Divoza ervaringen gevraagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_Vainqueur

Berichten: 2139
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Divoza ervaringen gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 12:05

Ik weet niet of dit topic goed staat, maar wil anders iemand het verplaatsen?

Ik moet even mij gal spugen over de Divoza en de o zo geweldige service.
En ben natuurlijk benieuwd of er meer van deze ervaringen zijn.

Begin Juni heb ik een zadel gekocht bij de Divoza, hier krijg je een singel en alles bij. Maar helaas moest de singel die mijn paardje past apart besteld en gemaakt worden. Prima. Wordt er in de winkel gezegd: ja het duurt ongeveer 6 weken. Na 8!! weken vind ik het wel tijd worden dat ik of iets ontvang of een berichtje krijg hoe de bestelling ervoor staat. Dus ik ga bellen. Toen kreeg ik te horen dat het toch wel 2 maanden duurt als iets apart gemaakt moest worden. Vooruit nog een kans, een week later weer gebeld. Ja we gaan wel even met Passier bellen. We zouden worden teruggebeld. Een week later niet terug gebeld...toch maar weer een telefoontje naar de Divoza. Ja ze hebben hem vorige week opgestuurd! Dus wij, oke dan zien wij hem volgende week wel verschijnen. Niks! Nieteens een berichtje! Nu weer 3.5 week later, weer gebeld(ondertussen zijn we 3 maanden verder) ja ik weet het niet, ik zal even informeren we bellen zo terug. Wordt er gebeld: Ja Passier stuurt hem vandaag op dus u heeft hem volgende week vrijdag.
Nou dan maak je mij helemaal gek! Ze hebben 3 weken geleden dus gewoon gelogen! En nu ineens poeslief iets regelen. Nou ik weet het iniedergeval wel...ik koop NOOOIT meer wat bij de Divoza! Wat een trieste verschijning zeg! Bah!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-02-12 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel gewijzigd. Waarschuwingen zijn niet toegestaan.

plientjedres

Berichten: 2179
Geregistreerd: 15-09-07
Woonplaats: zaanstad

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:09

Ja ik ben er ook klaar mee.
4 weken op een hoofdstel gewacht zonder bericht of iets.
En wel vaker lang moeten wachten.
Gelukkig heb ik nu een ej om de hoek, dus heb ik geen divoza meer nodig.

Isabonny

Berichten: 4361
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:14

Laatste keer dat ik er wat gekocht had, is al weer wat jaartjes geleden. Het waren eczeemdekens van Pagony.

De 1e keer was de deken te klein. Heb ik gemaild hoe dat kon, want ik had toch de juiste maat besteld...maar de deken bleek dus klein te vallen. Ik kon hem gewoon terugsturen en dan kreeg ik een nieuwe. Is allemaal heel snel en correct gegaan.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Berichten: 72308
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:17

Ik heb geen enkele keer problemen gehad met Divoza toen ik iets ging bestellen alleen in de winkel toen ik BR peesbeschermersset wou kopen maat Full. Kreeg te horen dat het in de winkel uitverkocht was en dat ze het voor de winkel zouden bestellen het zou met een week in de winkel moeten liggen, na 3 maanden ligt het nog steeds niet in de winkel.
Qua bestellen heb ik geen enkele keer problemen gehad met Divoza.

FriesWytske
Berichten: 10104
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:17

Ben ook zeer tevreden over de service bij Divoza. Heb vorig jaar nog iets via internet besteld. Had het de volgende dag al binnen.

Janine1990

Berichten: 44719
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:22

Ik koop eigenlijk altijd bij Divoza, lekker dichtbij.
Twee jaar terug heb ik in September laarzen gekocht van Mondoni, nouja, besteld. In december werden ze geleverd. Prima. Deze laarzen gingen na een half jaar stuk, een stiksel was kapot. Dus ik weer naar Divoza toe, en de laarzen zouden worden opgestuurd. Prima.
Na twee week heb ik maar gebeld, het zou namelijk een week duren, maar ze waren er nog niet. Nee, er was nog geen spoor van mijn laarzen.
Diezelfde middag kreeg ik telefoon; mijn laarzen waren gevonden, per ongeluk achter in een busje blijven liggen. Dus ik meteen heen om de laarzen te halen, hing er een kaartje aan met 3 euro. Ik kwam bij de kassa, en ze hebben zo het kaartje er af gescheurd.

In april heb ik nieuwe Petries aangeschaft, niet voorradig, maar ik kreeg mooi wel de 25% korting.

En ach, ik denk dat iedereen wel een betere of een mindere ervaring heeft bij een bepaalde zaak. Zo wil ik gewoon liever niet meer bij Media Markt iets kopen.

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:25

Ik ben ook wel tevreden over de service van divoza.. Bestel vakerwat en nooit geen problemen mee gehad.. Weet niet hoe het met zadels of hoofdstellen gaat.. heb daar geen ervaring mee.

EuroValley
Berichten: 6
Geregistreerd: 09-03-11

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:29

Ik heb vorige week tig keer gebeld met Divoza. Werd door drie verschillende collega's te woord gestaan en iedereen zei wat anders. De verbinding werd zelfs twee keer verbroken! Ik had een flinke bestelling voor mijn werk maar deze grote klant is Divoza kwijt!

Angela

Berichten: 25693
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 12:38

Ik neem voor een bestelling altijd telefonisch contact op hoe het met de voorraad staat. Want anders plaats je dus een bestelling waar je misschien wel maanden op kunt wachten.. kwam ik per ongeluk achter toen ik een singel snel wilde hebben... via de site gewoon te bestellen, maar bij alle divoza's incl. magazijn was het dus op... en voorlopig niet leverbaar... lekker handig.. was blij dat ik even de telefoon gepakt had.

shettie1978

Berichten: 316
Geregistreerd: 16-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:04

ik moet eerlijk zeggen, ik bestelde altijd mijn spulletjes bij divoza en ik heb nooit problemen gehad, altijd keurig op tijd geleverd.
Nou had ik de laatste keer een paar dingetjes besteld waaronder een paar stalschoenen.
De kleine dingetjes werden keurig de volgende dag geleverd behalve de stalschoenen die stonden op de bon op naleveren.
Nou prima dat kan, inmiddels een paar weken verder nog niks gehoord, dus ik gebeld, nou ze snapte er niks van en de schoenen waren volgens haar gewoon naar mij verstuurd.
Ik moest nog maar even afwachten want misschien zat het bij de post niet goed.
Inmiddels weer 2 weken verder en nog niks gehad dus ik weer gebeld, kreeg ik te horen dat ze het magazijn aan het opruimen waren en dat het bestelsysteem niet helemaal goed werkte, maar ze ging de schoenen opnieuw voor me bestellen en het zou goed komen.
Weer een paar weken verder en nog niks ontvangen, dus ik weer gebeld..........................
Kreeg ik weer dat verhaal te horen over de opruiming en het bestelsysteem en blablabla, maar ik was er inmiddels wel een beetje klaar mee, na 3 maanden wachten en bellen.
Ik vroeg of ze het geld terug wilde storten, want ik had het volledige bedrag via ideal betaald, nou dat ging ze regelen.
2 dagen later had ik ineens de schoenen in huis....................

M_Vainqueur

Berichten: 2139
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 13:19

Ik ben dus niet de enige. en natuurlijk heeft niet iedereen zoiets meegemaakt. Maar dan is het nogsteeds geen service. Aantal jaar terug ook nog iets meegemaakt. Van mijn Wedstrijd jasje kwam na 10 keer rijden de viering helemaal onder het jasje uit. Er was na 1.5 maand nog niks gebeurd ermee. Terug gevraagd...kreeg hem gelijk new uit het magazijn. Hallo! Dat klopt toch niet?

Keet

Berichten: 31095
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:23

plientjedres schreef:
Ja ik ben er ook klaar mee.
4 weken op een hoofdstel gewacht zonder bericht of iets.
En wel vaker lang moeten wachten.
Gelukkig heb ik nu een ej om de hoek, dus heb ik geen divoza meer nodig.



Nou, die EJ zit bij mij ook om de hoek maar vind ik ook geen succes :+
Krijgen het voor elkaar om na twee keer opnoemen van je telefoonnummer dit nog verkeerd te noteren. Krijgen bestellingen ook niet binnen, hebben soms geen flauw benul waar je om vraagt, kent er eentje het verschil tussen deken en zadeldekje niet :+

Ik ga wel naar de kleinere gespecialiseerde ruitersportzaak :)

Janine1990

Berichten: 44719
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:28

M_Vainqueur schreef:
Ik ben dus niet de enige. en natuurlijk heeft niet iedereen zoiets meegemaakt. Maar dan is het nogsteeds geen service. Aantal jaar terug ook nog iets meegemaakt. Van mijn Wedstrijd jasje kwam na 10 keer rijden de viering helemaal onder het jasje uit. Er was na 1.5 maand nog niks gebeurd ermee. Terug gevraagd...kreeg hem gelijk new uit het magazijn. Hallo! Dat klopt toch niet?


Jij noemt het geen service, ik denk dat het meer een kwestie is van 'waar mensen werken, worden fouten gemaakt'.
Ik maak het zelf ook mee op m'n werk, en ja, dan heb je wel eens een ontevreden klant. En toch doen wij zoveel mogelijk ons best, en dat zullen ze ook bij Divoza doen, ga ik vanuit. Net zoals ze dat bij de Media Markt waarschijnlijk ook zullen doen.

haffie83
Berichten: 601
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:29

Ik heb lange tijd niks meer gekocht wel veel bij piaffe prima service.
Divoza tja dat vond ik eerlijk gezegt die verzendkosten aardig aan prijs.
Maar anders ook nooit problemen mee gehad,hoor met hoofdstellen ging het ook goed zadels weet ik niet nooit gekocht daar. :)
Ach ja als alles goed verloopt hebben we eind deze maand een begin van onze eigen ruiterwinkel web winkel ook wel nog 2weekjes en dan is het zover *\o/* .
Heb er nu al zin en echte merkdingen zijden ze thuis geen rotzooi,kan ik mijn paarden beestje nog beter aankleden :D

Corally_B
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-12-08

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:34

Join the club TS, ik heb ook ooit een topic als dit geopend over een divoza zadel.
Als je de zoekfunctie gebruikt vind je veel negatieve verhalen. Dit verbaast mij dan ook weer niet.

Divoza word gewoon TE groot. Nieuwe website, de helft werkt nog niet. Erg jammer. Ik heb mijn klacht toen ook gemeld bij Radar en Kassa, maarja die gaan alleen wat doen als er meer klachten zijn......

M_Vainqueur

Berichten: 2139
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 13:41

Janine1990 schreef:
M_Vainqueur schreef:
Ik ben dus niet de enige. en natuurlijk heeft niet iedereen zoiets meegemaakt. Maar dan is het nogsteeds geen service. Aantal jaar terug ook nog iets meegemaakt. Van mijn Wedstrijd jasje kwam na 10 keer rijden de viering helemaal onder het jasje uit. Er was na 1.5 maand nog niks gebeurd ermee. Terug gevraagd...kreeg hem gelijk new uit het magazijn. Hallo! Dat klopt toch niet?


Jij noemt het geen service, ik denk dat het meer een kwestie is van 'waar mensen werken, worden fouten gemaakt'.
Ik maak het zelf ook mee op m'n werk, en ja, dan heb je wel eens een ontevreden klant. En toch doen wij zoveel mogelijk ons best, en dat zullen ze ook bij Divoza doen, ga ik vanuit. Net zoals ze dat bij de Media Markt waarschijnlijk ook zullen doen.


Ik weet dat mensen fouten gemaakt kunnen worden. Maar dan wordt daar toch alles aan gedaan om de klant tevreden te houden? Als je van het kastje naar de muur worst gestuurd en dat ze daarbij ook nog gaan LIEGEN dan vind ik dat echt hele slechte service!

AniiQue
Berichten: 955
Geregistreerd: 20-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:42

Hmm. divoza kwa bestellen gaat slecht.
Ik had laatst een pagony hoofdstel besteld (omdat ik er gewoon echt een nodig had). kreeg ik hem binnen. helemaal wit uitgeslagen... en het dekje wat ik had besteld (bruin) kreeg ik binnen juist een grijs! Nouja gewoon maar gehouden want hier ga ik niet meer op wachten...

Thea_Dinske

Berichten: 456
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:44

Ik ben er helemaal klaar mee.

De vliegenspray had ik binnen 2 dagen al binnen.
De inch free pas na 3weken
En de champoo heb ik nu nog niet binnen, en heb al zeker 1.5 maand geleden besteld.
Ook al gebeld en ze proberne het zo snel mogelijk op te lossen.

Pff.... :(

Nienkex

Berichten: 1671
Geregistreerd: 31-05-08
Woonplaats: onder mijn dak

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:52

Ik ga morgen de divoza maar eens bellen waar mijn spullen blijven. Ik heb 3 weken geleden handschoenen besteld bij de divoza, op internet. Ik vraag me nu sowieso af waarom, vanwege de hoge verzendkosten, maar goed. Ook nog de gratis catalogus erbij 'besteld'. Die catalogus kwam na 2/3 dagen al binnen, dus waarschijnlijk waren die handschoenen toen niet op vooraard, maar daar had ik toen niet naar gekeken. De week erna, dus nu 2 weken geleden, heb ik gekeken en toen stond er dat ze op voorraad waren. én ze zetten erbij dat als je voor 12 uur besteld je het de volgende dag in huis hebt. Nou, wat ik ook in huis heb... geen handschoenen

Claudienee

Berichten: 2926
Geregistreerd: 05-11-07
Woonplaats: Tilburg

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:55

Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met bestellen bij Divoza. Toen ik de laatste keer nieuwe leren laarzen en petrie hakjes besteld had waren de petrie hakjes niet meer voorradig, maar deze vielen binnen een week nog bij mij op de deurmat.

Nienkex

Berichten: 1671
Geregistreerd: 31-05-08
Woonplaats: onder mijn dak

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 13:56

Ik heb vorig jaar ook wat besteld online, dat is wel prima verlopen.
Ik had trouwens ook nog gemaild, waar mijn spullen bleven, dat ik ze had besteld, productnummer en bestelnummer erbij enzovoort. ook geen enkele reactie op gehad.

Michelle0601
Berichten: 444
Geregistreerd: 16-05-10
Woonplaats: Losser

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:00

ik kocht er ooit een deken... nog navraag gedaan over de maat: Nee, mevrouw, deze moet echt wel passen.,...

Deken gepast, gewoon 10 cm te kort, maar ik mocht hem niet meer ruilen... zaten 10 haren in de binnenkant :S

dominiquesr
Berichten: 2334
Geregistreerd: 21-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:07

Ik heb ook al zo vaak problemen met de bestelling bij divoza gehad, bestel er echt nooit meer wat.
Een keer had ik een hoofdstel besteld en deze was leverbaar stond er op de site, nou na een wee nog niet binnen dus ik bellen: ja sorry over 6 weken heb je hem. Na 6 weken nog geen hoofdstel, ik weer gebeld en zeiden dat het nog wel eens 8 weken ging duren, toen heb ik gevraagd of ze het geld terug wilde storten dit is ook gebeurd, en een andere keer had ik laarzen besteld die ik zo binnen kreeg: inclusief gat in de doos.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

echt belachelijk. we hebben gebeld en toen hebben we een nieuw paar gekregen en deze mochten we houden.
En nog een andere keer had ik ook een hoofdstel gekocht en deze stond in eens niet meer in het bestand, na was heen en weer gebeld te hebben kregen we deze uiteindelijk 2 weken laten binnen.

Isabonny

Berichten: 4361
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Re: Divoza bestelling...begin er niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:32

@ Dominique: vind ik toch wel weer netjes dat je de 1e paar laarzen zelfs mag houden! Schade tijdens transport kan natuurlijk altijd gebeuren, daar kan Divosa niks aan doen.

Maar idd belachelijk lange levertijden voor spullen die op voorraad zouden moeten zijn. Dat begrijp ik dan toch weer niet.

dominiquesr
Berichten: 2334
Geregistreerd: 21-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:33

De schade door transport was een gat in de doos, maar verder was de laars al gedragen (leek zo), veters waren los, modder op de laars, kaartje eraf. . Dat lijkt mij toch echt geen schade door transport..