Vraagjes over Horse event 2017

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rocymax

Berichten: 6495
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Vraagjes over Horse event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 21:53

Ik wil graag dit jaar naar de Horse Event, alleen ik woon in Nederland en moet dus vooruit de vlucht boeken en voor een hotelletje zorgen.
Is vrijdag een leuke dag om te gaan of is de zaterdag eigenlijk echt onmisbaar ? Kan je alles wel op je gemak bekijken?
En vooral, wat kan ik verwachten?

Ik ben heel benieuwd en heb er ontzettende zin in!

Amable

Berichten: 9681
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vraagjes over Horse event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 07:29

Horse Event is bedoelt als een evenement waar kennis over gebracht wordt, voornamelijk door middel van clinics. Natuurlijk zijn er ook gewoon shows, maar hoofddoel was iig ooit het overbrengen van informatie. Er zijn dus veel clinics over uiteenlopende onderwerpen en ook de stands zijn veelal informatief, over voer, verzorging, training, enz. Maar uiteraard zijn er ook genoeg stands waar je gewoon kan shoppen. Op vrijdag is het vaak een stukje rustiger, maar er zijn ook genoeg demogevers die er alleen in het weekend zijn. Wat dat betreft is het wijs om vooraf het programma te bekijken om te zien wat je echt niet missen wil en daarop je keuze te baseren.

Andere beurs die wellicht meer de moeite waard is is de equitana, die is alleen al geweest. Beetje afhankelijk natuurlijk wat de reden is dat je komen wil. Maar equitana heeft een nog veel groter en internationaler aanbod aan stands, de indoor versie heeft 12 hallen. En enorm veel ringen waar clinics en demo's gegeven worden. Voertaal daar is alleen wel voornamelijk duits en soms engels.

rocymax

Berichten: 6495
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 19:47

Dankjewel Amable. Het is voor ons de eerste keer dat we naar Horse Event gaan en we hebben er ontzettende zin in. Het lijkt ons erg leuk om sommige clinics bij te wonen en rond te snuffelen bij de diverse kraampjes . Een beetje de sfeer proeven. Misschien een hebbedingetje kopen etc.

We hebben besloten om gewoon lekker vrijdag de hele dag te gaan!!

Bedankt voor je uitgebreide informatie!! :j

rocymax

Berichten: 6495
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 18:15

We hebben de tickets naar Nld geboekt en we gaan vrijdag naar de Horse event. Nu heb ik gelezen dat er via Bit een 2 x 1 actie is. Weet iemand daar iets van?
Anders gaan we natuurlijk voor de early bird korting.

Amable

Berichten: 9681
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Vraagjes over Horse event 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:51

Vaak komen er voor de vrijdag ook nog acties via vakantie veilingen, dus je zou het kunnen afwachten. Tenslotte kan je via bokt ook nog met korting bestellen natuurlijk.