farahtjuh schreef:ik heb er zin in
wij gaan weer met de bus. is mij dit jaar super bevallen.
wij gaan 15 maart.
ik hoop dat ik dat er nog genoeg is ben nog nooit op de laatste dag geweest dus weet ook niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
Wij zitten weer in dezelfde bus
.
Bevalt ons ook heel goed. Geen stress over parkeren of shuttles. Gewoon instappen en uitstappen en je laten rijden.
Toen wij zelf nog met de auto heen reden waren wij ook vaak op de laatste dag. De eerste keuze is er uit, dus als je absoluut van merk X truitje Y in kleur Z wil hebben, dan is de kans groot dat die eruit is. Tenzij je een minder gangbare maat hebt, zoals XS. Maar de mooiste aanbiedingen zijn er dan weer wel op de laatste dag, en je kan vaak wat beter handelen over de prijs.
Maik79 schreef:Ik ben er nog nooit geweest. Wat is nou dé reden dat je naar Equitana moet?
Nou, niets moet natuurlijk
. Maar er is ook niet 1 antwoord op te geven. Als je specifiek op zoek bent naar iets is het een goede plek om je te oriënteren of te vergelijken. En dat gaat van paardentrailers tot sokken, van paardenmuesli tot zadels en van aquatrainers tot ruitervakanties.
Wij vinden het gewoon een gezellig dagje uit. We hebben wel altijd een lijstje met boodschappen (en de prijzen ervan bij de ruitersportzaak).