foto's/filmpjes hengstenshow watermolen.

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mr_PLH
Berichten: 1651
Geregistreerd: 13-12-04

foto's/filmpjes hengstenshow watermolen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 21:35

Ik kwam eigenlijk alleen voor de dressuurhengsten, dus ik heb alleen daar wat filmpjes en foto's van. Gelukkig was het schitterend weer! Foto's zijn mooi gelukt, filmpjes iets minder.
Toen ik aankwam was Annemiek Wilawander xx net aan het losrijden, veel beweging zit er niet in maar hij kan zeker zijn uitstraling en schakelvermogen toevoegen aan de nederlandse fokkerij. Piafferen kan hij voor een 8! Toen Riverdance... Toen Annemiek net wat aan het losdraven was werd hij nogal jolig en gooide hij haar eraf! Riverdance rende het terrein over en liep gewoon over een meisje heen!!! Ambulance erbij... geen goede reclame voor die hengst. Toen hebben ze hem maar wat gelongeerd, in de showring vond ik het een verschrikkelijk paard, erg stekerig. Wel veel swung. Hehe toen ging ik even kijken bij de stallen en zag Vic staan, die brak z'n stal af, bok/steiger en maar niet ophouden... hij is niet gemeen maar wel temperamentvol. Aan de hand was hij erg goed en onder het zadel fantastisch! heel braaf, zie hieronder de foto's en filmpjes van Vic. Du moulin is mooi en elegant maar karakter lijkt mij niet zo fijn. Scandic is een hele lieve hengst! z'n stap was voldoende maar kan ruimer, ik vind z'n draf iets te zweverig worden, en ik moet nog zien of zijn passage een mooie uitdrukking krijgt. Piafferen deed hij al wel op het losrijdterrein! Galop is wel goed. Na Scandic gingen we weer naar huis.
Hieronder 1 foto, de rest van de foto's/filmpjes zijn te vinden op marcolemar.web-log.nl

Vic
Afbeelding

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:38

Leuke filmpjes En al een keuze gemaakt welke hengst je neemt ?;)

Mr_PLH
Berichten: 1651
Geregistreerd: 13-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 22:40

paardjuh schreef:
Leuke filmpjes En al een keuze gemaakt welke hengst je neemt ?;)


Heb geen merrie maar ben opzoek naar een vaderdier voor een veulen je mag raden het begint met een V...

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:41

Voltaire hahahaha nee Vic

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:03

Aan de hoeveelheid filmpjes te zien zal het wel Vic worden...

Mr_PLH
Berichten: 1651
Geregistreerd: 13-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 16:59

Niemand meer?

inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:46

erg leuke filmpjes,, maar wel een verschil met annemiek of eerst remy, ziet er best goed uit maar zo blijkt maar weer dat die riverdance een baasje is! k vond altijd dat remy er erg geod mee overweg kon! mij benieuwe hoe het gaat op wedstrijde want heb hem wel eens zien rennen over terrein!

Mr_PLH
Berichten: 1651
Geregistreerd: 13-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 16:09

zijn er nog meer mensen geweest?