Het viel inderdaad heel erg tegen 
Ik heb meerdere plekken bekeken;
- Pensionstalling in het dorp zelf, hier stonden de pony's 's nachts op stal in een niet hele grote stal, die hadden ze op dit moment vrij, er waren grotere boxen dus dat viel met de artrose shet natuurlijk af.
MISTRAL94 schreef:har166 schreef:Toen ik mn eerste pony kocht verbaasde ik me hoe weinig stallen er zijn waarbij de paarden in de winter lekker de ruimte hebben. In de randstad kan ik me daar nog iets bij voorstellen maar in Drenthe

ik ben ook om me heen aan het kijken naar wat anders maar wil niet bij een groot bedrijf staan en de kleine stallen ( prive ) hoor je vaak via via over. Ben benieuwd waar je uiteindelijk naartoe gaat

Drenthe is drama wat betreft stalling. Terwijl je dat hier niet zou verwachten.
In Gieterveen zit Poelman oid. Geen ervaringen mee. Hoor er wat wisselende verhalen over.
Gieterveen hoorde ik wat wisselende reacties over. Ik ben hier uiteindelijk niet wezen kijken dus dat weet ik niet 
Svadilfari1 schreef:Misschien kan je deze stal vragen en willen ze met je meedenken?
http://www.lindehoevegieterveen.nl/wat-bieden-wij.html
Gelbrich schreef:liespower94 schreef:
Mocht je er op komen, graag!
Alles in 20 autominuten is prima!
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... FM3R3GF-zc
Deze ook niet wezen kijken 
Harry72 schreef:Valesca Pieters van stal Beekdal in borger of Stal Haikens in Papenvoort of manege Bronneger
Dit waren allemaal grote stallen, dit is voor die kleintjes snel minder geschikt. Helemaal maneges niet. In het dorp zelf zit ook een manege. De jongste pony is een schat naar kinderen toe maar de oudste heeft een ontiegelijke hekel aan al de kinderen. Hij is lief en braaf maar je ziet hem het verschrikkelijk vinden 
Alfi2010 schreef:Wij wonen in Amen en hebben tegen die tijd weer plek (scharen nu geen nieuwe paarden in ivm feit dat weiland afgesloten is tgv winter, verwacht dat we vanaf half maart weer nieuwe paarden kunnen aannemen). Paddock paradise principe. Kijk maar op facebook bij NHPKA Natural Horse Power for Kids and Adults
Leuke plek maar uiteindelijk iets op fietsafstand gevonden, dit was 20 km 
Bloem39 schreef:In Nieuw Buinen zit Stal Jocker, ken het verder niet maar is wel redelijk dichtbij.
Welkom in Gasselte
WakuWaku schreef:Bloem39 schreef:In Nieuw Buinen zit Stal Jocker, ken het verder niet maar is wel redelijk dichtbij.
Welkom in Gasselte
Ik denk dat dit voor kleine pony's wel een leuke plek is. Ze hebben bijna geen weide maar een track met daarin een kleine weitje.
Dit was inderdaad een leuke plek! Wij zijn hier wezen kijken en het leek wel wat. Uiteindelijk is dit het niet geworden omdat ze 6 paarden en 3/4 mini's op dat stukje wilden hebben en zo super groot is het niet zegmaar. De prijs voor een shet 24/7 buiten daar is 175 euro. Hier zit wel uitmesten en voeren bij in. Je kunt basisbrok krijgen, ander eten zelf meenemen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uiteindelijk zijn we via via via bij een particulier in Ees terecht gekomen. Zij zocht maatjes voor haar pony. Het is 7 km fietsen, hele redelijke prijs en een schat van een vrouw die er ook heel veel zin in had dat mijn monsters naar haar toekwamen.
Bedankt voor al jullie hulp! Ze worden met 1.5 week verhuisd