Agradi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maxvee1952

Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-15 11:31

Hallo,

Ik had een cap besteld maar werd maar niet geleverd na twee weken maar eens gebeld komt volgende week binnen werd er gezegd.
De week daar op weer niks weer zelfde verhaal.
Begon toen echt pissig te worden toen er werd gezegd komt eind december of kan misschien niet geleverd worden.
Heb het toen maar op gegeven en het order laten anuleren echter na twee weken nog steeds het bedrag niet terug gehad.
Van morgen maar eens gebeld en volgens de klantenservice is het 20 nov terug gestort niks te zien op mijn rek.
Ze zouden me vandaag terug bellen ben benieuwd heb er weinig vertrouwen in.
Zijn er meer met slechte ervaringen met dit bedrijf.?

Max

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:34

Nee ik heb alleen goede ervaringen met Agradi. Bestel er vrij regelmatig iets. Maar altijd alles netjes op tijd geleverd en goed verpakt. Ook nog nooit mis gegaan dus hoe het met de klantenservice verder zit weet ik niet. Maar dat zal het zelfde zijn al bij veel bedrijven. En dat is vaak niet al te best.

Hopelijk lossen ze het voor je op. Zou in ieder geval vragen op welk rekeningnummer ze het gestort hebben als ze beweren het al gestort te hebben.

maxvee1952

Re: Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-15 11:43

Hoi Tigra ja dat ga ik zeker doen heb het vergeten te vragen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:03

FZ -> ED

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:06

Ja, soort van herkenbaar. Ik heb een dure Bucas deken gekocht, die bleek niet de goede pasvorm te hebben dus terug gestuurd. Het pakketje is door DPD bezorgd, maar wordt niet verwerkt, dus ik krijg mijn geld maar niet terug. En via de klantenservice wordt mij gezegd dat ik geduld moet hebben. Als het pakket is verwerkt krijg ik een mail en wordt het geld binnen twee weken teruggestort. Maar ik vind het wel erg lang duren, zeker omdat ze niet aan omruilen doen. Dus in essentie ligt mijn gehele dekenbudget nu ergens in niemandsland. Ben benieuwd of ik het terug ga zien!

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:10

Bestel zelf nooit meer wat bij agradi. Zo vaak heel lang moeten wachten terwijl die eerst op voorraad stond en later ineens niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:20

Jap.. Zelfde verhaal hier toen ik mijn order annuleerde.. Gelukkig had ik met paypal betaald en kon ik het terug laten storten via hun..

Heb je goed bij alles gekeken vanaf 20-11? En misschien een printscreen maken en naar hun toesturen?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:21

Bagger 'service'. Succes ermee, bestel er echt nooit meer.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:22

Ik heb er heel goede ervaringen mee.

maxvee1952

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-15 13:06

Hallo allemaal,

Ik had hier voor de eerste keer wat besteld, maar gelijk voor de laatste keer echt niet normaal zoals zij met klanten omgaan.

Max

Lizaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:27

ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad met agradi, alles wat ik hier koop heeft een goede kwaliteit in verhouding met de prijs. Ja de ene keer is de verzendtijd iets langer dan de andere keer maar dit staat vaak wel aangegeven.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:34

maxvee1952

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 16:45

Hallo,

Vandaag Agradi maar weer eens gebeld ze zouden gisteren op einde van de dag terug bellen dus niet.
Mede werker financien aan de lijn gehad weer het hele verhaal gedaan.
Zijn reactie hee das vreemd meestal de zelfde dag gecrediteerd maar deze is niet uitgevoerd ga het direkt voor u doen.
Maar weer afwachten het is verdorie net of ze het er om doen.

Word vervolgd

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 19:01

Pffff, daar zou je niet goed van worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 19:04

Wij hebben daar zonder te overdrijven al wel 50 keer besteld.
Eerlijk is eerlijk, als je iets de volgende dag in huis wil hebben, moet je het daar niet halen, maar ze hebben vaak leuke kortingen en dat is die week tot 10 dagen wachten voor mij echt wel waard.
Nooit gehad dat iets niet werd geleverd en zelfs een keertje teveel geleverd ter waarde van 200 euro.
Dat hebben we natuurlijk netjes terug gestuurd.

Shiyamala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:28

Ik heb daar meerdere keren iets besteld, en eerlijk gezegd geen enkele problemen mee gehad.
Zelfs een keer rijlaarzen teruggestuurd omdat ze niet paste en kreeg binnen 3 dagen netjes mijn geld teruggestort.

Het is wel heel vervelend voor je dat het allemaal zo moeilijk gaat

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:30

ik heb idd wel gehad dat tijdens het bestellen op vooraad stond en uiteindelijk in de mail bevestiging dat ik langere tijd moest wachten. Wel dat het goed verpakt was en uiteindelijk heel tevreden over het halster

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:37

Hier ook hele goede ervaringen! al een paar keer iets teruggestuurd, omdat ik bijvoorbeeld een verkeerde maat had besteld, maar altijd geld snel en netjes teruggestort.

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:47

Ik heb 1x gehad dat een bestelling langer dan twee weken duurde. Had toen gebeld en kon nog een week of 3 duren ivm de leverancier, kreeg toen de optie om een ander product te nemen ipv die maar ik heb gewoon gewacht. Verder alleen maar positief, idd wel dat t eerst op vooraad is en bij bestelling staat dan dat t 3-5 dagen duurt voordat t voorraad is maar dat ben ik inmiddels gewend.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:54

Ook hier alleen maar goede ervaringen met Agradi. Toen ik er eens wat had besteld en 1 artikel van mijn bestelling niet op voorraad was hebben ze mij netjes gebeld en een andere product optie gegeven.

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:58

Hier ook altijd goede ervaringen met Agradi, bestel er toch wel regelmatig wat, maar alles altijd op tijd ontvangen (hooguit met 1 dag vertraging). Je moet inderdaad wel goed kijken of het product leverbaar is, anders kan het wel een poosje duren.

maxvee1952

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-15 18:17

Hallo,

Gisteren is het bedrag op mijn rekening gestort en heb het binnen.
Vraag me wel af hoe het dan gaat als je het vergeten bent te checken.
Hoor je er niets van terug .
Gelukkig eindelijk afgerond pffff
Nee mij zien ze er niet weer terug.

Max

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:48

Ik bestel er met regelmaat wel wat, nooit problemen. Wel altijd dingen die direct leverbaar zijn.

Vind alleen hun manier van producten ruilen wel een beetje vervelend. Retourneren, opnieuw bestellen en betalen en dan krijg je van je retour ooit wel weer een keer geld terug. Ook erg rottig met kortingsacties die dan eventueel verlopen.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 23:32

Het kan vriezen of dooien bij Agradi.
Heb in het verleden met veel moeite een bestelling geannuleerd omdat het na vele weken nog altijd niet geleverd was en wel betaald.
Recent hebben ze wel netjes geleverd.

Ik bestel er geen dingen die 'ruil-gevoelig' zijn, maar een portie lijnzaadolie durf ik daar prima te bestellen. Mits ze dan ook écht goedkoper zijn, anders koop ik liever ergens anders want echt vertrouwen doe ik Agradi niet.

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 00:07

Ik vind het echt een bagger winkel.
Ook al hebben ze het op voorraad dan nog kan je lang zitten wachten.
Die acties zijn puur om mensen te lokken want vaak is t niet eens goedkoper als je even door zoekt.
Het is niet voor niets zo goed als altijd 15 of 20% korting bij ze.