Hier alvast een topic voor voorpret en duimen dat er geen loting is!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happyhorse schreef:Leuk een nieuw topic! Moet even kijken of dit jaar mee doe. Vorig jaar toch een knauw er aan over gehouden. En me nieuwe paard is al enige tijd niet gereden. Dus even nadenken of het haalbaar is.
manzano schreef:happyhorse schreef:Leuk een nieuw topic! Moet even kijken of dit jaar mee doe. Vorig jaar toch een knauw er aan over gehouden. En me nieuwe paard is al enige tijd niet gereden. Dus even nadenken of het haalbaar is.
Wat was er vorig jaar gebeurd?
Ik heb hetzelfde met mn nieuwe paard, maar nog lang de tijd om weer op gang te komen!
happyhorse schreef:manzano schreef:Wat was er vorig jaar gebeurd?
Ik heb hetzelfde met mn nieuwe paard, maar nog lang de tijd om weer op gang te komen!
Mensen die volle gas achter op je rijden. Paard is compleet over de zeik geweest. En was blij dat bij groep kon aansluiten. Anders was na dag 1 naar huis gegaan.
happyhorse schreef:manzano schreef:
Wat was er vorig jaar gebeurd?
Mensen die volle gas achter op je rijden. Paard is compleet over de zeik geweest. En was blij dat bij groep kon aansluiten. Anders was na dag 1 naar huis gegaan.
manzano schreef:Hmmm dat maakt mij ook aan het twijfelen nu