Pension of privé stal Roermond

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
0000
Berichten: 5475
Geregistreerd: 04-06-10

Pension of privé stal Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-22 17:57

Miv september (flexibel, wachttijd geen probleem) zoek ik een stalling, pensionstal of privestal tot maximaal 15 min met de auto van Roermond. In eerste instantie in ieder geval voor één paard maar graag met de optie voor meerdere stallen te huren in de toekomst.

Ruime boxen
Goede rijbaan, zomer en winter! Binnenbaan mag maar is geen must.
Overdag naar buiten, aan de hand binnen/buiten zetten.
Voldoende en goede kwaliteit ruwvoer en ergens in de avond wil ik dat ze ook nog een ronde ruwvoer krijgen.
Voorkeur gaat uit naar een dressuurstal, waar rust en paardenwelzijn voorop staan. Prive, fokker, trainingsstal pensionstalling kan allemaal.

Ik ben gewend veel zelf te doen en vind het geen probleem om elkaar te helpen. Ik doe gerust eens een ochtend of avond ronde zodat een eigenaar ook even vrij kan zijn of weg kan, ben verder netjes en rustig, enige wat belangrijk is is dat mijn paarden happy en gezond zijn.

Alle stallen die op internet te vinden zijn, zijn bekend en zijn ofwel niet geschikt of staan vol....

Is er hier iemand die nog een via-via plekje weet? Die het pareltje weet te vinden waar ik met zoeken niet bij uit ben gekomen? Degene met de gouden tip krijgt daar absoluut iets leuks voor want ik begin aardig moedeloos te worden inmiddels!

Lomax123
Berichten: 42
Geregistreerd: 28-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 12:40

Hoi,

Heb je inmiddels iets gevonden?

is een 24/7 paddock paradise iets voor je paard? De mijne staat in Kelpen Oler, er is een grote schuilstal en een hele mooie rijbak die jaarrond te rijden is.
Kleinschalig.

Mocht je er iets over willen weten, dan hoor ik het wel.

0000
Berichten: 5475
Geregistreerd: 04-06-10

Re: Pension of privé stal Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-22 13:03

Dankjewel, ik ben helaas nog steeds op zoek...PP is geen optie, ik heb wisselende paarden voor verschillende eigenaren dus dat is zowel voor de paarden als voor de bestaande kudde niet prettig.

Ik loop in de zoektocht vooral vast op het feit dat het of goede faciliteiten zijn, maar een slecht management (weinig ruwvoer, weinig buiten). En tweede probleem is dat ik echt meerdere stallen nodig heb, niet perse allemaal in één keer maar de optie moet er wel zijn. Ik vind vooral of hele units/gangen te huur maar dat is momenteel te duur, of een enkele box met weinig doorstroom en dat betekent dat ik geen klanten meer kan helpen.

Lomax123
Berichten: 42
Geregistreerd: 28-07-21

Re: Pension of privé stal Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 13:49

Dat zou voor de huidige kudde inderdaad niet prettig zijn.

Jammer dat het zo lastig te vinden is.
Biedt Excellent Stables in Baexem dit niet ook aan?

vosje2010
Berichten: 186
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Pension of privé stal Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 13:50

Excellent Stables in Baexem eens bellen

0000
Berichten: 5475
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-22 13:52

Ja die hebben units vanaf 7 boxen, dat is voor nu helaas nog wat te groot want zij bieden verder wel heel veel voor de paarden. Is er wel een die ik in het achterhoofd heb voor als ik meerdere paarden in één keer zou kunnen meenemen. Nu helaas financieel nog te onzeker...

Froemel

Berichten: 2784
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Remunj, binnekort Zjwame!

Re: Pension of privé stal Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-22 13:53


0000
Berichten: 5475
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-22 13:58

Froemel schreef:
https://www.equinecentredemeer.nl/contact/

Is in Melick. Ook paddock paradise met binnenbak


Dankjewel, helaas alleen PP en geen mogelijkheid tot individueel of kleine groepen. Anders zou het echt een perfecte locatie zijn.