Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 16:30

Ik wil even weten of de bokkers hier dezelfde ervaring met agradi hebben als ik. Ik heb nu een keer of 6 iets bij Agradi besteld en iedere keer duurde het veel langer dan aangegeven totdat ik mijn pakje binnen had. Record is inmiddels ruim 2 maanden wachten op een bestelling met een levertijd van 2 tot 10 werkdagen, dat was een bestelling met meerdere items en ruim over de 1000 euro, die bleek vast te hangen op een hamsterschommeltje van 1,50 wat niet op voorraad was :') . Daarover nemen ze dan geen contact op en pas nadat ik er een keer of 6 over had gebeld gaven ze toe dat het door dat schommeltje kwam. Toen ik dat schommeltje heb laten annuleren had ik het uiteindelijk twee weken laten binnen. 6 weken wachten op een simpel bitje of een boek die ook direct leverbaar zouden zijn is me ook al een aantal keer overkomen.
Begin oktober besloot ik agradi nog een laatste kans te geven en heb ik een gelpad besteld die direct leverbaar zou zijn, jullie raden het waarschijnlijk al, die heb ik dus nog niet binnen. Ik heb er al twee keer over gebeld en krijg dan te horen dat het ze heel erg spijt en dat ze er niets aan kunnen doen, want de leverancier moet het eerst bij hun brengen. Ja ok, dat snap ik ook, maar zet dan niet op je site dat het direct leverbaar is. Zet dan neer dat de levertijd ongeveer 1 maand is, ik vind het namelijk helemaal niet erg om te wachten, maar ik wil wel weten hoe lang ik ongeveer moet wachten. Als het dan eerder komt is dat alleen maar mooi, toch?
Zijn er hier meer bokkers die deze ervaring met agradi hebben, of ben ik de enige?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:31

Als je iets snel moet hebben, moet je niet bij agradi bestellen is mijn ervaring := ik neem de levertijden ook altijd erg ruim...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:35

Hier exact dezelfde klachten.
Had nu eens een keer iets besteld wat direct leverbaar was, gewoon om te kijken of dat wel naar tevredenheid zou verlopen... nou nee dus. Ineens blijkt het niet direct leverbaar maar duurt rond de 10 werkdagen wat dus ruim 2 weken inhoudt.

Zo heb ik eens een deken besteld die ineens helemaal niet meer leverbaar was.... zit je weer met de ellende van het geld terugstorten waar ze ook eeuwen over doen.

Dat staat me dan ook tegen, je moet meteen betalen dus het wordt meteen afgeschreven, ook al moet je 4 weken op je pakketje wachten. Als het met acceptgiro was zou het nog anders zijn.

Maar ik ben ook niet blij met Agradi. Levertijden zijn echt absurd lang en de informatievoorziening slecht.

fokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:37

Wij hier ook! Om te huilen... ;(
2 dekens besteld, op 19 september. Ze zouden direct leverbaar zijn (dus binnen de 2 - 5 dagen).
Krijg ik 1 week later per mail de orderstatus doorgemaild, staat daar ineens dat ze niet op voorraad zijn en dat ze nu medio begin oktober binnen kwamen.
Niks meer gehoord. Geen orderstatus meer gemaild gekregen. Kijk ik van de week zelf maar eens weer op de site. Is het nu 9 november geworden!!! En het is dus nog niet zeker dat ze dan binnen zijn.
Ik heb ook gebeld, maar wordt ook afgewimpeld met dat zij er niks aan kunnen doen, omdat hun leverancier de produkten niet op voorraad heeft. Ik heb de dekens al betaald (Ideal).
Ben nog aan het twijfelen om de bestelling maar te laten annuleren.... |(

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:38

Ojeetje.. heb net een paar dagen geleden iets besteld, levertijd 2-5 werkdagen.. Ben benieuwd wanneer en óf ik het krijg...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:38

Ik bestel echt geregeld bij Agradi, maar nooit leveringsproblemen. Alles binnen 2 werkdagen in huis.
Of het nu voor de schapen of voor de paarden is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:40

Ja annuleren komt hier ook regelmatig voor doordat de levertijden ineens onverwacht lang zijn.
Het is dat de prijzen leuk zijn en ze vaak acties hebben, anders hadden ze hun webshopje al vaarwel kunnen zeggen denk ik.
Door de prijzen en uitgebreide assortiment blijf ik soms toch bestellen, maar alleen als ik geen haast heb.
Als je haast hebt is Divoza top, Paardendrogist is ook top.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:41

janouk schreef:
Ik bestel echt geregeld bij Agradi, maar nooit leveringsproblemen. Alles binnen 2 werkdagen in huis.

Echt?????

LouLouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:42

Hier hetzelfde verhaal.
Deken besteld die direct leverbaar was, bleek opeens toch niet meer zo te zijn. 4 telefoontjes en 6 weken laten toch maar geannuleerd... dat heb ik nog 2 keer meegemaakt en sindsdien heb ik het opgegeven.. Als ik het snel binnen wil hebben bestel ik het ergens anders.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:42

Als ik 2-5 werkdagen zie, houd ik 2-5 week aan ondertussen := nog nooit meegemaakt dat het in die tijd binnen is gekomen.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:44

janouk schreef:

Ik heb ook goede ervaringen met Agradi, alles wordt keurig binnen 2-5 dagen geleverd tenzij iets anders op de site is vermeld. Goh ik lees nu dus dat het niet altijd goed komt , nee enkel goeie ervaringen ! Al sinds een jaar of 3 ...

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:45

yenopi schreef:
janouk schreef:

Ik heb ook goede ervaringen met Agradi, alles wordt keurig binnen 2-5 dagen geleverd tenzij iets anders op de site is vermeld. Goh ik lees nu dus dat het niet altijd goed komt , nee enkel goeie ervaringen ! Al sinds een jaar of 3 ...

Hier ook alleen maar goed!

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:46

Hier ook goede ervaringen met agradi! Heb 1x gehad dat beugelriemen uiteindelijk niet leverbaar waren, hebben ze de rest alsnog opgestuurd en de beugelriemen heb ik later binnen gekregen.. Vond het geen probleem :) . Hier altijd alles binnen 2 weken binnen verder en als ik iets echt direct nodig heb.. Rij ik gewoon even naar de paardenwinkel dan heb ik het direct...

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:48

Je moet miss wel lang wachten, Maar het is wel goedkoop :)
Ik heb geen ervaring met agradi maar ik ga er een van de dagen ook iets kopen, voor die prijzen heb ik het wel over om wat langer te wachten. :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:49

Suzanne F. schreef:
janouk schreef:

Echt?????

Wij ook ... al jaren en nog nooit geen dol mee gehad :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:51

Ik heb nu zo'n 15x bij Agradi besteld en 1 keer 2 á 3 weken moeten wachten op 1 ding wat niet voorradig was. Maar daar had ik wél netjes een mailtje over gekregen. Verder altijd wel erg tevreden over hun service! Heb meerdere keren iets geannuleerd of bijbesteld, geld terugstorten etc allemaal netjes afgehandeld :j

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:51

Ik wacht al 5 maanden op een halster... -O-
Eind mei (27ste) besteld stond op de site als leverbaar binnen 2 tot 5 werkdagen (en na een maand stond het er nog zo op).
Vervolgens kreeg ik mail dat het langer ging duren omdat het niet leverbaar was of dat goed was of dat ik de order wou annuleren. Ik heb aangegeven dat ik dan wel zou wachten.
De nieuwe levertijd werd eind september, kreeg ik netjes mail over. September ging voorbij, niets ontvangen, dus ik boos weer mailen dat ik 4 maanden wacht maar nog steeds geen halster heb en ook geen mail dat de levertijd verandert was. Toen kreeg ik terug dat de verwachte levertijd nu 8 oktober was. Nou ok dat weekje extra wachten kon er ook nog wel bij..
toen kreeg ik dit:
Zojuist heb ik ze gebeld om te vragen of dit ook een levertijd is die aangehouden kan worden, helaas blijkt de levertijd opnieuw te zijn uitgesteld, dit maal naar medio november.

Ik kan voor u helaas de levering van het halster niet bespoedigen, ik kan het wel begrijpen als u het halster zou willen annuleren.

Dus ik mailen dat ik het wel elders (duurder) zou bestellen en dat ik mijn geld terug wou en graag iets van rente zou zien, want ze hebben immers al 5 maanden mijn geld.
Krijg ik dit terug:
Het bedrag terugboeken is geen probleem wanneer u de order zou willen annuleren.
Van wettelijke rente is echter geen sprake. Hier zou u pas aanspraak op kunnen maken wanneer wij de betaling niet binnen 30 dagen na het annuleren van uw bestelling hebben teruggeboekt.

En inmiddels zie ik als ik bij mijn order kijk dat de levertijd WEER is verschoven nu naar 22 november.

Vind het echt belachelijk dat de levertijd nu al 5x verschoven is, ik al 5 maanden aan het wachten ben en dat er geen enkele vorm van tegemoetkoming is.
Dit is dan ook de laatste keer dat ik er iets besteld heb.

Moon_light94

Re: Agradi problemen, lang wachten op pakketje, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 16:55

Ik jodphurs, die er binnen 2-10 dagen zouden zijn.
Werd ineens een maand later, vervolgens na ruin 2,5 maand gewacht te hebben, geannuleerd, bij divoza andere besteld, di ehad ik gelukkig na een dag..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 17:01

Suzanne F. schreef:
janouk schreef:

Echt?????

Ja, echt. :j Het lijkt wel of je me niet gelooft, maar het is toch echt zo. :D
Ik bestel daar al jaren van afrasteringspalen voor de wei tot lammerenflesjes. En ik ga altijd uit van 2 werkdagen levertijd en dat is ook altijd zo geweest. Ik heb zelfs nog nooit een nalevering gehad.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 17:03

Ik heb juist 12 weken mogen wachten op afrasteringspalen en lammerenflesjes :(, dat was dit voorjaar nog.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 17:36

Heb ik ook gehad ,
uiteindelijk na een maand ontvangen
met als resultaat halster van maat FULL voor paard terwijl ik voor pony heb gekozen.
ook gewoon kapotte liksteen ontvangen.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 17:39

Eigenlijk altijd wel snelle levering hier, nooit echt problemen met Agradi. Ja natuurlijk wordt er eens wat geannuleerd of de levertijd is langer. Maar tja, vervelend maar niet dodelijk. Ik vind het een fijne webshop, ze hebben enorm veel!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:05

Hier ook al jarenlang goede ervaringen. 1x had de leverencier iets niet op voorraad en zou het 2 maanden gaan duren en toen hebben ze me netjes gebeld om te overleggen of ik de bestelling wilde laten staan zolang of ergens anders ging kijken.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:16

Ik vind ook dat zeer langover doen, niet maanden gelukkig
maar als ik meerdere dingen besteld heb is altijd wel iets niet op voorraad en hierdoor loopt het vertraging
snap niet waarom ze niet aan deelzending doen, misschien wel duurder voor ze maar wel service

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:16

Ja ook hier heel lang gewacht op mijn pakketje van agradi 2 keer iets besteld 1 keer een halster + dekje(levertijd was 2 weken ongeveer). Dekje bleek niet meer leverbaar te zijn maar werd daar netjes over gebeld een paar dagen later toen heb ik alleen het halster laten komen en mijn geld van het dekje meteen netjes teruggestort gekregen. Daarna had ik een zweetdeken besteld in het zwart bleek de maat niet meer leverbaar hier had ik een mail van gekregen van de klantenservice met wat gedoe en tegenzin had ik dezelfde deken maar in het rare kleur blauw-rood besteld deze had ik gelukkig wel in een paar dagen binnen. En tot mijn grote verrassing was de kleur volledig anders dan op de foto (gelukkig) hij bleek navy rood te zijn.
Conclusie met agradi heb ik niet zoveel geluk tijdens bestellingen maar wel altijd een zeer nette service. (voor snelle bestellingen moet je juist niet bij divoza zijn is mijn ervaring)