Tentenkamp 2016

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 21:50

lisannexo schreef:
Hoi, ik wil binnenkort naar tentenkamp gaan in drachten. Moet er wel eventjes voor reizen. Dus daarom wat vragen. Zijn er veel spullen in maat pony/cob of heel veel in full? Zijn er leuke oornetjes dekjes enzovoort? of is het alleen maar oud spul? En zijn er nou echt zoveel kortingen wat de ej op de site zegt, zoals veel polo's 10 euro enzovoort of is allemaal duurder?


Er is alleen maar super oud spul. Maar er zitten nog wel leuke dingetjes tussen en ik denk waar jij voor gaat kijken, je best leuk kan slagen. De kortingen zijn wel echt.

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 22:09

Als je in de buurt van de belgische grens woont is tentenkamp van AVS shop in Vorselaar ook de moeite waard. Ik ben er goed geslaagd.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 18:14

En qua jassen en leren laarzen, goede deals of niet?

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:42

Irisjeeh1999 schreef:
En qua jassen en leren laarzen, goede deals of niet?


Jassen zijn er voor een goede prijs :) Ik weet alleen niet hoeveel er nog zijn.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:52

5 mei heen met vriendlief, hopen dat ik kan slagen haha

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:43

Ik kopieer het even maar dit halster komt dus bij het tentenkamp vandaan!


Beste Epplejeck. Vandaag gingen de paarden naar de zomerwei. Doordat we een stukje over de weg moesten en een viaduct over besloot ik mijn 3x gebruikte halster en touw te gebruiken (want je zou zeggen dat dat veiliger is dan mijn versleten touwtje.) Nu waren wij het viaduct zo goed als over. Ik geef een mini rukje aan het touw zodat mijn merrie braaf naast me blijft om vervolgens met alleen een touw in mijn handen te staan!!
Het begin stukje van het touw (ijzeren deel) is gewoon gebroken!! Levensgevaarlijk, mijn paard hoefde zich maar om te draaien en ze stond los op het viaduct met onder zich een snelweg! Ik ben me kapot geschrokken. Gelukkig in een reflex het halster gepakt en het touw er aan vast geknoopt en zo onze weg vervolgd. Naast dat ik het zonde vind van het kapotte touw had dit een levensgevaarlijke situatie kunnen creeeren.
Ik verwacht van een vrijwel nieuw halster touw niet dat deze met een klein beetje druk al breekt.
Afbeelding

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:59

Is nou je halster of touw stuk? Wat op de foto wordt me dat niet helemaal duidelijk.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:00

Froukje schreef:
Is nou je halster of touw stuk? Wat op de foto wordt me dat niet helemaal duidelijk.

Halstertouw is stuk. Lastig te zien beide zijn zelfde kleur haha.
Was een setje.
Maar echt een minimaal rukje. Ik ben blij dat mijn paard zo braaf was. Want ik schrok me echt half dood daar. Vooral nu realiseer ik me hoe gevaarlijk het had kunnen zijn.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:54

Ik heb hetzelfde halster + touw een paar maanden terug gekocht bij het tentenkamp, ik geloof dat mijn paard hem 3 minuten om heeft gehad en toen met 1 klein rukje was de knip van het halster kapot. Ik kon me er voor die 3 euro niet zo druk om maken maar ik snap dat het langs de weg wel even schrikken is..

Net nog even bij het tentenkamp naar binnen gelopen, niks nieuws gezien.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:09

Debbie schreef:
Ik heb hetzelfde halster + touw een paar maanden terug gekocht bij het tentenkamp, ik geloof dat mijn paard hem 3 minuten om heeft gehad en toen met 1 klein rukje was de knip van het halster kapot. Ik kon me er voor die 3 euro niet zo druk om maken maar ik snap dat het langs de weg wel even schrikken is..

Net nog even bij het tentenkamp naar binnen gelopen, niks nieuws gezien.

3 euro??
Ik heb voor de set toch echt 15 euro betaalt!
Toevallig heb ik het halster setje 2x en die andere was ook vrij snel kapot maar omdat mij merrie toen wel eens wilde gaan hangen bij het vaststaan heb ik het daar op gebaseerd maar daar begin ik nu ook sterk aan te twijfelen.
Voor 15 euro verwacht ik toch wel stevigheid.
Ik heb het op fb gezet. Wellicht kun jij ook reageren dat je hetzelfde hebt gehad dat het zo stuk ging. Al is het maar om mensen te waarschuwen!

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:40

Gelukkig dat er niks gebeurd is, is zeker schrikken. Maar waarom meteen op facebook zetten zonder eerst contact gezocht te hebben met epplejeck. Snap dat nooit zo goed. Misschien lossen ze het goed op..

Denk dat ik binnenkort ook maar weer eens ga. De laatste keer niet zoveel nodig maar nu een mooi lijstje.

IwanLuver
Berichten: 1882
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:46

Tja ik heb ook zo'n goedkoop halster gekocht en die heb ik alleen op Wedstrijd om, dit omdat ik in niet stevig genoeg vind voor dagelijks gebruik.

Ik ben vandaag geweest, nog een leuk jasje kunnen scoren, een bit en een laarzen tas. En dat alles voor nog geen 15 euri :D

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:54

finnens schreef:
Gelukkig dat er niks gebeurd is, is zeker schrikken. Maar waarom meteen op facebook zetten zonder eerst contact gezocht te hebben met epplejeck. Snap dat nooit zo goed. Misschien lossen ze het goed op..

Denk dat ik binnenkort ook maar weer eens ga. De laatste keer niet zoveel nodig maar nu een mooi lijstje.

Omdat ik liever mensen waarschuw er voor dan dat zoiets in de doofpot wordt gestopt.
Ik heb ook een ander halster met versleten touw wat ik normaal dagelijks gebruik en werkt prima. Ook van EJ maar dit type halster test je toch voor je het verkoopt lijkt me.
Als ik via een prive bericht ga sturen hoor je een ruiterwinkel er niet over. Nu kunnen mensen zelf nadenken over dit type halster of ze het risico wel of niet nemen.

Verder ben ik erg te spreken over de ej. Want ik woon er niet in de buurt maar kom er het vaakste.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 15:58

Lienek schreef:
Debbie schreef:
Ik heb hetzelfde halster + touw een paar maanden terug gekocht bij het tentenkamp, ik geloof dat mijn paard hem 3 minuten om heeft gehad en toen met 1 klein rukje was de knip van het halster kapot. Ik kon me er voor die 3 euro niet zo druk om maken maar ik snap dat het langs de weg wel even schrikken is..

Net nog even bij het tentenkamp naar binnen gelopen, niks nieuws gezien.

3 euro??
Ik heb voor de set toch echt 15 euro betaalt!
Toevallig heb ik het halster setje 2x en die andere was ook vrij snel kapot maar omdat mij merrie toen wel eens wilde gaan hangen bij het vaststaan heb ik het daar op gebaseerd maar daar begin ik nu ook sterk aan te twijfelen.
Voor 15 euro verwacht ik toch wel stevigheid.
Ik heb het op fb gezet. Wellicht kun jij ook reageren dat je hetzelfde hebt gehad dat het zo stuk ging. Al is het maar om mensen te waarschuwen!


15 euro? :oo In het tentenkamp?? Dan is het niet helemaal goed gegaan bij de kassa denk ik.. al maanden kosten alle halsters 5 euro en dan gaat er bij de kassa nog 25% af.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:02

Ja serieus! Die sets waren toen 15 euro ps! Ik had mijn paard nog niet zo lang en wilde graag een voorraadje touwen en halsters hebben en er was weinig full in leuke kleurtjes behalve deze. Maar ik denk dat daar dan echt iets mis is gegaan. Alhoewel ik toen wel het pk dekje een paar euro goedkoper heb gekregen. Compenseert weer een beetje haha

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 10:59

Wij hebben hier dat zelfde halster en touw ooit is gehad voor een toch wel regelmatige zenuwpees van een draver en hij is toch altijd heel gebleven.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 09:14

dravergekkie schreef:
Wij hebben hier dat zelfde halster en touw ooit is gehad voor een toch wel regelmatige zenuwpees van een draver en hij is toch altijd heel gebleven.

Wellicht dat het ijzer of metaal met de jaren of tijden zo erg is afgezwakt dan.
Ik vind het erg jammer dat de EJ nu ik pb contact met ze heb gehad niet een oplossing geeft. Of in ieder geval klanten er voor wil waarschuwen.
Jammer vind ik dat. Voor mijn gevoel gaat dan hun imago boven veiligheid. (Ik ging liever naar EJ dan Divoza juist omdat EJ altijd zo snel en behulpzaam is.)

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 10:09

Lienek schreef:
dravergekkie schreef:
Wij hebben hier dat zelfde halster en touw ooit is gehad voor een toch wel regelmatige zenuwpees van een draver en hij is toch altijd heel gebleven.

Wellicht dat het ijzer of metaal met de jaren of tijden zo erg is afgezwakt dan.
Ik vind het erg jammer dat de EJ nu ik pb contact met ze heb gehad niet een oplossing geeft. Of in ieder geval klanten er voor wil waarschuwen.
Jammer vind ik dat. Voor mijn gevoel gaat dan hun imago boven veiligheid. (Ik ging liever naar EJ dan Divoza juist omdat EJ altijd zo snel en behulpzaam is.)


Toevallig net bericht weer van EJ _/-\o_
Ik ga er als ik in de buurt ben wel even mee langs om mijn halster te laten zien. Wellicht kunnen ze het metaal testen om te zien hoe zwak het is.

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:11

Aankopen voor vandaag! In totaal €49 kwijt en vriendlief heeft de polo gesponsord ☺️

Afbeelding
Afbeelding

Marieke1495

Berichten: 5219
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 21:12

Wow! Voor alles van de foto €49? :oo Goed gedaan!! :D

Daphne__
Berichten: 12469
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 02:59

Zijn er nog vliegendekens en zomerdekens? :)

Nibbit

Berichten: 10415
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 08:56

Ja die waren er wel :j

Ik heb een Anky S&T hoofdstel gekocht, was maar 15 euro

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:57

Ik kan de S&T hoofdstellen nooit vinden -O- Hangen die er gewoon tussen?

Daphne__
Berichten: 12469
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 17:20

Ah top! Dan ga ik eind deze maand voor de 3e keer die kant op... Best een eind rijden, maar vooral vliegendekens kan ik nog wel goed gebruiken en dat scheelt toch behoorlijk! Vorige keer had ik 2 vliegendekens met hals voor 8 euro per stuk.. Voor dat geld heb je normaal nog geen vliegenfrontriempje :+


En ik vind altijd nog wel wat ander spul... Vorige keer 5 oornetjes gekocht, waren te mooi om te laten liggen. Ze liggen nu met kaartje er aan op mijn slaapkamer :Y)

Iris_92
Berichten: 181
Geregistreerd: 23-02-16

Re: Tentenkamp 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:40

Anky S&T hangen er gewoon tussen. Weet alleen niet of alle maten er zijn.

Vliegendekens en zomerdekens gaan tot 185 volgens mij. Lagen wel bucas fly sheets voor 20 euro (met hals) en vliegendekens met spinnen tot 215 volgen mij.