Allereerst had ik geen idee waar ik dit kon plaatsen dus sorry als het verkeerd staat.
Na aanleiding van het [VN] Bokker achter het topic: kionasuppie topic waar de vraag kwam of wij te volgen zijn heb ik toch besloten om een volgtopic te maken!
In dat topic kan je alles lezen over Working equitation maar in het kort
Working Equitation is een nog wat onbekendere tak van de paardensport waarin 4 klasses zijn en er 4 onderdelen gereden worden. De klasses zijn B (Alleen stap/draf) L (Stap, draf, galop en trail in galop) M (Stap/Galop dus alleen de werkgangen) En als laatste de Z (M maar dan Eenhandig gereden)
Dan heb je nog de 4 verschillende onderdelen. Dressuur: Wel iets anders dan KNHS Dressuur. De Stijltrail: een parcours met bijvoorbeeld een hek, brug of slalom welke zo netjes mogelijk gereden moet worden. De Speedtrail: Lijkt erg op de stijltrail qua parcours alleen dit moet zo snel mogelijk afgelegd worden. En Last but not least het runderwerk: Je krijgt 2x 90 seconden om een rund uit de kudde te scheiden en deze voor 15 seconden gescheiden te houden.
In het Bokker achter het topic vertelde ik dat ons doel voor dit jaar was om mee te doen met het EK, en dit is ons gelukt! Wij zijn in korte tijd erg ver gekomen en ondanks dat we niet heen gaan om te winnen gaan we wel ontzettend veel lol hebben op het EK...
Voor de beeldvorming even een fototje van mij en Mare

En de poster voor het EK dit jaar!

Tijdens het EK heeft WendyBZ hier op bokt belooft om foto's te posten dus jullie worden prima op de hoogte gehouden door ons!
Vragen stellen mag uiteraard! alleen maar leuk

Wie volgt ons?