KNHS Zomerinstructieweek 8B

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaKamm

KNHS Zomerinstructieweek 8B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 09:22

Hoi allemaal!

Hierbij het topic voor de Allround week paarden!

Ik zal mijzelf als eerste even voorstellen!
Ik ben Julia, ben 16 jaar en ik woon in Bergen in de kop van Noord-Holland. Ik kom samen met mijn paard Lindro, en hij is een 11 jarige ruin en staat ingeschreven bij het Westfalen stamboek (het is een Duitser :D) Ik heb hem nu 10 maanden en we starten momenteel L1, springen hebben we 3 BB parcourtjes gedaan van de zomer wat ook erg goed ging! We gaan vooral ook veel naar buiten en naar het strand, want dat ligt lekker dichtbij!

Afbeelding

Afbeelding
(zijn enthousiasme tijdens het springen :P)

Zo, nu is de beurt aan jullie!
Ik heb er in ieder geval zin in :D

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 09:54

Hallo, ik meld mij hier ook! Ik zat in de groepsapp, maar ik ben er even uit gegaan (omdat ik steeds rond de 200 appjes had en het dus echt niet kon bijhouden :+ ).

Ik ben 25 en ga samen met een vriendin (Ingeltje) heen. Ik neem Fleur mee, waar ik net een paar wedstrijden mee in de B dressuur ben gestart. Springen en crossen; nog geen ervaring mee. Dus dat moet nog even geoefend worden. ;)
Wij wonen trouwens in het noorden van het land.

Lied

Re: KNHS Zomerinstructieweek 8B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 11:55

Hoi allemaal!! Ik ga ook naar 8B!

Ik ben Lydia, 29 jaar en woon in Utrecht. Doe mee aan de instructieweek met mijn 20jarige lusitano hengst. We zijn M1 + 1 op dit moment en zijn sinds het najaar aan het springen. Dat laatste vinden we bijzonder leuk, dus dat was 1 van de redenen om de allround week te gaan doen, om ons daar in te ontwikkelen :)

Sannedavito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:50

.
Laatst bijgewerkt door Sannedavito op 20-07-22 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:50

Ik kan ook niet achterblijven! Ik ben Lauri, word 5 maart 20 jaar en ik kom samen met mijn 20 jarige ruin Oliver (ook wel; Ollie). We starten L1 dressuur en rijden regelmatig een bb crossje! Vorig jaar zijn we ook op instructieweek geweest en daar hebben we erg veel geleerd.

Een grote groep van de meiden die meegaat ken ik al, we zaten vorig jaar samen en dit jaar hebben we geprobeerd om samen in een week te komen, en dat is gelukt!

Dit is (kn)ollie!

Afbeelding
Afbeelding

meagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:11

ik ga me dan ook maar even melden

ben meagen nu nog 24 jaar kom uit deventer paard staat in schalkhaar

het is de bedoeling dat ik met mijn 9 jarige merrie kom
Afbeelding
Afbeelding

vanwegens een blessure is het nu alleen even afwachten hoe dat verloopt
maar als reserve paarden heb ik deze
Afbeelding

nienkeCDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:54

Ik zal me ook even voorstellen!
Ik ben Nienke, 21 jaar en kom uit Nieuwerkerk aan den IJssel(vlakbij Rotterdam)
Ik kom met mijn bijrijdpaard Favoritas Pride een ruin van 7 jaar. Het is een kruising tussen een engels volbloed x groninger.
Ik rijd hem nu sinds halverwege november en hij leert ontzettend snel! Wij doen ons vooral focussen op het springen, maar pakken ook wat dressuurwedstrijdjes mee tussendoor.

Dit word mijn eerste jaar knhs, en ik heb er super veel zin in!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 22:36

Leuk! Zal me hier ook even voorstellen :)

Ben Shirley, 31 jaar uit Hengelo. Ik ga voor de tweede keer en ga met bovengenoemde 'clubje' mee, erg gezellige meiden allemaal! Ik neem mijn eigen paard Camaro (Conarde E) mee, hij wordt in juni alweer 9. We doen van alles: dressuur, springen en crossen. Als het maar leuk is!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:39

Jaaa ik wil mij ook melden! Ben ook niet zo actief in de groepsapp, kan het nooit goed bijhouden :')

Maar ik ben Hananne of te wel Nan, 23 jaar maar dan 24 en ik kom uit Ede. Ik kom met mijn paard Easy Addiction. Wij rijden momemteel nog B dressuur, hoop eind deze maand de laatste punten te halen, en springen nu nog BB maar heb eind april mijn B debuut staan.

Afbeelding

Ah Shirley, knap paard heb je! Ik zag dat het een Van Gogh is, ik wilde ook kijken naar een van Gogh, helaas was die 3 uur voor ik kwam verkocht..

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 21:56

Nann__ schreef:
Ah Shirley, knap paard heb je! Ik zag dat het een Van Gogh is, ik wilde ook kijken naar een van Gogh, helaas was die 3 uur voor ik kwam verkocht..

Welkom en thanks! Hij heeft zo ook z'n minder knappe momenten hoor :o Ben erg blij met mijn van Gogh! Vind de meeste heel veelzijdig, prima springers met toch een klein beetje dressuurpotentie :) Jammer dat 'ie al weg was!

VictoriaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 16:31

Hallo, het duurde even voor ik mijn account had gemaakt maar ik wilde mij ook even melden hier als deelnemer aan de 8B Paarden week.
Ik ben Elise en ga voor het eerst naar een instructieweek. Waarschijnlijk ben ik wel een van de jongste van deze week, ik ben namelijk 14 jaar :D maar ik heb er heel veel zin in *\o/*
Ik rijd al langer maar mijn paard heb ik bijna een jaar,
Afbeelding

we zijn L1 +8 en B +2, crossen lijkt mij ook erg leuk maar dat heb ik niet eerder gedaan.