanaf 01 Augustus is er weer plek vrij!! Springflower Stables is een professionele pensionstal in Hulten, nabij Tilburg (NB). Onze locatie beschikt over alle faciliteiten die je als ruiter maar kan wensen, voor jezelf én voor je paard. Op onze stal staan dressuur- en springruiters van verschillende niveau's, maar ook ruiters die graag met hun paard naar buiten gaan of enkel recreatief rijden zijn bij ons van harte welkom.
Wij gaan verhuizen richting Den Bosch/Tiel, mijn zoekgebied is dus aanzienlijk kleiner geworden. Ik ga het topic nog is doorspitten of daar iets in de buurt is genoemd .
Nixxs
Geplaatst: 16-09-24 00:27
Lillian__ schreef:
Stoeterij geerestein in Doorn - prov. Utrecht Alles inpandig, aan de Utrechtse heuvelrug en volgens mij verhuren ze ook per unit
Paarden staan hier in de winter max 1 uur buiten en in de zomer 3 uurtjes.
Stal de Chaamse bossen. Staat altijd een springparcour, hoeveel buiten weet ik niet maar ze hebben stallen met uitloop. Hebben volgens mij meerdere ruiters die veel paarden stallen ipv een gewone Pensionstal met 1 paard per persoon zegmaar.
Ik heb zojuist enkele reacties helaas moeten verwijderen. Let er op dat enkel neutraal beschreven onderbouwde ervaringen zijn toegestaan. Dit mag uiteraard zowel negatief als positief. Maar wel enkel eigen ervaringen.
Ziet er prachtig uit, maar ik ben blut mocht ik hier gestald staan
Ik kan niet zien hoe groot de stallen zijn, maar een normale box (3 bij 3) kost hier ook al 550 euro per maand. En dan moet je voor hooi ipv kuil, paddockservice en weidegang ook apart betalen.