Verzameltopic Verzorgpaarden en verzorgpony's gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Verzameltopic Verzorgpaarden en verzorgpony's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 13:04

Op Markt bieden we al lange tijd de mogelijkheid om een advertentie te plaatsen waarin je een oproep kunt doen voor een verzorgpaard of verzorgpony. Aangezien we merken dat gebruikers dit ook graag op het forum onder de aandacht willen brengen hebben we besloten om hier een verzameltopic voor te openen.

In dit topic kun je een oproep plaatsen voor het zoeken naar een verzorgpaard of verzorgpony. Geeft hierbij duidelijk aan:
- Wat zoek je
- In welke omgeving zoek je
- Hoeveel ervaring heb je met paarden en pony's, wees hierin realistisch zodat je ook gerichte berichten kunt krijgen en geen teleurstellingen krijgt
- Als je een advertentie hebt op Markt dan kun je dat bij de oproep plaatsen, plaats daarbij ook een beschrijving bij de oproep en niet alleen een link

Naast Markt kun je ook gebruik maken van je profiel en onderschrift om het meer onder de aandacht tte brengen.

Dit topic is puur bedoeld voor een oproep om een verzorgpaard of verzorgpony te zoeken. Losse topics zijn niet toegestaan op het forum. Reacties op deze oproepen kunnen via pb gaan en zullen dan ook verwijderd worden. Ook discussies horen niet plaats te vinden in dit topic en zullen daarom verwijderd worden. Bokt bemiddeld niet als er iets niet goed gaat in deze zoektocht.

chantal17

Lease paard gezocht in Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 20:23

Sinds een tijdje woon ik samen met mijn vriend in Nijverdal.
En ben ik op zoek naar een plek waar ik mijn paardenpassie kan uitoefenen.

Ik heb redelijk wat ervaring met paarden en rij voornamelijk friezen paarden.
Ik heb jaren een eigen paard gehad en beschrijf mezelf als betrouwbaar en een ervaren basisruiter in zowel dressuur als western.

Wat kunt u van mij verwachten ?
- Ik ben betrouwbaar en kom mijn afspraken na.
- Ik ben vriendelijk in het rijden en longeren en vindt het ook leuk om te gaan lessen.
- Uiteraard ga ik netjes met u spullen om

- Om u een richting te geven: mijn interesse gaat uit naar het dressuur rijden. Ook zou ik het leuk vinden om meer vrijheidsdressuur te doen. Verder vind ik het onwijs leuk om ook buitenritten te maken en grondwerk te doen. Dit natuurlijk altijd in overleg.

Ken jij of ben jij iemand die een bijrijder zoekt?
stuur mij dan een PB *\o/*

Bedankt ! *\o/* *\o/*
Laatst bijgewerkt door chantal17 op 04-03-25 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

chantal17

Re: Lease paard gezocht in Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-25 20:25

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nicky1963

Re: Lease paard gezocht in Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-25 14:34

Hoi, ik heb je een pb gestuurd.

Lea2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 09:52

Lieve allemaal,

Ik ben voor onze super lieve E pony opzoek naar een verzorger voor 2 dagen in de week.
Het is op een privestal, dus echt alles zelf doen hoort daarbij.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 12:49

Lea2024 schreef:
Lieve allemaal,

Ik ben voor onze super lieve E pony opzoek naar een verzorger voor 2 dagen in de week.
Het is op een privestal, dus echt alles zelf doen hoort daarbij.

Waar?

Lea2024

Re: Verzameltopic Verzorgpaarden en verzorgpony's gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 17:40

Oh haha dom Numansdorp

Mil27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 20:13

Hoi!
Ik ben Mila, ik ben 11 jaar oud en ong. 1.50 M. Ik zoek een verzorgpony waar ik lekker mee bezig kan zijn en op kan rijden. Het lijkt met leuk om aan de gang te gaan met dressuur en springen, niet op hoog niveau ofzo, maar gewoon voor de lol :). Ik rij regelmatig sinds ik 6 jaar ben. Ik heb een tijdje bij een manege gezeten en ik ben daarvan eigenwijze pony's gewend. Dus het is helemaal niet erg als je pony een sterke eigen wil heeft ;).
Wat kan je van mij verwachten als verzorger?:
- Een fijne, betrouwbare verzorgster en bijrijdster, ik heb veel geduld als het gaat om paarden.
- Rijden staat bij mij niet op nummer 1! Rijden is natuurlijk heel leuk, maar met de pony's bezig zijn vind ik al super tof.
- Ik kom door weer en wind, je zult mij nooit horen zeggen 'ik ga niet want het regent'. Als ik niet kom, is het om een goede reden.
Ik woon in Aalten dichtbij Lichtenvoorde. Het zou fijn zijn als het niet heel veel meer dan 10 km fietsen is. Bijvoorbeeld omgeving Lievelde, Aalten, Lichtenvoorde, IJzerlo etc.
Als je denkt dat ik geschikt ben voor jou pony, zou ik het heel leuk vinden als je reageerd.
Groetjes, Mila.

Renee64

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 16:11

Hoi Hoi!

Hoi, ik ben Renee, 20 jaar oud. Voor de zomervakantie ben ik klaar met mijn opleiding Sociaal Werk en daarom ben ik op zoek naar een verzorgpaard. Vanaf dan werk ik in de middagen en avonden, dus heb ik in de ochtenden tijd om met een paard bezig te zijn. *\o/*

- Ik zoek een verzorgpaard waar ik 1 tot 5 dagen per week mee aan de slag mag, vooral voor recreatief rijden. Daarnaast vind ik het leuk om tijd te besteden aan de verzorging, wandelen en het opbouwen van een band. Een paard dat me nog wat kan leren en vertrouwen geeft, zou heel fijn zijn.

-Ik zoek in de omgeving van Kampen, Emmeloord en eventueel omliggende dorpen/steden, zolang het goed te bereiken is met de fiets en ik ben ook in bezit van een rijbewijs.

-Ik heb in het verleden wel verzorgpony’s gehad, maar toen was ik nog jong. Na een pauze van vijf jaar (door school) ben ik nu weer serieus begonnen met rijden. Ik volg wekelijks privéles in Emmeloord om mijn rijvaardigheid en kennis op te bouwen. Ik ben dus geen beginner, maar ook (nog) geen gevorderde. Ik leer graag en ga rustig en respectvol met paarden om.

Afbeelding

Afbeelding