Wat ben ik lang niet meer online geweest hier

Dus daar gaan we dan. Ook al hebben we nog 1 maand te gaan. Heb ik stiekem toch al veel te veel foto's. Dus hoe sneller ik dit forum maak, hoe beter. Voordat ik nog meer foto's heb die ik ook weer wil delen.

In ieder geval, welkom bij mijn 'blogje' over hoe mijn jaar met mijn paard was.

Dit jaar is ze is zo erg veranderd! Ik heb het gehele zadelmak maken en doorrijden zelf gedaan. En ik train ook niet super vaak met haar. Ik wil het echt zo langzaam mogelijk opbouwen. Want we hebben alle tijd en ik wil niks overhaasten. Ze is nog jong. (Dit jaar 5 jaar geworden!)
Maar in het begin was ze nog best wel mager/niet bespierd genoeg. Nu vond ik dat natuurlijk moeilijk, want ik wil natuurlijk niet dat een jong paard er gelijk uit moet zien als een bodybuilder. Maar er mocht wel duidelijk wat bij. Dus daar gingen we aan werken. Veel paardenvoeders gevraagd wat we haar het beste konden voeren. En na lang zoeken hebben we het juiste voer gevonden zodat ze goed aan zal kunnen komen. (Alvast een spoiler voor nu; Ze ziet er nu echt top uit!

Tussendoor bleven we fotoshoots doen! Met verschillende fotograven.

In ieder geval, we bleven trainen. Ik ben alleen een persoon die slecht kan kiezen wat ik leuk vind. En ook was het een geheel proces om haar om te scholen naar een dressuur/spring paard. Ik vond alles leuk en het volgende moment niks meer leuk

Wel bleef ik alles gewoon doen. En deden we nog meer fotoshoots. En nog meer...

Oh en ik heb dit jaar een van mijn grootste dromen werkelijkheid gemaakt! Ik ben naar de Ermelo'se (als je dat zo schrijft

We hebben meegedaan aan een online dressuurwedstrijd, gesprongen, veel buiten gereden...

Fotoshoots met de witte bloesems, waar ik nog steeds verliefd op ben!

Bij het springen is ze trouwens soms een beetje enthousiast!

Maar het wordt al wat beter

The Golden Hour fotoshoot hebben we dit jaar ook weer gehad

Ik haal het jaar weer door elkaar. Ik heb eigenlijk teveel foto's.

Het rijden gaat in ieder geval nu zo goed! Dit was iets waar ik dit jaar veel mee zat. Maar het is een jong paard. En ik ben trots op hoe ze het nu doet. Ik blijf maar tegen mezelf zeggen van: Wees gewoon trots, het kan niet altijd perfect gaan. Ze is nog jong en speels.

Maar waar ik het meest onder de indruk van ben is hoe geweldig ze eigenlijk is. Ze blijft me verbazen hoe lief ze eigenlijk is. (Ja, ze heeft haar streken) Maar ze is het liefste paard wat ik ken. Ze is zo aanhankelijk. Doet altijd haar best voor je. Ja, bij vrijheidsdressuur kan ze soms wat ongeduldig worden omdat ze het niet begrijpt, maar ze doet alles zo graag. Ik wou dat ik meer dan 15 foto's kon delen. Om te laten zien hoe geweldig ze eigenlijk is.

Bedankt voor het kijken en lezen! Dit vond ik zelf te moeilijk om te maken. Ik had veel meer foto's om te delen, dus moest daar weer uitkiezen en tja.