Voorstelrondje

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37355
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Voorstelrondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 21:05

Hallo allemaal!

Even een centraal voorsteltopic. Altijd leuk om alvast iets van elkaar te weten toch?? :D

Marjo

Berichten: 37355
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 21:10

Ik zal aftrappen dan :D

Ik ben Marjolijn, 23 jaar en studente aan Hogeschool van Hall Larenstein. Hier studeer ik Applied Animal Science. In mijn vrije tijd fotografeer ik veel en rijd ik natuurlijk paard. Ik ben groot fan van Max Verstappen (beetje jammer dus dat ik zaterdag de kwali mis, maar het is voor een goed doel :P ) en ik houd ervan om series en films te kijken.

Ik heb een ontzettend leuk bijrijdpaard, een Gelderse merrie genaamd Aranca van de hengst San Remo. Een échte vosmerrie, maar ze gaat door het vuur voor je. Als ze zin heeft.

Afbeelding

Meer informatie over mijn fotografie kun je vinden op mijn website: www.mbshots.nl

Ik ga al jaren naar Horse Event. Bijna vaste prik samen met mijn moeder. 1x heb ik mee mogen doen aan een Cross clinic van Bokt met mijn toenmalige verzorgpaard, topfjord Winston :D Dat was écht heel gaaf!

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Voorstelrondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:55

hoihoi,

Ook ik zal me even voorstellen hier,

Ik ben Kimberly, 22 jaar oud, en sinds een ander half jaar bezig met fotograferen.
Deze hobby heb ik gekregen door dat ik de paardensport opgeven moest, door omstandigheden.
Door die omstandigheden, werk ik niet, en ga ik ook niet naar school. Lang verhaal allemaal.

Dit jaar ga ik voor de 2e keer op rij mee als bokt fotograaf naar horse-event. Ik heb er in iedergeval erg veel zin in. En kijk er erg naar uit om jullie allemaal te ontmoeten.