equifair exloo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

equifair exloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-22 14:21

Wie was er gister ook op de equifair en wat vonden jullie ervan? Wij vonden het erg leuk
In het begin moest ik even slikken dat ik een paard vierkant op ijzers en in de bandages in de krul voorbij zag komen. Dit had ik me niet bedacht bij deze beurs maar goed er waren genoeg andere leuke demo s en leuke stands. we hebben weer wat leuke dingen aangeschaft :-)en het weer was top. Of ik een volgend jaar weer heen ga weet ik niet. woon niet direct naast de deur nl. We gingen heen voor vrijheidsdressuur spulletjes maar deze hebben we niet echt gevonden ( zoals een blok of een wip oid) Maar goed al met al een geslaagde dag.

Muronia

Berichten: 19556
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: equifair exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 14:26

Wat is dat voor een beurs, paardensport? Ik woon er dichtbij en ik wist niet dat er een beurs was helaas, had wel even willen kijken dan. Waarom moet je slikken van een paard op ijzers en met bandages trouwens?

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Re: equifair exloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 10:01

de equifair is gericht op paard natuurlijk. dus bitloos,boomloos houden van paarden op een paddock Paradise. toepassen van kruiden etc. Veel demo s oa neckrope springen, werken aan de hand vrijheidsdressuur
en ik schrik niet van paarden met ijzers en bandages hoor maar had het op die beurs niet verwacht..

Muronia

Berichten: 19556
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: equifair exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 17:18

Oh dan snap ik dat dat daar niet echt thuis hoort ja! Het was niks voor mij geweest trouwens, niet mijn cup of tea, dus toch niet zo erg dat ik het niet wist. :)

Thorn2006

Berichten: 875
Geregistreerd: 03-01-09
Woonplaats: Er gaat niks boven Groningen!

Re: equifair exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 17:22

Ja ben geweest. Super dat het in het noorden was. Veel bekenden gezien, erg gezellig en vooral veel leerlingen (ik ben trots) op naar volgend jaar!

Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Re: equifair exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 17:38

Ik kon er helaas niet bij zijn, maar ons showgroepje had ons show/demodebuut! Helemaal aan het einde van de dag, Riders of the North. Zag er echt leuk uit op de foto's :D

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 17:39

Ik heb getwijfeld, want woon nu dichtbij deze. Woonde eerst in Ermelo en daar 2x naar Equiday geweest. Dat vond ik eigenlijk tegenvallen, dus nu toch maar niet gegaan.

De promotie was er wel, maar minder dan bij Equiday. Vraag me af hoe druk het was.

Alja

Berichten: 25598
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: equifair exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 20:19

Ik heb ook getwijfeld om heen te gaan, uiteindelijk niet gegaan…
Ik ben niet zo natural ingesteld :+

Had dan heen gewild om te shoppen maar heb het geld dus in m’n zak gehouden