Ervaringen MR Ruiterhuis Middenmeer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

valine

Ervaringen MR Ruiterhuis Middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-11 13:45

Hallo...

Ik ben op zoek naar mensen die ervaringen hebben met een zadel kopen bij MR Ruiterhuis in Middenmeer.
Een tijdje geleden heb ik een zadel op maat laten maken door Geert van MR Ruiterhuis. Dit is naar tevredenheid
verlopen, echter bleek het zadel toch niet helemaal lekker te liggen op mijn paard en heb ik Geert gevraagd
mijn zadel aan te passen (dit viel onder de garantie).
Dit heeft een aantal keer moeten gebeuren waarbij de service telkens verder te zoeken was (veel bellen, afspraken niet nakomen ect)
Nu is het zo dat hij een aantal weken geleden opnieuw mijn zadel heeft opgehaald om het aan te passen.

Vorige week krijg ik plotseling een telefoontje van mijn voerleverancier , of ik al wist dat het Ruitehuis in Middenmeer gesloten was en dat de winkel tot op de vloer toe leeg was.
Jullie raden het al... Ruiterhuis weg, Geert weg en mijn zadel is ook weg. Het Ruiterhuis blijkt failliet te zijn en de beste man (Geert) is met de noorderzon vertrokken samen met mijn zadel.

Nu heb ik van meerdere mensen gehoord dat hij dit eerder heeft geflikt.

Ik ben dus op zoek naar mensen die dit ook hebben meegemaakt (zodat we deze Geert samen kunnen aanpakken) of die mij meer kunnen vertellen over deze Geert en waar hij nu verblijft zodat ik mijn zadel bij hem terug kan halen.

Het mag per PB maar ook openlijk in dit topic. (PB's worden vertrouwelijk behandeld)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:07

Ik weet niet of het mag, maar ik denk dat je meer reacties krijgt als je het bij EA en dan gezocht diensten plaatst. Ik zou het even met een mod overleggen, dit is natuurlijk een vreselijke schoffterige streek.
Kan je via de KvK niet wat adres/ contact gegevens navragen? Als het niet lukt wil ik wel kijken of degene bij mij op het werk wat kan vinden op de site van de KvK, maar misschien zijn er bokkers die je sneller kunnen helpen, omdat ze ook op de site van de KvK kunnen komen.

Revanches

Re: Ervaringen MR Ruiterhuis Middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:45

TAO-->EA-GZ_Diensten

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:58

Iedereen kan de gegevens op de site van de kvk zien.
Ze staan 1 keer uitgeschreven en 1 keer ingeschreven. Beide adressen in Nieuwe Niedorp. Strijkmolen 59

Er stond een topic op bokt met de vraag van iemand met ervaringen over een zadel van dit bedrijf. Zelfde dag als dit topic geplaatst.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:03

Oké, ik dacht dat dit achter een "beveiligd" gedeelte zat. Ik weet dat ze op mijn werk ook wel eens in moeten loggen om bepaalde gegevens te krijgen.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:09

Dat is alleen voor bepaalde informatie zoals jaaromzet van BV's etc.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 21:05

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 22:27

Ik zie het net staan dat er geveild gaat worden... Vrijdag met een vriendin een bezoekje bij hem thuis gebracht waarbij zijn vrouw ons verzekerde dat hij die zelfde avond nog zou bellen en dat ik morgen (vandaag dus) mijn zadel terug zou hebben.
Jullie raden het al... Geen telefoontje en ook geen zadel.

Morgen gaan we weer bij hem thuis lang en dan bel ik de politie maar ivm diefstal en oplichting... hopelijk heeft dat effect en krijg ik mijn zadel terug (als die dus niet bij BVA ligt :( )

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 14:41

wij hebben ook veel problemen met deze man,
wij zijn inmiddels ander half jaar bezig met een zadel... wel hebben wij nog een zadel maar scheef.
en het is opgevuld maar natuurlijk met troep.
17 september zouden ze bij ons langskomen met het nieuwe zadel die wij toegezegd hebben gekregen. omdat ik toen wedstrijd had moest ik even bellen vanaf hoelaat ze konden komen, nooit reactie gehad op mail niet en telefonisch ook niet want het was (te druk) in de winkel.

wij zitten nu dus met een scheef zadel.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 17:31

valine schreef:
Ik zie het net staan dat er geveild gaat worden... Vrijdag met een vriendin een bezoekje bij hem thuis gebracht waarbij zijn vrouw ons verzekerde dat hij die zelfde avond nog zou bellen en dat ik morgen (vandaag dus) mijn zadel terug zou hebben.
Jullie raden het al... Geen telefoontje en ook geen zadel.

Morgen gaan we weer bij hem thuis lang en dan bel ik de politie maar ivm diefstal en oplichting... hopelijk heeft dat effect en krijg ik mijn zadel terug (als die dus niet bij BVA ligt :( )

Ik zie geen zadels op de kavellijst van BVA. Verder vraag ik dus altijd een bewijs dat ik iets heb achtergelaten. Dit voor het geval dat, brand, diefstal of inderdaad faillissement. Want het zadel is niet hun eigendom, maar de jouwe, want het is al betaald.

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:48

hoe is het afgelopen ?

valine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 21:22

Janine1997 schreef:
hoe is het afgelopen ?

Ik heb nog steeds mijn zadel niet terug :(
Hij heeft toegezegd dat hij hem morgenavond bij mij terug brengt en zo niet dan heb ik voor donderdag een afspraak
bij mijn advocaat staan.

Wat een eikel die vent zeg!! 8)7

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:24

Ik ben eens gaan zoeken en kom wat dingen tegen die ik tegenstrijdig vind.

LOGO, Mac Rider en MR Ruiterhuis (of hoe het heet) lijken ontzettend veel op elkaar.

Mac Rider is ingeschreven bij de KVK in Noord Holland en geeft op de site aan in Putten te zitten.

Als je zoekt op MR Ruiterhuis krijg je ergens bovenaan een link (deze: http://www.mrzadels.nl/Condities.html). Op deze pagina staat het logo en de naam Mac Rider in 1 kop met MR Ruiterhuis.
Klik je op deze pagina op home dan kom je op de site van MR Ruiterhuis.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:27

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 11:31

He das raar, er staat nu nog maar 1 zadel op, het was echt een hele pagina met zadels van de week. Misschien is BVA inmiddels wel geïnformeerd en waren er meer mensen die hun zadel zochten??

Janine1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 23:31

daffodil schreef:
He das raar, er staat nu nog maar 1 zadel op, het was echt een hele pagina met zadels van de week. Misschien is BVA inmiddels wel geïnformeerd en waren er meer mensen die hun zadel zochten??

veel dingen staan er al niet meer op raaaar

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 08:48

Gek hè ik mis ook een hoop dingen van mijn lijstje, had leuke partij vliegen dekens gezien en caps, allemaal weg.....

kjald

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:55

Hallo,

Ik zat ook maar te wachten wanneer mijn zadel gebracht zou worden en was ongerust. Ben toen gaan googelen en kwam op de site van:
MacRider Dressuur- en springzadels
Veenhuizerweg 5
3881 SV Putten
Servicenummer: +31 (0)6 50 20 30 40
E-mail: info@macrider.com
Tel: 06-502030040.
http://www.macrider.com/index.php?optio ... 92&lang=nl

Hier las ik een waarschuwing over Geert en zijn zaak.
Ik heb hem gebeld en hij wist mij een hoop te vertellen, hij wil ons helpen met het stoppen van geert zijn (judas)praktijken.
Alleen heeft hij onze hulp nodig en vraagt of wij/ik op papier wil zetten wat mij is overkomen en hem dit te mailen om zoveel mogelijk informatie te verzamelen.
Jullie kunnen hem altijd bellen voor informatie.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door C_arola op 08-10-11 15:23, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Quote beginpost verwijderd

parelliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 19:56

Ik ben ook opgelicht door m.r ruiterhuis
ik heb ben 17 en heb hard gespaard en gewerkt met mijn jeugdloon toch wel enkele maanden gewerkt
voor mijn aanbetaling voor mijn rij laarzen opmaat gemaakt
ik zit/zat op paardrijden en had/heb de eerste 2 gangen goed onder controle ik mocht
aan de 3de gaan beginnen om te leren als ik goede schoenen had
ik heb erg moeilijke benen te korten onder benen de dikke kuiten
ik kon nergens wat vinden geen chaps en jopers geen laarzen wat ik graag wilde
ik vind/vond het paardrijden erg leuk en het ging zo goed ik wou graag veder en meer leren
dus heb ik laarzen laten maken
maar die laarzen zijn nooit gemaakt
en is daar eigenlijk wel moeite voor gedaan?
ik voel me vooral verdrietig omdat ik echt liefde had/heb voor deze sport
ik nergens terecht kon hard gespaard heb en ze het gewoon afgepakt hebben
en niemand kan er iets aan doen

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 07:25

parelliene: wat ontzettend vervelend voor je.
MR Ruiterhuis maakt de laarzen niet zelf, kun je er misschien achter komen waar zij ze zouden laten maken? Misschien dat je dan met deze firma tot zaken kan komen en je aanbetaling en bestelling niet 'vervlogen' zijn.

parelliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:43

ik heb geen idee waar ze het zouden laten maken
weet wel dat het lipica laarzen zouden zijn van leer
er kwam de ene smoes naar de andere
ze zouden eerst geen contact met het bedrijf meer kunnen krijgen via de telefoon of mail
enkele maanden later kwam de smoes dat het bedrijf verkeerde leer soorten had besteld of geleverd had
weer geen laarzen toen enkele maanden later kwam de smoes ja het bedrijf heeft je gegevens kwijt gemaakt als je opnieuw komt laten aan meten dan zijn ze er binnen een maand na ik gedaan weer enkele maanden later ja ja ze kunnen niks meer leveren je krijg je geld terug na oke dan maar :S:(
goed al dus al er kwam niks vanuit de winkel geen belletje brief of mailtje ik moest steeds zelf bellen langs gaan of mailen en uit eindelijk niks geen laarzen en geen geld terug

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:28

O, dit is wel heel vervelend en eigenlijk ben je er dan ook wel zeker van dat je kunt fluiten naar je centen :(
Ergens in dit topic staat het privéadres gegeven, kun je niet rechtstreeks contact opnemen? Ik heb geen idee of het resultaat zal opleveren.
Ik vind het wel heel erg sneu voor je.

parelliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:26

hi bedankt ik heb het zelf ook allemaal al uit gezocht bij kvk
heb huis adres gegevens telefoon nummers ook een huis tel nr
niemand neemt op en alle nummers zijn niet in gebruik van de zaken en bedrijven
huis nummer word nooit op genomen
huis adres heb ik 3x een aangetekende brief naar gestuurd maar word gwn geweigerd

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:12

Moderatoropmerking:
Off topic bericht verwijderd.
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:30

Hmmm.. Ik heb maart dit jaar een zadel bij hem gekocht. Tenminste, ik denk dat het dezelfde man is.
Hij kon mij vertellen dat mijn paard een standaard rug heeft en dat er niets aan het zadel aangepast hoefde te worden. Ik zat er lekker in en mijn paard leek er ook geen moeite mee te hebben.
Stijgbeugels, riemen, singel en zadelhoes kreeg ik erbij. Nadat ze wegwaren heb ik het zadel nog eens goed bekeken en bleken de singestoten al beschadigt en ze zagen er bijna uit alsof ze al meerdere jaren zijn gebruikt!! Gebeld en gelijk te horen gekregen dat bij de eerste maal opvullen deze vervangen zouden worden. Het eerste keer opvullen zat bij de prijs in trouwens.

Nu is het ruim een half jaar verder en wil ik mijn zadel opnieuw laten opvullen en de singelstoten laten vervangen. Ga op zoek naar de site, niet meer te vinden. Gelukkig het e-mailadres nog in mijn inbox kunnen vinden, maar natuurlijk geen reactie. Telefoonnummer heb ik ook nog in mijn telefoon staan en na dit topic gelezen te hebben ga ik morgen nog maar eens bellen.. Kijken of ik iemand aan de lijn krijg....

Iemand nog tips voor als ik ook via de telefoon geen contact krijg?

Het gaat trouwens om een Tietse's Choice zadel.