Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plientjedres schreef:Ja ik ben er ook klaar mee.
4 weken op een hoofdstel gewacht zonder bericht of iets.
En wel vaker lang moeten wachten.
Gelukkig heb ik nu een ej om de hoek, dus heb ik geen divoza meer nodig.
M_Vainqueur schreef:Ik ben dus niet de enige. en natuurlijk heeft niet iedereen zoiets meegemaakt. Maar dan is het nogsteeds geen service. Aantal jaar terug ook nog iets meegemaakt. Van mijn Wedstrijd jasje kwam na 10 keer rijden de viering helemaal onder het jasje uit. Er was na 1.5 maand nog niks gebeurd ermee. Terug gevraagd...kreeg hem gelijk new uit het magazijn. Hallo! Dat klopt toch niet?
Janine1990 schreef:M_Vainqueur schreef:Ik ben dus niet de enige. en natuurlijk heeft niet iedereen zoiets meegemaakt. Maar dan is het nogsteeds geen service. Aantal jaar terug ook nog iets meegemaakt. Van mijn Wedstrijd jasje kwam na 10 keer rijden de viering helemaal onder het jasje uit. Er was na 1.5 maand nog niks gebeurd ermee. Terug gevraagd...kreeg hem gelijk new uit het magazijn. Hallo! Dat klopt toch niet?
Jij noemt het geen service, ik denk dat het meer een kwestie is van 'waar mensen werken, worden fouten gemaakt'.
Ik maak het zelf ook mee op m'n werk, en ja, dan heb je wel eens een ontevreden klant. En toch doen wij zoveel mogelijk ons best, en dat zullen ze ook bij Divoza doen, ga ik vanuit. Net zoals ze dat bij de Media Markt waarschijnlijk ook zullen doen.