[GZ] opfok/stalling merrie veulen NH

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CharlyMilou

[GZ] opfok/stalling merrie veulen NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-21 16:19

Afbeelding
26 maart is mijn D pony merrie bevallen van een valkkleurig merrie veulentje, genaamd Aurora.
Ik ben nu alvast aan het zoeken naar een plekje om haar te stallen vanaf circa oktober.

Het mag een opfok zijn, het mag een pensionstal zijn, een plekje bij iemand aan huis. Allemaal prima! Wat ik wel zoek:

- liefst 24/7 buiten met schuilstal/paddock met inloopstal/paddock paradise. In ieder geval veel buiten komen.
- voldoende toezicht
- onbeperkt hooi/zomers genoeg gras
- +- rond de 150 p.m. ( Swinters wat duurder, zomers goedkoper, betalen per kwartaal, ook allemaal prima )

Eventueel ben ik ook nog op zoek naar een plekje voor de merrie, samen op dezelfde stal zou helemaal perfect zijn. Dan moet er wel een verlichte, goede rijbak bij aanwezig zijn.
Als ze ergens samen kunnen staan geen probleem met helpen op stal, maar ik kan niet op vaste dagen i.v.m ploegendiensten.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 00:11

waar in NH zoek je ?

Wij hebben in Obdam 2 buitenboxen over. Zomers 24/7 buiten Voor/Najaar nacht op stal maar gaan ze tussen 6-9 naar buiten en rond 22 naar binnen. in de winter staan ze buiten tussen 6-9 en gaan ze tussen 17-18 ongeveer naar binnen. veel beweging vrijheid, mee draaien in voer/mest rooster ( Ik heb zelf ook wisseldiensten, alleen mest dagen staan zo goed als vast, verder rooster ik het voeren 1 maand van te voren al heb ik alle (eventuele) werk roosters )

kijk anders even in deze FB groep, daar kan je onze advertentie ook langs zien komen, maar MP werkt niet dus kan je die link niet doorsturen
https://www.facebook.com/groups/4214421 ... 9319848608

mirim

Re: [GZ] opfok/stalling merrie veulen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 08:02

Misschien Lailapri (bokker) uit Heerhugowaard ?