wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:33

Hallo allemaal

Wie kan mij vertellen welke dag het beste is om te bezoeken kwa dressuur, ben dr nog nooit geweest is het de moeite waard om te gaan?

Groetjes margreet

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:32

Ik ben er een paar keer geweest en de kur op muziek op zaterdag avond is geweldig om te zien....

Trek wel een dikke trui aan want op de tribune zitten kan 's avonds behoorlijk koud zijn

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 22:56

ukkiepuk schreef:
Ik ben er een paar keer geweest en de kur op muziek op zaterdag avond is geweldig om te zien....

Trek wel een dikke trui aan want op de tribune zitten kan 's avonds behoorlijk koud zijn


thanx voor de tip!!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78668
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:25

Ik ben er vaak geweest, heb er vaak aan deelgenomen, maar altijd op donderdag. Vindt de afstanden altijd erg groot daar.

hiltje1973
Berichten: 290
Geregistreerd: 09-03-06

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:35

Dit jaar zijn de afstanden minder groot.

Het grasveld wordt vervangen door een all-weather bodem en ook de dressuur is dus op het hoofdterrein.

Op de website van het CHIO (even googlen) komt de agenda te staan en dan kun je beslissen welke dag het meeste voor jou te bieden heeft.

Zaterdag is altijd lekker druk. Zondag is het aan eind van de middag afgelopen dus heb je op andere dagen meer voor je geld.

Ojaa, voor kur op muziek op zaterdagavond moest je in het verleden extra betalen

Nannes

Berichten: 4314
Geregistreerd: 04-05-05
Woonplaats: Ridderkerk

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:37

Ik ben er 1 keer geweest, een paar jaar terug. weet nog wel dat er zo'n soort optreden was met kanonnen enzo. Het was echt een zootje toen, de een na de ander vloog weg en er was toen nog zo'n militair er van af gevallen. maar het was wel leuk en ik wil eigenlijk best nog een keertje

Manou

Berichten: 3382
Geregistreerd: 30-05-04

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:11

Ik ben de afgelopen drie jaar er geweest. ik ben steeds op vrijdag gegaan. De eerste keer 's avonds, dat was wel leuk, maar er was niks bijzonders. en de andere twee keer overdag, dan is de landenwedstrijd (springen)

Fysiomeid

Berichten: 433
Geregistreerd: 23-10-05

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:28

Hoi,

Voor de dressuur is zaterdagavond echt een aanrader!!! Geweldige sfeer in het bos, beetje schemerig, dansende en dampende paarden, echt SUPER!!!

Ik heb zelf ook een keer meegedaan met springen, dat was echt super!!! Zulke gave hindernissen, en zulke grote tribunes

Ze gaan volgens mij dit jaar de dressuur nu ook in de hoofdpiste doen, want ik dacht dat ze daar nu een speciale bodem voor hadden aangelegd. Zullen ze ook veel meer publiek kwijt kunnen, dus ik denk dat het nog beter wordt dit jaar. Hopelijk komen er nu ook weer een hoop Kader-leden en buitenlanders!!

Fysiomeid

Berichten: 433
Geregistreerd: 23-10-05

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:31

FF nagekeken, en de dressuur komt nu ook idd in de hoofdpiste:

CHIO krijgt Olympische bodem op hoofdterrein
All Weather bodem biedt optimale omstandigheden voor spring- en dressuurruiters

Rotterdam, 31 december 2005 – In 2006 zal het 58e CHIO Rotterdam voor de eerste keer plaatsvinden op een zandbodem in plaats van op gras. Het hoofdterrein van het CHIO Rotterdam in het Kralingse Bos wordt voorzien van een zogeheten All Weather bodem die veiliger is voor paard en ruiter en aan alle combinaties gelijke omstandigheden biedt ongeacht weersomstandigheden. Tevens biedt het de mogelijkheid om alle belangrijke spring- en dressuurrubrieken te integreren op het hoofdterrein met de maximale toeschouwerscapaciteit.

Toad

Berichten: 4236
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Nijkerk

Re: wie is er weleens op CHIO Rotterdam/Kralingen geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:38

Zaterdag is duurder maar wel een stuk leuker dan donderdag en vrijdag. Die dagen zijn er meestal al1 springen dressuur en hackneys.
Op zaterdag zijn er meer shows.