Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amsterdam10 schreef:Ik heb zelf onlangs een trailer gehuurd via een advertentie op Marktplaats. Misschien vind je daar iets in de juiste buurt.
Ibbel schreef:Ik zou voor een jong paard - als je kennelijk bang bent dat-ie eruit wil vanwege achteropkomende auto's en herrie - een vrachtwagentje huren.
Ricky Hilhorst zit in Putten, en verhuurt een mooi B-rijbewijs bus.
https://www.rhpaardentransport.nl/
Onali schreef:In Rhenen zit Eckeveld.
Goede en nette trailers voor een prima prijs.
Sim schreef:Fugers in Soest
Mandarijn schreef:Je zou Kraaij in Nijkerkerveen kunnen proberen, of Fugers in Soest.
Ik heb daar in het verleden trailers gehuurd en goede ervaringen mee (ook met jonge paarden), ik weet alleen niet wat ze momenteel hebben staan aan verhuurtrailers (of ze ook 1,5 paards hebben bedoel ik dan).
amsterdam10 schreef:Ik heb zelf onlangs een trailer gehuurd via een advertentie op Marktplaats. Misschien vind je daar iets in de juiste buurt.
Muiz schreef:Even de OP lezen mvdbijlde Paardenschuur verhuurt de trailer dus niet meer. Die had ik in eerste instantie gehuurd maar die is afgebeld vanwege schade door een andere huurder.
Bij Fugers staat het nergens op de website dus ik vraag mij af of die het ook nog doen.
Sim schreef:Muiz schreef:Even de OP lezen mvdbijlde Paardenschuur verhuurt de trailer dus niet meer. Die had ik in eerste instantie gehuurd maar die is afgebeld vanwege schade door een andere huurder.
Bij Fugers staat het nergens op de website dus ik vraag mij af of die het ook nog doen.
Fugers is niet zo handig met website etc, maar zeker weten dat ze nog aan trailerverhuur doen. Gewoon ff bellen.