Ons 2020

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

immanuela29

Ons 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-20 13:19

Hoi Bokkers!
Wat ben ik lang niet meer online geweest hier :') Maar ik blijf trouw aan mijn jaarlijkse topic van: Hoe was mijn jaar. *\o/*
Dus daar gaan we dan. Ook al hebben we nog 1 maand te gaan. Heb ik stiekem toch al veel te veel foto's. Dus hoe sneller ik dit forum maak, hoe beter. Voordat ik nog meer foto's heb die ik ook weer wil delen. :=

In ieder geval, welkom bij mijn 'blogje' over hoe mijn jaar met mijn paard was.

Afbeelding

Dit jaar is ze is zo erg veranderd! Ik heb het gehele zadelmak maken en doorrijden zelf gedaan. En ik train ook niet super vaak met haar. Ik wil het echt zo langzaam mogelijk opbouwen. Want we hebben alle tijd en ik wil niks overhaasten. Ze is nog jong. (Dit jaar 5 jaar geworden!)
Maar in het begin was ze nog best wel mager/niet bespierd genoeg. Nu vond ik dat natuurlijk moeilijk, want ik wil natuurlijk niet dat een jong paard er gelijk uit moet zien als een bodybuilder. Maar er mocht wel duidelijk wat bij. Dus daar gingen we aan werken. Veel paardenvoeders gevraagd wat we haar het beste konden voeren. En na lang zoeken hebben we het juiste voer gevonden zodat ze goed aan zal kunnen komen. (Alvast een spoiler voor nu; Ze ziet er nu echt top uit! :) )

Tussendoor bleven we fotoshoots doen! Met verschillende fotograven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In ieder geval, we bleven trainen. Ik ben alleen een persoon die slecht kan kiezen wat ik leuk vind. En ook was het een geheel proces om haar om te scholen naar een dressuur/spring paard. Ik vond alles leuk en het volgende moment niks meer leuk _O- Wel heb ik nu ook een passie gevonden voor endurance!
Wel bleef ik alles gewoon doen. En deden we nog meer fotoshoots. En nog meer...

Afbeelding

Oh en ik heb dit jaar een van mijn grootste dromen werkelijkheid gemaakt! Ik ben naar de Ermelo'se (als je dat zo schrijft :') ) heiden gegaan!

Afbeelding

We hebben meegedaan aan een online dressuurwedstrijd, gesprongen, veel buiten gereden...

Afbeelding

Fotoshoots met de witte bloesems, waar ik nog steeds verliefd op ben!

Afbeelding

Afbeelding

Bij het springen is ze trouwens soms een beetje enthousiast! :')

Afbeelding

Maar het wordt al wat beter :') ;

Afbeelding

The Golden Hour fotoshoot hebben we dit jaar ook weer gehad

Afbeelding

Ik haal het jaar weer door elkaar. Ik heb eigenlijk teveel foto's. :')

Afbeelding

Het rijden gaat in ieder geval nu zo goed! Dit was iets waar ik dit jaar veel mee zat. Maar het is een jong paard. En ik ben trots op hoe ze het nu doet. Ik blijf maar tegen mezelf zeggen van: Wees gewoon trots, het kan niet altijd perfect gaan. Ze is nog jong en speels. :')

Afbeelding

Maar waar ik het meest onder de indruk van ben is hoe geweldig ze eigenlijk is. Ze blijft me verbazen hoe lief ze eigenlijk is. (Ja, ze heeft haar streken) Maar ze is het liefste paard wat ik ken. Ze is zo aanhankelijk. Doet altijd haar best voor je. Ja, bij vrijheidsdressuur kan ze soms wat ongeduldig worden omdat ze het niet begrijpt, maar ze doet alles zo graag. Ik wou dat ik meer dan 15 foto's kon delen. Om te laten zien hoe geweldig ze eigenlijk is.

Afbeelding

Bedankt voor het kijken en lezen! Dit vond ik zelf te moeilijk om te maken. Ik had veel meer foto's om te delen, dus moest daar weer uitkiezen en tja. :')
:wave:

Fnanne

Re: Ons 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 14:35

Wat zijn jullie prachtig samen :j

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-20 23:08

Wat een heerlijk topic waar je blijdschap vanaf straalt :D

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 08:42

Wat super leuk om weer wat van jullie te lezen. Ik vind jullie zo'n leuk stel!

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-20 10:11

Fnanne schreef:
Wat zijn jullie prachtig samen :j

Aah dankje! :D

Autumnn schreef:
Wat een heerlijk topic waar je blijdschap vanaf straalt :D

Dankjewel! Leuk om te horen! :D

Speirs schreef:
Wat super leuk om weer wat van jullie te lezen. Ik vind jullie zo'n leuk stel!

Aah super leuk dankje! :D