Eper Paarden4daagse 2022

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manzano

Berichten: 23943
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:01

Super!! Ik ben dagje weg, anders had ik je graag geholpen ook.

carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 21:10

Ohh wat komen er nu al gave foto's weer voorbij, dat wordt lastige keuzes maken als alles online staat <<)

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 22:02

manzano schreef:
Super!! Ik ben dagje weg, anders had ik je graag geholpen ook.

Is helemaal goedgekomen. Waar woon jij ook alweer?

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 22:10

Wij zijn thuis!

Was een geweldige week. Jammer van de eerste dag. Veel geleerd. Lekker zelfstandig gereden vandaag. Hij was niet stuk te krijgen. Mulle stukken of naast het pad of afstappen en hij doet de rest prima! Zelfs beide heuvels op gekomen. Toppertje! En zijn eerste intocht met metersdikke mensenmassa ooit. Keurig geluisterd ook. :D

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 22:38

Top dat je thuis bent. Jori heeft zich kostelijk vermaakt bij mij..
Afbeelding

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 22:39

De intocht was echt bizar druk, wat gaaf zeg, dax was ook topbraafAfbeelding

mysa

Berichten: 10486
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 22:58

Intocht gemist. Voor het eerst in honderd jaar. ;)
Nou, jullie en paarden allemaal lekker uitrusten de komende dagen.

happyhorse

Berichten: 4384
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 23:18

Ga morgen de filmpjes terug kijken van de intocht.
Heb hem zelf niet gereden. Was opeens bekaf en maar besloten om naar huis te gaan. De kudde thuis was super blij, dat hun weidemaatje weer thuis was.
Ontzettend genoten van de Vierdaagse, en nu wachten tot alle foto’s online komen. Dat word nog een hele lastige keuze, welke ik allemaal ga bestellen.

manzano

Berichten: 23943
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 23:37

Otti1977 schreef:
manzano schreef:
Super!! Ik ben dagje weg, anders had ik je graag geholpen ook.

Is helemaal goedgekomen. Waar woon jij ook alweer?

Wissel

We waren rond 6uur thuis. Snel wat gegeten en door naar het centrum. Super leuk de intocht! Wat had iedereen veel werk gemaakt van de kostuums!

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 23:39

Jorex, kwam ik die van jou nou los tegen op het startterrein vanmiddag?

Wij zijn ook weer thuis! Wat was dit een leuke week. <3
Vandaag was het meest relaxte ritje van de week. Ik kwam Tinkermuts tegen en onze paarden matchten erg leuk dus we hebben heel relaxt kunnen rijden. Lekker veel aan een lang teugeltje gestapt, heerlijk! Dat was wel anders dan woensdag, toen was stappen piafferen.

M’n shet was dolblij dat m’n paard er weer was en heeft 10 minuten achter hem aan gerend. M’n paard keurde haar geen blik waardig :=

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 23:49

Oh ja dat heeft hij ook 2 keer geflikt vandaag. Had ik al gezegd dat ie druk was. Ik zou even mijn cap opzetten. Hij stond gewoon te chillen, hoefje op rust en al en ik kijk weer naar hem, draaft ie weg. Hij stond al los van zijn halster, want zou hem daarna voor de kar parkeren. En op zo'n moment grijp je dan net mis naar de leidsels. Volgende keer blijf ik hem vasthouden. Vervolgens trok ie zich na de rit los, halster kapot. En was ie weer weg in draf, hij sloopt normaal nooit halsters. Normaal is dit de brave en Jorie de boef, maar hij had wat met weg lopen vandaag. Hij liet zich ook 2 keer vangen door dezelfde persoon. Kloot... Maar voor de sulky was ie goed.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 04-06-22 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 00:06

Hahah Aah jij was dat! Hij kwam zo vrolijk langs rennen, haha. We hebben een stukje samen gereden op het ask terrein, ik had mijn fjord voor de wagen.

Ik heb een deel van de route met Winnie voor de wagen gereden, ben vanaf de schaapskooi naar huis gegaan. Zo leuk om dit nog te kunnen doen met haar, had ik niet verwacht omdat haar artrose been een paar jaar terug erg slecht ging. Ze was vroeger altijd vrij hectisch tijdens de vierdaagse, maar ze was vandaag echt super rustig _O-

Ik zal eens kijken of dat ook kan op Facebook Yvonne, krijg geloof ik geen melding als iemand ons tagt. Op insta kan je heel makkelijk dan delen etc. :D Toen ik eenmaal aan het delen begonnen was bleef ik maar meldingen krijgen, was de hele dag story’s aan het delen := Tijdens het rijden hoorde ik steeds alles binnenkomen haha. Wel super leuk! Ik zal eens kijken voor volgend jaar :)
We hebben dit jaar ook van elke dag een reel/filmpje gepost :D

Ik ben net thuis, was nog erg gezellig en weggaan is moeilijk :+ De week is zo snel gegaan!!


Afbeelding

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 08:18

Niwla schreef:
Jorex, kwam ik die van jou nou los tegen op het startterrein vanmiddag?

Wij zijn ook weer thuis! Wat was dit een leuke week. <3
Vandaag was het meest relaxte ritje van de week. Ik kwam Tinkermuts tegen en onze paarden matchten erg leuk dus we hebben heel relaxt kunnen rijden. Lekker veel aan een lang teugeltje gestapt, heerlijk! Dat was wel anders dan woensdag, toen was stappen piafferen.

M’n shet was dolblij dat m’n paard er weer was en heeft 10 minuten achter hem aan gerend. M’n paard keurde haar geen blik waardig :=


Echt superleuk om je ontmoet te hebben, en wat een leuk paard heb je.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:27

Otti1977 schreef:
Superleuk.[ [url=m/2LpwrI.jpg]Afbeelding[/url] ]

He die 2 ken ik :P

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:29

Het was dit jaar wederom weer fantastisch en ik had een TOP groom

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:37

marije1109 schreef:
Ben benieuwd karen, wij zijn als 2e of 3e langsgekomen. Kar, zwarte pony en 2 vrolijke dames met rode jas!

Ik heb genoten vandaag!

Vrolijk waren we zeker!

Sanniie

Berichten: 200
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 19:04

Wij hebben ook een heerlijke week gehad! Helemaal dit topic vergeten :?

We vielen elk geval goed op *\%/*

Dag 1
Afbeelding
Dag 2
Afbeelding
Dag 3
Afbeelding
Dag 4
Afbeelding
Intocht (we waren als abba := al werd er veel langs de kant geroepen disco haha)
Afbeelding
Wat hebben we genoten en een fijne week gehad! Nu nog 2 daagjes lekker hier om het helemaal af te sluiten.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 23:42

Oh ik heb jullie gezien moest zo lachen om die meneer die tegen die regelaar na de intocht toen jullie terug de wei in moesten de opmerking maakte waarom ze zo chagrijnig waren

FleurHunter
Berichten: 930
Geregistreerd: 07-01-06
Woonplaats: Heerde/Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:23

Kkkaren schreef:
[ [url=m/OWpBI7.png]Afbeelding[/url] ]

Vandaag foto´s gemaakt op de heide, de rest komt zsm online.



Ik zit echt nooit meer op bokt, maar ik was opzoek naar de foto's van de Eperpaardenvierdaagse en dit ben ik. Wat leuk :)!

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 12:26

Heeft iemand al een lijstje met fotografen van afgelopen week?
Volgensmij mis ik er nog een paar?

Dinsdag had ik 5 fotografen geteld, woensdag 2 dacht ik, donderdag 2x2 op de hei en vrijdag 3.

Deze linkjes heb ik tot nu toe gevonden:

https://www.oypo.nl/nl/brittsibiefotografie

https://www.oypo.nl/nl/karenfotografie

https://www.oypo.nl/nl/marlindemeijer

https://www.ebfotografie.com

https://www.oypo.nl/nl/anne-marie-pannekoek

https://wandelsportfoto.nl/tochten/?cat ... ,2577,2587

https://pbase.com/joska/eper4daagse2022

Jets

Berichten: 3551
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 15:05

De fotografen staan nu ook op de website vermeld :) Mocht iemand nog meer tegen komen dan kunnen we die er ook bij zetten!

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Eper Paarden4daagse 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 15:38

Ik zoek eigenlijk nog die fotograaf die donderdag op/bij de mulle heuvel stond. Daar heb ik even best leuk mee gepraat, want ik kwam aanlopen afgestapt (het was echt te mul voor de mijne) en hij vond dat helemaal prachtig. Verder mezelf nog maar op 1 foto gezien in de voorgrond tot nu toe. En eentje geblurd op de achtergrond in volle galop, dus heb hoop dat er van vrijdag een leuke galopfoto is. :D

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 11:49

Jorex schreef:
Ik zoek eigenlijk nog die fotograaf die donderdag op/bij de mulle heuvel stond. Daar heb ik even best leuk mee gepraat, want ik kwam aanlopen afgestapt (het was echt te mul voor de mijne) en hij vond dat helemaal prachtig. Verder mezelf nog maar op 1 foto gezien in de voorgrond tot nu toe. En eentje geblurd op de achtergrond in volle galop, dus heb hoop dat er van vrijdag een leuke galopfoto is. :D


Ik heb jou op een donderdag foto, maar geen actiefoto (stappend op de hei). Mijn donderdag moet alleen nog online komen :)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:10

Jorex schreef:
Ik zoek eigenlijk nog die fotograaf die donderdag op/bij de mulle heuvel stond. Daar heb ik even best leuk mee gepraat, want ik kwam aanlopen afgestapt (het was echt te mul voor de mijne) en hij vond dat helemaal prachtig. Verder mezelf nog maar op 1 foto gezien in de voorgrond tot nu toe. En eentje geblurd op de achtergrond in volle galop, dus heb hoop dat er van vrijdag een leuke galopfoto is. :D

Ik heb sowieso leuke galopfoto's van jou! Ik zal je inlichten wanneer hij er is.

Mijn imac hapert dus bewerken lukt me niet, maar ik gooi ze er onbewerkt op nu. Ik durf even lightroom niet te openen. Ik stond trouwens woensdag bij een hele stijle mulle heuvel.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 12:19

Ja donderdag was ie echt op na 15 km qua spieren, hij was volledig verzuurd. Dus heel rustig aan uitgereden toen. Hij was vrijdag weer goed en vol energie. Ik ben benieuwd Marlinde! Woensdag redde hij de heuvel net niet, vrijdag 2 kleinere heuvels goed gered. Ik reed jullie wel bijna van de sokken op woensdag, maar daar was het het minst kapot gereden/mul en de grootste kans dat ie het redde.