Ervaring paardenspullenshop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 17:38

Little_Gift schreef:
tjarda_auke1 schreef:
Hoi, dit gaat niet over mijn bedrijf:) ik heb paardenspullenshop.nl en niet paardenspullen.shop . ik werk zelf ook bij opgelicht in de paardenwereld;)

Nou, dat zegt ook genoeg... :')

En wat wilt u hier mee suggereren?

Little_Gift

Re: Ervaring paardenspullenshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:51

Dat gezien de algemene ontevredenheid hier over uw handelen en zaken doen en uw Klantenbejegening, u niet direct de juiste persoon bent voor een groep die moet handelen over opgelicht zijn of worden? %)

Niet gedacht dat ik die nog zou moeten verduidelijken :)F

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:09

Zij is niet wel degene waar dit topic over gaat.
Laatst bijgewerkt door Polar op 04-10-24 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:12

Zij is wel degene waar dit topic over gaat Polar

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:14

Ooh, maar ze schreef in die quote toch dat het niet over haar bedrijf ging? -O-
Wat raar dan.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:36

Volgens mij zit het zo dat bij de webshop van Tjarda het wat misgaat in de afhandeling van emails en dat daardoor de bestellingen niet altijd (goed) afgehandeld worden en is de andere webshop een echte oplichter als ik het goed begrijp en gelezen heb.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:26

Friesfanaat schreef:
Volgens mij zit het zo dat bij de webshop van Tjarda het wat misgaat in de afhandeling van emails en dat daardoor de bestellingen niet altijd (goed) afgehandeld worden en is de andere webshop een echte oplichter als ik het goed begrijp en gelezen heb.

Het lijkt mij toch echt ook dat dat wat misgaat ook nog eens ontkent wordt of er een draai aan wordt gegeven. Niet zo netjes lijkt mij.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 13:23

tjarda_auke1 schreef:
Rizette schreef:
Ik geloof dat over dit bedrijf ook een topic loopt op opgelicht in de paardenwereld op facebook? Daar worden ook ervaringen gevraagd met dit bedrijf. Het kan ook snel verward worden met bedrijven wiens naam er op lijkt heb ik begrepen dus kijk goed waar je besteld er zijn bedrijven met bijna dezelfde naam die wel goede service verlenen.

Hoi, dit gaat niet over mijn bedrijf:) ik heb paardenspullenshop.nl en niet paardenspullen.shop . ik werk zelf ook bij opgelicht in de paardenwereld;)

Dit verklaart dus de aanvallende reactie dat ik opgelicht in de paardenwereld benaderde

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:57

Benaderde je die dan voor je ervaring met de webshop van Tjarda? Je bent toch niet opgelicht ofwel? :?

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 23:24

Hoi, dit gaat niet over mijn bedrijf:) ik heb paardenspullenshop.nl en niet paardenspullen.shop . ik werk zelf ook bij opgelicht in de paardenwereld;)[/quote]

Dit verklaart dus de aanvallende reactie dat ik opgelicht in de paardenwereld benaderde[/quote]

als je goed gelezen hebt zit daar inmiddels een ander beheer;) omdat personen van het beheer aangevallen werden binnen hun privéleven. en voor er speculaties komen dit betrof mij gelukkig niet maar ik heb ook gewoon een gezin en geen zin in zulke heftige zaken.

@alablaster volgens mij hebben wij zoals je eerder al aangaf gewoon contact al gehad dus volgens mij is dit opgelost?

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 08:44

tjarda_auke1 schreef:

Dit verklaart dus de aanvallende reactie dat ik opgelicht in de paardenwereld benaderde[/quote]

als je goed gelezen hebt zit daar inmiddels een ander beheer;) omdat personen van het beheer aangevallen werden binnen hun privéleven. en voor er speculaties komen dit betrof mij gelukkig niet maar ik heb ook gewoon een gezin en geen zin in zulke heftige zaken.

@alablaster volgens mij hebben wij zoals je eerder al aangaf gewoon contact al gehad dus volgens mij is dit opgelost?[/quote][quote]

Beste Tjarda, jij hebt mij gister avond via facebook een berichtje gedaan met de vraag waarom ik jou "nog steeds aan het zwart maken ben nadat het netjes opgelost is"? Maar waar ben ik dat dan aan het doen volgens jou? Enigste wat ik nog geplaatst heb nadat ik mijn geld (op mijn verzoek) terug gekregen heb is dat dit topic wel over jou gaat en niet over die andere webshop. Volgens mij is dat niet "zwart maken" maar gewoon de waarheid.

Mara2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 11:30

Maandag deken bij paardenspullenshop besteld, vandaag geleverd. Positieve ervaring dus

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 15:31

Beste forumleden,

Ik vind het oprecht heel pijnlijk om te lezen dat ik op dit forum als oplichter wordt omschreven. Dit raakt mij enorm, omdat ik mijn bedrijf al meerdere jaren met veel toewijding run. Meestal werk ik alleen, wat betekent dat het soms best stevig aanpoten is. Fouten kunnen dan helaas voorkomen, maar die zijn nooit met opzet of kwaadwilligheid. Ook gebeurt het weleens dat ik een bericht te laat beantwoord of zelfs vergeet, simpelweg door de hoeveelheid verschillende communicatiekanalen: e-mail, telefoon, Messenger, Instagram en nog veel meer. Dit zorgt soms voor verwarring, maar ik wil benadrukken dat ik nooit iemand bewust zou benadelen.

Ik begrijp dat het frustrerend kan zijn wanneer een reactie uitblijft of een fout wordt gemaakt. Toch wil ik duidelijk maken dat ik absoluut geen oplichter ben. Het doet me verdriet dat ik op deze manier wordt weggezet, vooral omdat ik elke dag mijn best doe om mijn klanten tevreden te houden. Dat lukt helaas niet altijd, en ik besef dat ik hierin nog kan groeien.

Ook wil ik benadrukken dat e-mails soms worden tegengehouden door spamfilters of andere technische obstakels, wat communicatie verder kan bemoeilijken. Ik begrijp dat dit frustraties kan oproepen, en ik sta altijd open voor een gesprek als iemand vindt dat ik iets niet goed heb opgelost. Maar het doet me wel pijn dat mensen hun bestellingen annuleren vanwege onjuiste aannames of negatieve berichten die over mij verspreid worden.

Ik wil graag van mijn kant duidelijk maken dat ik absoluut niemand wil oplichten. Mocht iemand vinden dat er iets niet correct is afgehandeld, dan sta ik open voor een eerlijk en respectvol gesprek. Ik hoop dat we op deze manier verder kunnen en tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Tjarda

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 15:35

Beste Tjarda, jij hebt mij gister avond via facebook een berichtje gedaan met de vraag waarom ik jou "nog steeds aan het zwart maken ben nadat het netjes opgelost is"? Maar waar ben ik dat dan aan het doen volgens jou? Enigste wat ik nog geplaatst heb nadat ik mijn geld (op mijn verzoek) terug gekregen heb is dat dit topic wel over jou gaat en niet over die andere webshop. Volgens mij is dat niet "zwart maken" maar gewoon de waarheid.[/quote]

ik bedoelde het stukje over het bericht in opgelicht in de paardenwereld, die topic ging namelijk over paardenspullen.shop omdat ik die emmers strond ook over mij heen krijg van alle kanten maar dit dus niet mijn bedrijf is. dit is een bedrijf wat inmiddels net als hun eerdere bedrijfjes op dit kvk met de noorderzon vertrokken is

vanBruggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 16:10

Ik bestel vaak hier iets en altijd een goeie ervaring met dit bedrijf!! Ze is zeker geen oplichter!!
Als ik vragen heb stuurt ze altijd iets terug ook al is het 11 uur in de avond!

Ik ben altijd heel blij en vind het bijzonder om jullie ervaringen zo te lezen over dit bedrijf omdat ik deze ervaring zeker niet met jullie kan delen dat ze een oplichtster is!!!

tjarda_auke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:11

Polar schreef:
Ooh, maar ze schreef in die quote toch dat het niet over haar bedrijf ging? -O-
Wat raar dan.

bericht op fb gaat inderdaad niet over mijn bedrijf, dit werd hier ook in de topic na voren erbij gehaald.

Pomski

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 08:19

Ik heb hier al meerdere keren besteld en altijd goede ervaringen!

agesus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 08:55

Heb hier afgelopen 2 maanden, 3 keer een deken besteld. Alle binnen 1 of 2 werkdagen binnen.
Prima ervaringen dus met deze webshop.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 09:19

Hier ook alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf…… alles snel binnen en goede communicatie over verzenden etc

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 08:22

Little_Gift schreef:
tjarda_auke1 schreef:

Nou, dat zegt ook genoeg... :')

Wat super grappig!
Toen ik een klacht had neergelegd bij opgelicht in de paardenwereld had ik al het idee dat ik met tjarda zelf aan het berichten was….

Maar dat was absoluut niet het geval en wat blijkt het stond toen gewoon al op bokt :+

Maar het werd zo gedraaid op dat moment dat ik bijna de oplichter was, ik bij een pestgroep hoorde die op bokt bezig was terwijl ik nu pas dit topic zie en voor het eerst bij de shop bestelde….

Somebody85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 08:46

Wow, dat is toch ongelofelijk. Naar mijn mening lijkt het op belangenverstrengeling.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 10:25

Ik bestel hier nooit meer.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-25 21:53

Ik heb een tijdje terug een deken besteld. paardenspullenshop heeft gewoon hele scherpe prijzen en mijn ervaringen tot nu toe zijn altijd goed geweest, een keer langer moeten wachten op een deken, toen kreeg ik de luxere toegestuurd voor hetzelfde geld. Deze keer gevraagd of de deken snel leverbaar was, kreeg gelijk reactie dat hij maandag op de post ging (het was vrijdag). Zo gezegd, zo gedaan. Ik had hem denk ik woensdag binnen. Helaas paste te deken niet, dus ik moest hem retour sturen, retourlabel via de site besteld, een dag later kreeg ik deze toegestuurd. Ik denk dat ik een week later mijn geld terug had. Ik ben nog steeds dik tevreden, inpakken had wat steviger gekund, dure deken in een simpele zak vind ik wel wat spannend. Verder echt niks op aan te merken. +:)+