Gezocht: paarden weeg-service op locatie omg. Apeldoorn/Zutphen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jelske

Gezocht: paarden weeg-service op locatie omg. Apeldoorn/Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 15:37

Goedemiddag :)

Ik ben op zoek naar een service voor het wegen van mijn paard. Aangezien ik de enige ben op stal met deze behoefte, kan ik nog niet zo eenvoudig een afspraak maken bij deze of gene en zal naar verwachting dus afhankelijk zijn van een geplande rit in de omgeving.

Betreft de regio Apeldoorn/Loenen en vroeg mij af of iemand in deze omgeving een weegservice weet of eentje die nog wel eens in de buurt komt en afspraken kan combineren. Tot op heden heb ik namelijk nog niet zo veel kunnen vinden.

Daihyo

Re: Gezocht: paarden weeg-service op locatie omg. Apeldoorn/Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 17:49

Ik weet niet of het een optie is om met meer mensen te combineren in de regio? Anders heb ik ook wel interesse met 3 pony’s in Spankeren.

_Jelske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 09:22

Ik heb even contact gehad met de kerel waar ik eerder navraag had gedaan. Voor drie pony's en een paard wil hij wel rijden en dan zou het eventueel dit weekend al kunnen. Naar alle waarschijnlijkheid kan ik ook vervoer regelen.

Zou dit voor jou schikken?

_Jelske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 11:01

Het lijkt erop dat ik een alternatief heb gevonden. Er heeft zich iemand gemeld in Beekbergen en de weegservice kan daarna doorrijden naar onze stal.

Er wordt aangeboden daarna nog een lus naar Spankeren te maken. Dat komt dan neer op komende zaterdag rond 9.00u zijn. Mocht daar interesse voor zijn dan kan ik het 06-nr per pb delen.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 08:26

Nee dat gaat mij niet lukken. Is nu ook al te laat.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 08:28

Daihyo schreef:
Nee dat gaat mij niet lukken. Is nu ook al te laat.

Wij hebben afgelopen week DEquiC bij ons op stal gehad. Ik vond het niet duur en het verliep allemaal heel soepeltjes. Zij komt uit Haaksbergen en mijn paard staat in de buurt van Barchem.
https://dequic.nl/