Ladies Night EJ 2018!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:15

Goodiebags waren al op dus 5 euro shoptegoed gekregen
Zwart leren halster roze onderlegt gehaald en halstertouw voor shetlander(hengst) *\o/*

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:22

Goodiebag hier ook hooooop papier. Wij hadden er 2 (mijn vriend en ik). In allebei de goodiebags paar pfiff sokken, pennen, flesje water, paar snoepjes. In 1 vd 2 ook klein flesje droogshampoo en klein flesje nagellak, in de andere verder niks.

Wij hadden in 2x afgerekend dus haha, dus korting op polo van hv polo en op orchid mauve oornetje van eskadron. Verder nog 3 vitamunch en 3 paar sokken, zak slobber met korting allemaal. Had verder 2 borstels nodig en een schaar, ene borstel nieuwe collectie dus kreeg daar 15% op :')

Vond dat ze het qua aankleding, eten en drinken weer leuk hadden gedaan. Wel veeeeel te druk om bij te kleding te gaan kijken. Rij was ook erg lang maar wel gezellig.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:28

Ik woon vlakbij de EJ hier dus ik ben ook even langs gereden rond 17:15. Het was tamelijk rustig en was gelijk aan de beurt bij de balie toen ik even rond was wezen neuzen. Heb alleen wat antiklit en Leovet Manenliquid gehaald. Toen kwam ik net boven de 25€ maar met de korting ging er wel wat af. *\o/* Maar mocht alsnog een goodiebag. Dit zat er in: Afbeelding

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:41

Afbeelding
Deze laarzen dus voor 205 ipv 410, een zachtroze trainingsshirt en een springzweepje. En bij divoza een bodyprotector met de 25% code. Heel best dagje dit haha!

Het was inderdaad erg leuk met alle snoep en drinken. Goed geregeld! Was nog nooit naar ladiesnight geweest. Gezien de drukte ook de laatste keer, maar het was zeker geslaagd!

Potate

Berichten: 199
Geregistreerd: 21-07-17
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:10

Uiteindelijk mijn moeder weten te overtuigen mee te gaan :D
Ik heb een trui uit de nieuwe collectie van eskadron (15% korting), een polo van imperial riding (ook nieuwe collectie dus 15% korting) de rijlaarzen die ik wilde hebben waren niet in mijn maat maar ze gaan proberen of die nog verkrijgbaar zijn, en dan laten ze het weten. En daar krijg ik nog 25% korting op :#
De goodiebags waren al op dus ik kreeg nog 5 euro extra korting dus het werd een mooi prijsje. Ondanks de drukte heel blij dat ik gegaan ben, volgende keer ga ik weer!

Ook nog op de divoza site een rijbroek besteld met 25% korting. Lang leve de ladies night!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 23:34

Potate schreef:
Uiteindelijk mijn moeder weten te overtuigen mee te gaan :D
Ik heb een trui uit de nieuwe collectie van eskadron (15% korting), een polo van imperial riding (ook nieuwe collectie dus 15% korting) de rijlaarzen die ik wilde hebben waren niet in mijn maat maar ze gaan proberen of die nog verkrijgbaar zijn, en dan laten ze het weten. En daar krijg ik nog 25% korting op :#
De goodiebags waren al op dus ik kreeg nog 5 euro extra korting dus het werd een mooi prijsje. Ondanks de drukte heel blij dat ik gegaan ben, volgende keer ga ik weer!

Ook nog op de divoza site een rijbroek besteld met 25% korting. Lang leve de ladies night!


Trui uit de nieuwe collectie? Welke? Komt toch in April/ mei uit?

Anoniem

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:48

Bij mij hebben ze de 25% korting op 1 artikel er helemaal niet afgehaald dus ik mag weer terug naar de winkel om dat recht te zetten.. :p nouja, het was ook super druk dus dat arme meisje achter de kassa had ik wel medelijden mee.

Marjo

Berichten: 37229
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:49

Mooblie schreef:
Eline_S_S schreef:
Ik heb idd veel papier in mijn goodiebag. Ook een kledingroller, sokken, anti klit gel van horsefitshop (klein pakje), een hoevenkrabber, een paar paardensnoepjes, een lolly en twee pennen :)


Jeetje, voel me dan bijna benadeeld :') Ik kreeg twee tijdschriften, een pakje elastiekjes en een flesje water.

Vond het verder ook erg tegenvallen. Was voor mij de eerste keer maar denk ook zeker de laatste keer. Je kunt eigenlijk maar één product uit kiezen voor een leuke prijs, maar die actie komt zo vaak dat dat ook niet heel interessant meer is. Ga ik inderdaad liever op een rustig moment of bestel ik online.


Hier ook inderdaad zo'n "kleinere" goodiebag. Best jammer.
Ik ga zeker wel vaker, maar hij zit hier dichtbij. Dus ik zorg dat ik om 5 uur (of 6, wanneer het begint) aan de kassa sta. Geen zin om die drukte af te wachten en in Amersfoort is het juist vroeg niet zo druk gelukkig.

Potate

Berichten: 199
Geregistreerd: 21-07-17
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 23:58

Stamper schreef:
Potate schreef:
Uiteindelijk mijn moeder weten te overtuigen mee te gaan :D
Ik heb een trui uit de nieuwe collectie van eskadron (15% korting), een polo van imperial riding (ook nieuwe collectie dus 15% korting) de rijlaarzen die ik wilde hebben waren niet in mijn maat maar ze gaan proberen of die nog verkrijgbaar zijn, en dan laten ze het weten. En daar krijg ik nog 25% korting op :#
De goodiebags waren al op dus ik kreeg nog 5 euro extra korting dus het werd een mooi prijsje. Ondanks de drukte heel blij dat ik gegaan ben, volgende keer ga ik weer!

Ook nog op de divoza site een rijbroek besteld met 25% korting. Lang leve de ladies night!


Trui uit de nieuwe collectie? Welke? Komt toch in April/ mei uit?


Niet uit de nieuwste collectie, maar de nieuwste die er nu is :o

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 00:10

Zo ik moest werken, en lig nu pas in mn bed... Was wel erg druk, maar wel gezellig!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 00:16

Op de flyer stond de 15% kprting op dr zomercollectie. Muv eskadron maar die beelden ze wel af. :')

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 00:37

Hier Ariat schoenen voor 35,- .waren twee verschillende maten. 36 en 36,5. Maar ik hoef vanwege mijn brace alleen de rechter, want links draag ik op wedstrijd een laars. En rechts was ook toevallig 36,5. Links in 36 wel mee gekregen maar die zitten wel iets aan de strakke kant.
Verder een aantal sokken en een eskadron flower halster met 25%.

Goodiebags hier ook al op. Maar ze hebben ons klantennummer genoteerd en sturen de goodiebag nog naar ons toe.

huppelz
Berichten: 508
Geregistreerd: 29-05-06

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 12:03

Na bijna anderhalf uur eindelijk bij ej aangekomen. Had eigenlijk gehoopt op leuke acties, maar dat viel mij 85% tegen wel.
Wat ik eigenlijk nodig had: een Mexicaans hoofdstel, maar daar was er maar 1 van en die overtuigde niet...
We hebben shampoo in 2 geurtjes gekocht (nee dat is niet veel met 2 schimmels), een hippie halster voor 5 euro. Uvex handschoenen, 2 paar sokken en een rijlaarzen tas.
Daarvoor hebben we geloof ik een uur in de rij gestaan en de goody bags waren op waarvoor we 5 euro korting kregen op de rijlaarzen tas.
Al met al vond ik het niet de moeite, maar toch leuk om eens gezien te hebben.

Anoniem

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 22:09

Sokken was 2+1 .. heb je hopenlijk wel 3 paar genomen?:p

huppelz
Berichten: 508
Geregistreerd: 29-05-06

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:57

Niet eens! Das wel heel erg hahaha. Hebben ze bij de kassa niet aangegeven ook verder (was wel netjes geweest.....)
We halen de schade wel weer in bij Schockemöller in september ;)

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 17:22

Heb je de bon? Even een mail sturen naar de klantenservice, misschien kun je dan nog een paar sokken ophalen?

huppelz
Berichten: 508
Geregistreerd: 29-05-06

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 20:58

Upendo: super Idee van jou! Denk dat ik dat maar ga doen. :D

gertjan1234
Berichten: 188
Geregistreerd: 18-02-17

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 21:22

Nieuwe wit onderlegde neusriem, springschoentjes en vlechtdraad voor 50€ gescoord! Ik had een bestwel goed gevulde goodiebag als ik het zo lees :D

huppelz
Berichten: 508
Geregistreerd: 29-05-06

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:02

Upendo : de sokken in ons mandje hoorde niet bij de '2+1 op ALLE sokken' *grinz* Dus jammer maar helaas...

upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 07:30

Pffft lekker dan. Alle sokken is dus bullshit..

huppelz
Berichten: 508
Geregistreerd: 29-05-06

Re: Ladies Night EJ 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:26

Goed gezien! Dacht dat ze fans zochten? ;)