Misschien dat wij gaan als ik tijd heb… Het is een eind rijden maar vind t wel leuk. Op de ponymarkt heb ik toevallig in 2017 mn 1e eigen pony gekocht als veulen!
Ik mag toch hopen dat die hele markt morgen die doorgaat? Of dat verkopers/kopers hun verstand anders zelf gebruiken door niet te gaan.
rowindie
Geplaatst: 14-08-22 15:03
Naja ik zie t probleem niet echt? Voor t einde van de ochtend is t vaak al wel klaar en staat er bijna niks meer. Ik weet dat er op de plek waar de paarden staan ook wel genoeg schaduw is (als t nog op dezelfde plek is). Controle zal wel strenger zijn dus nee ik zie t probleem niet. Rond 12.00 is het 26 graden in Bemmel volgens de voorspelling
Ze hebben de markt ingekort van 05:30 tot 11:00 uur. Lijkt mij een mooie maatregel en ik zie ook geen reden om het te cancellen.
Wij staan er 2 uurtjes met onze pony's voor ponyritjes, maar die gaan daarna 200% zeker weer lekker met mij mee naar huis haha. Daar kunnen ze voor bieden wat ze willen, maar die staan morgen rond 12:00 uur weer heerlijk hier bij ons voor het keukenraam te grazen