Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Poekkie schreef:Die inloopstal gaat soms dicht zonder dat er aparte stallen zijn? Dus af en toe alle paarden op een kleine ruimte samen? Dat is vragen om miserie en zou ik nooit aandurven.
Ik zou zeggen 250 volpension (zonder met kruien) en dan een stuk van de prijs eraf afhankelijk van hoe veel en hoe zwaar dat mesten is. Als dat 2x per week voor 4 paarden mesten is ==> 2x per week 4 kruiwagens, al dan niet in de modder ==> max 200 euro
Maar die prijs kan nog sterk aangepast worden afh. Van de omstandigheden. Is de poetsplaats overdekt en is er een stal beschikbaar in nood? En hoe groot is het? Veel modder in de winter? Iets verhard?
fenijro_tani schreef:Zou het al in zijn, of ga je met beurten werken? Daar zit ook nogal een prijsverschil in.
Over een prijs kan ik niet mee praten. Hier is ook veel prijsverschil tussen stallen overigens.
Poekkie schreef:Een binnenbak is meestal minstens 50 euro meer in mijn omgeving. Bovendien zou ik je pp voor mij niet echt luxe noemen, want ik lees veel idees die heel leuk lijken maar imo nooit echt gaan werken. Kruidenstruiken, voedselhagen, kruidewei etc. Kan je alleen houden als je een heel groot stuk hebt of als je het zodanig afschermt dat er eigelijk niet zo veel meer over blijft om te eten. Dus of je dat nu schrijft of niet, voor mij heeft het geen meerwaarde.
Uitloopstal met maar 1 ingang waarin ze elkaar kunnen vastzetten bij ruzie? liever niet.
Daarnaast zou ik zelf liever ergens staan waar ik de optie heb om geen onbeperkt hooi te voeren aangezien veel paarden daar moddervet op worden.
Hoe groot is je stuk nu juist?
(P.s. vat het niet persoonlijk op. Ik reageer nu even heel kritisch vanuit het Oogpunt van een potentiele klant)
Morganlefay schreef:Wauw jullie lopen hard van stapel allemaal
Ga eerst eens bestemmingsplannen lezen, verordeningen opvragen en meer van dit soort zaken.
Daarna kan je iets gaan vragen en/of papier gaan zetten.