ik denk dat het verkeerd staat.......
Maar mijn vraag is dus ;
Hebben jullie leuke/goeie ervaringen bij stal doorstap?
Brand los
Groetjessss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

trustHim schreef:Wat zal ik zeggen, ik ken meerdere pony's daar vandaan, 1 heeft uit mijn hoofd in ieder geval z2 gelopen en is best een bekende boktpony. Van 1 iemand weet ik dat ze een een gekocht paard geruild heeft voor een ander die het goed doet.
Zelf heb ik er bijna 10 jaar geleden mijn merrie gekocht, heb er wat meer werk aan gehad dan gedacht, ze werd me iets anders voorgesteld dan ze in de praktijk was maar dat zou ook verandering van omgeving kunnen zijn. Ze heeft echter nooit wat mankeerd, is echt een sterk dier die nu bijna 17 is en zich gedraagt als een 3 jarige.
Neem een eigen d.a. mee en laat bloed trekken
Keurig netjes op de post gedaan en nog wat kleine gratis spulletjes bijgedaan, krijg ik een dag later een mailtje dat ze haar geld terugwil omdat het zadel 'helemaal kapot' zou zijn, singelstoten zouden kapot zijn en er zouden scheuren in zitten. Terwijl ik een zadel in nette staat heb opgestuurd? Het komt een beetje onbetrouwbaar over, kan het bijna niet geloven en weet dus niet goed wat ik moet doen...
AaronYve schreef:Ja inderdaad op het begin is alles leuk en aardig en dan kan alles. Ook is ze er zich totaal niet bewust van dat ze deze dingen doet. Heb haar er eens op aangesproken maar dan weet ze van niks. Erg schijnheilig allemaal. Je kunt idd beter verder zoeken, genoeg leuke paardjes te vinden
) 
En die zijn allemaal negatief. Paarden met schimmel, kreupele paarden die gewoon voor gereden worden, paarden als braaf bestempelen die nog niks kunnen en niet braaf zijn..