regiodag dronten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

regiodag dronten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 21:57

hey, zaterdag 22 april is er in dronten een wedstrijden dag voor mensen met een handicap. ik doe bij dit soort manege's vrijwilligers werk. nu was ik wel benieuwd of er nog bokkers vanplan waren naar toe te gaan? kunnen we even meeten.
ook zou ik het wel leuk vinden als er meer aandacht komt voor dit soort mensen die heel veel plezier beleven met deze sport. dus als je 22 april makkelijk naar dronten kan komen... kom dan even langs
ik zou het heel gezellig vinden. en jullie kunnen dan zelf ook zien hoe goed gehandicapten met paarden omgaan, en paarden met gehandicapten. er is ook nog een keer een grote landdag dat is met meer manege's voor gehandicapten, nu is het maar met 4 manege's maar dan is het een super groot spektakel... daar komt nog wel meer info over in een ander topic.

kom dus even kijken naar een "andere" vorm van paardrijden.

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 17:27

niemand dus behoefte te komen ?

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 17:40

Altijd behoefte om te komen! Alleen onze manege doet er niet aan mee (zover ik weet) en Dronten is best verweg voor mij.. En tis op een zaterdag, dan moetk zelf ook op de manege vd partij zijn

ElineThera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:25

Ik kan zaterdag niet, ga zwemmen met vriendin!

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:50

Tsja, het gehandicapten-paardrijden is gelofik toch niet zo heel erg geliefd helaas