Stalling gezocht omgeving Leiden/Katwijk/Voorhout/Hillegom

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JuliavH

Berichten: 96
Geregistreerd: 22-12-14
Woonplaats: Leiden

Stalling gezocht omgeving Leiden/Katwijk/Voorhout/Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 22:48

Hoi,

Ik ben mij aan het oriƫnteren op een nieuwe stal voor mijn paard omdat ik haar graag wat dichter bij huis wil hebben en een plekje wil waar ze meer buiten komt.
Ik hoop dat er bokkers zijn met suggesties!

Harde eisen zijn:
- Veel buiten: Het liefst in de winter hele dagen (minimaal 8 uur) paddock, en zomers hele dagen of 24/7 weiland. Alleen of in groepsverband. 24/7 uitloop met schuilstal het hele jaar door is ook een optie.
- Goede uitrijmogelijkheden. Hoeft niet direct in het bos te zitten maar wil wel gewoon lekker buiten kunnen rijden zonder met de trailer weg te moeten. (Bos/Polder/Duinen)
- Ruime hoeveelheid ruwvoer. Onbeperkt dmv slow feeders of 3 of meer keer per dag een portie.
- Vanwege mijn werk kan ik niet 's ochtends zelf mijn paard buitenzetten, ik ben bereid daarvoor extra te betalen.

Zou fijn zijn, maar hoeft niet perse:
- Een bak, binnen of buiten
- Zelf mesten doe ik niet moeilijk over, maar het is wel fijn als het mogelijk is om dat door stal te laten doen als ik een keer echt geen tijd heb
- Het liefst max 45min fietsen vanaf Leiden (10 a 15km) of anders bereikbaar met de trein + 15/20 min fietsen. (Station Voorhout/Hillegom/Nieuw-Vennep/etc)

Ik ben zelf al een beetje aan het rondkijken en heb al het volgende lijstje opgesteld. Aanvullingen en ervaringen zijn zeer welkom!
- Stal 's gravenweg in Vogelenzang
- Pensionstal van der Hulst in Nieuw-Vennep
- Stal de nieuwe uithof in Zoeterwoude
- Stal Zwetsloot in Oud Ade
- De Elza hoeve in Leiden
- Stal Kees Wassenaar in Noordwijkerhout

Alvast bedankt voor het meedenken!
Xx Julia