Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Maar daar is sowieso geen plek![]()
En ik weet niet of die locatie nog acceptabel is. Dat zou ik moeten vragen.
Paardje12_12 schreef:Dankjewell, voor jullie reacties!
Ik ben nu toch ook een beetje aan het rond kijken voor eventueel een grotere pensionstalling.
Hebben jullie tips voor deze omgeving?
Wat ik graag zou willen:
- uitrijmogwlijkheden
- elke dag naar buiten (ook in de winter)
- genoeg ruwvoer
Alsvast bedankt voor het meedenken allemaal!
Soura schreef:Paardje12_12 schreef:Dankjewell, voor jullie reacties!
Ik ben nu toch ook een beetje aan het rond kijken voor eventueel een grotere pensionstalling.
Hebben jullie tips voor deze omgeving?
Wat ik graag zou willen:
- uitrijmogwlijkheden
- elke dag naar buiten (ook in de winter)
- genoeg ruwvoer
Alsvast bedankt voor het meedenken allemaal!
zou je open staan voor 24/7 buiten? of ben je op zoek naar een plek met stal? en wat voor soort pony heb je?
Nessie schreef:De directe uitrijmogelijkheden zijn wel saai / beperkt qua routes, mocht je dit erg belangrijk vinden. Om bij de grotere bossen te komen moet je langs drukke wegen / drukke wegen oversteken.
Nessie schreef:Ik wandel hier vooral en de tijd dat ik op de Snippervlucht stond is iets van 16 jaar geleden.
Officieel ligt er door de omliggende bossen 1 paardenpad. Er zijn ruiters welke asociaal over de wandelpaden heen rijden en laten hier ook nog mest achter, maar normaliter kun je alleen dat pad heen en weer door het bos. Ik denk dat je wel een uurtje kunt rijden als je het niet te snel doet, maar afwisseling in routes heb je dan niet. Voor de langere routes; Je moet een stuk langs een 60 weg (met daarnaast een 80 weg), dit gaat om een paar km. Daarna een drukke 80 weg oversteken en nog een stukje parallel rijden. Dit is richting een groot bos en de hei (voor de hei moet je het spoor nog over). De andere kant op kom ik nooit richting Oosterbeek, maar dan moet je ook sowieso een drukke 80 weg oversteken en kom je nog steeds niet in een supergroot stuk bos.