Parkeren is zeer slecht aangegeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Briiet

Berichten: 2611
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: MAKKUM FR

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:52

Wij reden gister via de telefoon Tom Tom maar die zei echt ergens daar bij een stukje hier omkeren naar de andere baan. Hebben we niet gedaan maar als iemand dat hoort en niet echt op let dan doet die dat mis hien ook gewoon.

xxxmh

Berichten: 3488
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:53

Ineke2 schreef:
Citaat:
Was het maar zo simpel.


Zo simpel is het ja, gewoon een keuze hoor. Zeker als ik geklaag hoor hier van iemand ( als voorbeeld) die er een kwartier autorijden vandaan woont maar nu al heel lang lang in de file staat.

Tja keuzes dus :+


Ja dat ben ik dus en omdat ov dan veel langer duurt en ik verwacht niet dat je zo lang in de file staat.. dus dan is de keuze wel makkelijk he

Silly1972

Berichten: 14778
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:59

Iemand enig idee of het parkeerterrein voor standhouders een beetje in de buurt is?
Wil nl stoelen meebrengen, maar geen zin om een eind te sjouwen :P

Leo

Berichten: 50143
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:00

Ja is vlakbij de ingang. :j

knollentuin
Berichten: 10397
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:02

Ineke2 schreef:
Komen met het OV is niet te doen daarheen volgens mij. ( niet makkelijk in elk geval)
Ergens organiseren waar dat wel een goede optie is zou al erg veel ellende schelen.


Ov is juist goed te doen, de bus rijdt over eigen baan en stoot voor de deur, bus 300 rijdt elke 7 minuten
Het ongeluk schijnt gebeurd te zijn omdat mensen door de middenberm overstaken met de auto in te keren, best gevaarlijk op een 100 km weg...

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:14

Ik ga morgen dus naar Horse Event. Weet er iemand of er ook zoveel file is vanuit Den Haag naar HE? En of de file alleen gaat om de parkeerplek of om het evenement zelf?

Ik word namelijk afgezet en ik twijfel nu of met het OV gaan sneller is. Dat zou 1 u 40 min duren en Google maps zegt nu dat het met de auto 40 min is

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:18

Voor het gemak zou ik lekker met het OV gaan. Ik heb geen auto meer, deed altijd alles met de auto. Maar als ik deze verhalen hoor en kijk hoe een drama het vorig jaar in Ermelo was. Ik denk ook al heb ik in de toekomst een auto dat ik alsnog voor het gemak van het OV ga.

Zeker aangezien de bus dus precies voor de deur stopt.
Dit is vanaf de bushalte gezien:
Afbeelding

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:19

Misschien is dan het handigste om dan afgezet worden op de P+R bij hoofddorp station? En daar dan de 300 paar haltes? dan heb je als het goed is geen last van de files.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8317
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:20

Ik ga denk ik morgen met de auto naar haarlem en daar de bus pakken als ik dit zo lees :=

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:25

Dat het bij andere evenementen beter gaat is logisch. Dat zijn meestal festivals en daar wordt veel meer gedronken. (Verstandige) mensen gaan dan met het ov :)

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:28

Simbaa schreef:
Dat het bij andere evenementen beter gaat is logisch. Dat zijn meestal festivals en daar wordt veel meer gedronken. (Verstandige) mensen gaan dan met het ov :)


Daar verkijk je je op. Dan is het ook erg druk met verkeer maar die regelen het gewoon een stuk beter.

brittien
Berichten: 267
Geregistreerd: 29-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:30

hedwig1 schreef:
Weet iemand waar de kiss and ride (halen brengen) plek is? moet je daarvoor ook in de file staan?


Hier ben ik ook benieuwd naar..

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:32

Zijn jullie nooit naar Pinkpop geweest ofzo? Heb maar 1,5 uur in de file gestaan voor de parkeerplaats, die vol bleek te zijn. Toen ergens op een andere parkeerplaats tussen wat auto’s op een heuvel gepropt, nog eens een uur later. De eerste 5 artiesten ofzo gemist daardoor :+

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:32

In België is er al file als je een keer mosselen kunt eten bij de Ikea :D

purny

Berichten: 27499
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Parkeren is zeer slecht aangegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:38

Niet naar HE maar stiekem jullie berichten gelezen... Is het niet gewoon zo dat je bij dit soort evenementen er van uit kan gaan dat je lang in de file staat?
Kijk maar eens naar het vuurwerkfestival, hoe lang de mensen daar in de file hebben gestaan..

Silly1972

Berichten: 14778
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:43

Leo schreef:
Ja is vlakbij de ingang. :j


Ahh fijn! Dank je wel

KimD

Berichten: 20424
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:44

theadora99 schreef:
Zijn jullie nooit naar Pinkpop geweest ofzo? Heb maar 1,5 uur in de file gestaan voor de parkeerplaats, die vol bleek te zijn. Toen ergens op een andere parkeerplaats tussen wat auto’s op een heuvel gepropt, nog eens een uur later. De eerste 5 artiesten ofzo gemist daardoor :+


Wel hoor, maar te voet. Geen file gezien. :P Flauw!

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:52

KimD schreef:
theadora99 schreef:
Zijn jullie nooit naar Pinkpop geweest ofzo? Heb maar 1,5 uur in de file gestaan voor de parkeerplaats, die vol bleek te zijn. Toen ergens op een andere parkeerplaats tussen wat auto’s op een heuvel gepropt, nog eens een uur later. De eerste 5 artiesten ofzo gemist daardoor :+


Wel hoor, maar te voet. Geen file gezien. :P Flauw!


Meer voor iedereen die zegt dat bij andere grote evenementen geen file is. Ik sta altijd overal in de file. Pretpark, evenement, festival alles.

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:04

Ik raad aan om de auto ergens anders te zetten. Niet bij horse event. Dan kan je de bus 300 pakken richting expo haarlemmermeer en dan ben je er meteen! Scheelt file en parkeergeld :)

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:05

TelmaB schreef:
Ik ga morgen dus naar Horse Event. Weet er iemand of er ook zoveel file is vanuit Den Haag naar HE? En of de file alleen gaat om de parkeerplek of om het evenement zelf?

Ik word namelijk afgezet en ik twijfel nu of met het OV gaan sneller is. Dat zou 1 u 40 min duren en Google maps zegt nu dat het met de auto 40 min is


Kan je je niet laten afzetten op Schiphol? Dat lijkt mijn het makkelijkst bereikbaar vanaf de snelweg, en daar kan je zo op de 300 stappen richting Haarlem.

Ineke2

Berichten: 33121
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:18

@ Tazzey ik vind jou bericht dan weer raar. Het enige dat je zegt dat het niet zo simpel is.
Ik geef aan dat het wel zo is, omdat het gewoonweg een keuze is die je maakt.

Zo simpel is het.

Dat je niet verwacht in de file te komen staan omdat je dichtbij woont... tja dat kan, maar dat heeft vooral te maken met hoe vroeg je de deur uitgaat ten opzicht van de tijd dat het evenement begint.

Dat zie ik alleen al op drukke dagen bij de Efteling bijvoorbeeld.

Een ongeluk is pure pech en daar valt weinig aan te doen natuurlijk.

Hopelijk heeft iedereen alsnog een leuke dag gehad.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:22

poes schreef:
In België is er al file als je een keer mosselen kunt eten bij de Ikea :D



_/-\o_ _/-\o_ :')

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:29

Ik begrijp tazzey wel, ik woon daar ook om de hoek en er worden daar echt een paar noemenswaardige eventen georganiseerd maar uren file op de driemerenweg om te parkeren is mij ook vreemd daar

janouk
Blogger

Berichten: 17877
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:33

Eliine schreef:
Ik begrijp tazzey wel, ik woon daar ook om de hoek en er worden daar echt een paar noemenswaardige eventen georganiseerd maar uren file op de driemerenweg om te parkeren is mij ook vreemd daar


Ik woon ook 5 minuten verderop, en file is zelfs tijdens Mysteryland zeldzaam. Het is wel een hele gevaarlijke weg. Vliegen vaak autos uit de bocht

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:37

Overigens het OV is een goede tip! Je bent er echt zo met de 300 vanaf diverse locaties (Haarlem, Hoofddorp station, schiphol) en je stapt voor de deur uit