Vriendin komt zo hier heen, blijft hier slapen. Auto staat al klaar. Trailer blijft thuis.
Ik heb wel weer plek voor pony's die aangekocht worden maar nog niet in 1x door kunnen. Aan de andere kant van Den Bosch.
Anastasia24
Geplaatst: 05-11-23 20:26
Ik zou graag willen gaan(uurtje rijden) maar 1. niemand wilt mee (eerste keer dat ik zou gaan dus ga liever niet alleen) en 2. ik wil niet met een paard thuis komen want ik ken mijzelf, vervoer regelen is natuurlijk vrij snel gebeurt en op de wei is plek zat maargoed hoef er echt geen bij.. Misschien volgend jaar, als ik niet bezwijk onder de eerste de beste pony die zielig kijkt. Voor nu kijk ik graag mee als hier foto's worden geplaatst,
Ik lees mee. Wij gaan normaal al jaren naar hedel maar helaas met een heel zwaar ziek hondje die morgen onderzoeken heeft (al zie ik het somber in ) dit jaar niet.
Anouk_H
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-23 22:42
SaraViavia schreef:
Anouk_H schreef:
Kan je eigenlijk nu nog 1 pony aan melden om mee te nemen weet iemand hoe dat werkt?
Kunt gewoon gaan. Alleen aanvoerformuliertje invullen en meenemen.
Aah Sh*t, geen printer hier! Even kijken of dat nog geregeld kan worden
Simbaa
Geplaatst: 05-11-23 22:53
Simbaa schreef:
Yes ik ga morgen eens kijken! Als je daar rond 09:00 - 09:30 bent, is er dan nog wat te zien?
Even een upje voor deze vraag
Anouk_H
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-23 22:56
Ohjaa dan staan er nog wel genoeg paarden om te bekijken hoor! Wij willen er om 8:00 zijn als het net wat licht begint te worden. Vorige keer echt in het donker gegaan maar daar hebben we dit jaar geen zin in
SaraViavia
Geplaatst: 05-11-23 23:04
Anouk_H schreef:
SaraViavia schreef:
Kunt gewoon gaan. Alleen aanvoerformuliertje invullen en meenemen.
Aah Sh*t, geen printer hier! Even kijken of dat nog geregeld kan worden