Next generation was toppie

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zipje71
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Next generation was toppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 21:48

wat een leuke groep ruiters en amazones hebben we hier in Nederland. Zo open en spontaan.De pas de deux was leuk vooral toen bij de prijsuitreiking Edward en zijn partner van paard/pony hadden gewisseld. Ed kan zo mee doen aan de EK voor ponyruiters! Ik heb gesmuld van de shows van Edward en Laurens! Maar de friezentrein met Christa Laarakkers was ook super. Alles was eigenlijk leuk zondagavond. Was ook bij de kür zaterdag maar dit was toch echt tien keer leuker. Wat een enthousiasme en hoe Laurens die tuiger rondreed echt toppie! En Marlies deed het ook erg leuk in de duopresentatie met Laurens.
Wel jammer dat Edward op mannen valt want het blijft een leuke vent en hij heeft goede muzieksmaak!

Temeraire

Berichten: 3543
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:54

Haha, ik ben het echt helemaal met je eens! Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat het 10 keer leuker was dan zaterdagmiddag, want dat vond ik toch ook wel heel super
Ik vond het inderdaad helemaal geweldig hoe Edward met Laurens Sliepenbeek geruild had van paard. Echt zo leuk, in de losrijring tijdens het wachten op de prijsuitreiking mocht Laurens even met Nourejev wat rondrijden en zat Edward met een mega grote grijns toe te kijken

Wel denk ik trouwens dat je dit beter in een van de andere topics van Jumping Amsterdam had kunnen zetten. Misschien kan het verplaatst worden?

zaira
Berichten: 248
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: Limburg

Re: Next generation was toppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:03

Ik had graag willen gaan maar helaas. Echt jammer.

Heeft er iemand foto's gemaakt????????

zipje71
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 11:27

ponylovertje schreef:
Haha, ik ben het echt helemaal met je eens! Het enige waar ik het niet mee eens ben is dat het 10 keer leuker was dan zaterdagmiddag, want dat vond ik toch ook wel heel super
Ik vond het inderdaad helemaal geweldig hoe Edward met Laurens Sliepenbeek geruild had van paard. Echt zo leuk, in de losrijring tijdens het wachten op de prijsuitreiking mocht Laurens even met Nourejev wat rondrijden en zat Edward met een mega grote grijns toe te kijken

Wel denk ik trouwens dat je dit beter in een van de andere topics van Jumping Amsterdam had kunnen zetten. Misschien kan het verplaatst worden?


wilde ik ook eerst doen maar iedereen had het daar alleen maar over de wereldbeker dressuur. Voor het springen was ook een ander topic. Ik wil best verplaatsen maar geen idee hoe dat moet.
Wat betreft dat ik zondag leuker vond ligt meer in het feit dat ik al zo vaak bij een wb-wedstrijd ben geweest en de meeste küren kan dromen. Als ik dat niveua zou hebben kan ik zelfs de kür van anky uit mijn hoofd rijden. Vond het zondag gewoon lekker afwisselend en lekker verfrissend. Hoe vond je trouwens die Pam die overal door heen zat te tetteren? Zaterdag was ze ook al zo irritant bezig toen ze anky ging roepen tijdens een intervieuw.

zipje71
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Next generation was toppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 11:33

zaira schreef:
Ik had graag willen gaan maar helaas. Echt jammer.

Heeft er iemand foto's gemaakt????????



je kan via de site van jumping amsterdam foto's bestellen (worden ook gedrukt op bekers en mouse-pads) en anders via site van Jacob Melissen maar die is wel erg prijzig (wel erg mooie foto's, ik heb een hele mooie van Ed en Lingh toen ze wonnen op jumping a'dam)

Temeraire

Berichten: 3543
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:40

zipje71 schreef:

wilde ik ook eerst doen maar iedereen had het daar alleen maar over de wereldbeker dressuur. Voor het springen was ook een ander topic. Ik wil best verplaatsen maar geen idee hoe dat moet.
Wat betreft dat ik zondag leuker vond ligt meer in het feit dat ik al zo vaak bij een wb-wedstrijd ben geweest en de meeste küren kan dromen. Als ik dat niveua zou hebben kan ik zelfs de kür van anky uit mijn hoofd rijden. Vond het zondag gewoon lekker afwisselend en lekker verfrissend. Hoe vond je trouwens die Pam die overal door heen zat te tetteren? Zaterdag was ze ook al zo irritant bezig toen ze anky ging roepen tijdens een intervieuw.


Ja, het is wel waar dat het programma zondag afwisselender was ;j
Die Pam vond ik echt helemaal verschrikkelijk, ik heb me meerdere keren kapot zitten te ergeren. Ik vind dat ze te veel praat en te veel domme dingen zegt.
Die man (waarvan ik de naam niet weet) die ook commentaar heeft gegeven en vooral ook veel in Zwolle, vind ik veel beter. Die houd zich zo nu en dan tenminste stil en vertelt betere dingen vind ik

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Re: Next generation was toppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:16

zaira schreef:
Ik had graag willen gaan maar helaas. Echt jammer.

Heeft er iemand foto's gemaakt????????


Ja ik
Een paar van mijn foto's zijn te bekijken op de jumping Amsterdam website bij impressie zondagavond/dressuurgala.
Daarnaast heb ik hier op bokt bij EV een topic geopend met foto's van 4 dagen JA waaronder het gala.
En je kan ook nog op mijn website kijken; www.equestrianphoto.nl

zipje71
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Next generation was toppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 20:25

Antoinette schreef:
zaira schreef:
Ik had graag willen gaan maar helaas. Echt jammer.

Heeft er iemand foto's gemaakt????????


Ja ik
Een paar van mijn foto's zijn te bekijken op de jumping Amsterdam website bij impressie zondagavond/dressuurgala.
Daarnaast heb ik hier op bokt bij EV een topic geopend met foto's van 4 dagen JA waaronder het gala.
En je kan ook nog op mijn website kijken; www.equestrianphoto.nl


Ben op je site geweest...erg mooie foto's !! En veel!! Ga zeker die van edward en laurens van zondagavond bestellen!!

sheyjoen

Berichten: 214
Geregistreerd: 17-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:46

erg leuke foto's vooral die van de nex generation... Laurens.... en Edward... egt leuk.. ben zelf de vrijdag en zaterdag geweest... en had graag ook de zondag geweest... maar goed...
Heel leuk!!

sheyjoen

Berichten: 214
Geregistreerd: 17-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:47

ksie dak een t mis
sorry,.... btje blond

suziehj
Berichten: 598
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Brielle

Re: Next generation was toppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:16

@sheyjoen ach joh nou hebben we t toch nog lekker gezien vond het egt heeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke filmpies

_yvonne

Berichten: 2910
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:08

@zipje71: edward heeft een vriendin, nicole. dus hij valt niet op mannen

suziehj
Berichten: 598
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Brielle

Re: Next generation was toppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:11

volgens mij is nicole zn zakenpartner

Nikj

Berichten: 3211
Geregistreerd: 06-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:30

kopenhagen schreef:
@zipje71: edward heeft een vriendin, nicole. dus hij valt niet op mannen



hahhaa
edward heeft een relatie met Hans Peter Minderhoud
heel goed

Kimble

Berichten: 5604
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:08

kopenhagen schreef:
@zipje71: edward heeft een vriendin, nicole. dus hij valt niet op mannen



Waar heb jij de afgelopen maanden gezeten?

Temeraire

Berichten: 3543
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 20:19

Whaha, inderdaad een heeel heldere opmerking Ik heb Nicole trouwens wel veel rond zien lopen op Jumping, volgens mij heeft zij het echt super druk als zakenpartner. Ze regelt heel veel voor Edward en runt ook nog hun dressuurstal
Maar Antoinette heeft inderdaad super foto's gemaakt

zipje71
Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 17:44

kopenhagen schreef:
@zipje71: edward heeft een vriendin, nicole. dus hij valt niet op mannen



nou was het maar zo, maar hij gaat echt al een hele poos met Hans-Peter.

_yvonne

Berichten: 2910
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 10:52

echt wat jammerrrrrrrrrr
sorry heb een tijdje onder de grond geleeft!!