Bedankt!!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50250
Geregistreerd: 06-12-02

Bedankt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 16:13

Dames en heer, allemaal ontzettend bedankt voor de tomeloze inzet dit weekend!!! _/-\o_

Ondanks de tegenslagen met het bizar slechte weer en de kou van vrijdag, de volledige afgelasting van zaterdag, hebben we er toch een hele mooie editie van gemaakt!

Heel heel gaaf dat Ricardo en Melissa vrijdag zo veel toch steeds weer de regen in gingen en zo de hele dag verslag hebben kunnen leggen. Dat Marjolijn en Lara zondag op hun vrije dag toch nog tijd vrij maakten voor hun interview en niet te vergeten hoe veel Kimberly en Fleur ondanks de tegenslag van de file toch nog hebben kunnen vastleggen!!

Ik ben onwijs blij met jullie, jullie werk en inzet! Vanuit de grond van mijn hart: bedankt!!! We mogen trots zijn op wat jullie hebben neergezet!
*\o/* _/-\o_ +:)+


Nog even praktisch;

Willen de duo's van vrijdag en zondag hun dagverslag in de loop van deze week op BR zetten? Mag ook een WIP zijn, geef dan aan ons aan wanneer het klaar is. Als jullie een leuk fotoverslag met korte tekst wat iets was leveren, vullen Amanda en ik aan met een tekst over het Bokt Lounge programma en dan zetten we het in zijn geheel per dag op VN.
Willen jullie voor de vrijdag het interview met Bianca er ook in toevoegen?

Voor de zondag maken we een los item van de Polocrosse, als jullie hier ook een topic met jullie foto's en uitwerking van het interview van willen plaatsen, dan vullen wij dit weer aan tot een volledig achtergrondartikel voor op VN.

En hetzelfde geldt natuurlijk voor het interview met Bastiaan.


Nogmaals heel veel dank! Bij vragen, geef een gil!