Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haren, stof etc.. Haarvrij krijg je ze toch niet 100%) en t is vrij goedkoop. En t fijne is dat er 9/10x een droger bij staat waarin je de dekjes of zweetdekfns ook nog in kan drogen. Voor waterdichte dekens koop ik altijd bij de action oid een fles waterdichtspul, en gooi ik bij de regendekens erin. Fles is voor +- 4 dekens en er kunnen 2 dekens in een machine! (Ik moet binnenkort ook maar weer eens
)
ReadTheRulez schreef:Ze zijn hier vlakbij ook maar ik heb me wel afgevraagd hoe het zit met het systeem. In de zin van moet je er bij blijven of krijg je een code of iets?
en dan daarna de dekjes. Die vervolgens ook weer in de droger en/of ondertussen op m'n motorkap van m'n auto (op vuilniszakken) laten drogen
Kost dan alleen wat meer
mrie schreef:Bij een gewone wasserette heb je ook vaak een machine met groot volume.
Vraagje: Halen jullie nou voor het wassen zo veel mogelijk het haar er af? En maak je al het klaar is ook even de trommel schoon, gewoon even met een doekje er door. Ik durf anders geen gebruik te maken van de machine, bang dat de volgende zijn was helemaal onder de haren zit...