Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndianLady schreef:Tip:
Niet verhuizen
Er is praktisch niks met paddock (sowieso buitenstaan en al helemaal niet 24/7 weidegang)
Ik zou Dordt inrijden en het overal vragen waar je paarden ziet staan, ga alle dijken achteraf af, daar heb je de meeste kans.
Kijk in d epolders tussen Stadspolder en Sterrenburg.
IndianLady schreef:Tip:
Niet verhuizen
Er is praktisch niks met paddock (sowieso buitenstaan en al helemaal niet 24/7 weidegang)
Ik zou Dordt inrijden en het overal vragen waar je paarden ziet staan, ga alle dijken achteraf af, daar heb je de meeste kans.
kiki1976 schreef:Jee ik hoor hiervan op zeg! Ik moet er wel bij vertellen dat ik al zeker 12 jaar niet meer in Dordt woon.
Maar er waren voorheen genoeg plaatsen....
Amstelwijck (achter het oude nonnenklooster en achter het oude Refaja ziekenhuis, richting de pont van Werkendam, Zuidendijk, Oude dijk, Stevensweg, Zeedijk (was ook een pensionstalling) op dat hoekje bij de Schenkeldijk had je ook een pensionstalling, Noordendijk......
Is dat er allemaal niet meer?
kiki1976 schreef:Hahha toendertijd was achter rafaja en amstewijck niet illegaal hoor. Iedereen huurde het toendertijd.
haha later misschien niet meer maar toen kwam ik er al niet meer!
En die pensionstalling aan de weg richting die camping bij moerdijk (heette volgens mij toen iets van de Eenhoorn) is die er nog wel?
denise04 schreef:Wij hebben nog plek in Sprundel weet niet hoever je wil rijden maximaal? Is wel een half uur rijden maar een geheel natuurlijke stalling. Mijn vriendin en voorzitter van onze stichting komt ook uit Dordt... Ik zal de link even voor je opzoeken...
Edit: gevonden!
[EA-CO] Natuurlijke stalling Sprundel NB
CrossHorse schreef:Als je Nieuw-lekkerland in komt rijden vanuit Oud-alblas, heb je de laatste boerderij rechts en de laatste links ook paardenstallen is aan de Schonenburgweg of terwijl de ruilverkaveling in Nieuw-lekkerlandse taal...
de linkse boerderij komen ze volgens mij heel de dag buiten met z'n alle in de bak maar die nieuwe boerderij rechts weet ik niet.... Sorry weet geen nummers..
vwmissy schreef:Ik weet nog een stukje land op de wieldrechtse zeedijk, kost 700 euro per jaar .. dan heb je 3 stallen en een (uitloop) paddock, als hij verkeersmak is heb je uitrijmogelijkheden genoeg en bij de manege verderop kan je de bak huren.
graag via pb
mirka1994 schreef:IndianLady schreef:Tip:
Niet verhuizen
Niet liegen Ilona die van mij staan ook 24/7 buiten
Maar ik denk dat het wel moeilijk gaat worden Tweetypaard.. Ik zou inderdaad overal aanbellen, lekker brutaal wezen. Ik weet niet waarom je naar Dordt verhuist maar voor je paard hoef je het niet te doen hoor, dan kun je beter richting Brabant verhuizen ofzo.. Succes!
alison_belle schreef:In Beesd is er wel iets met 24/7/365 buiten, ook nu![]()
Maar dat ismisschien te ver weg?
Ze worden volledig verzorgt dus heb je er geen omkijken na als je ziek of op vakantie bent.
De groep bestaat nu uit 5 maar kan oplopen tot 10 paarden.
De uitrij mogelijkheid is daar trouwens ook om te zoenen.
mirka1994 schreef:ILona, op het landje staan er wel meer dan 2 of 3 paarden hoor haha. Deze mensen hebben volgens mij een vergunning gekregen en sommige hebben het aardig opgeknapt en ziet er super luxe uit! Misschien kun je het daar proberen TS? Of ze snachts binnen of buiten staan ligt helemaal aan jezelf volgens mij..