Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaaikeL8 schreef:Hoi!
Ik ga misschien ook meedoen met stalgenootjes. Maar wat voor vragen moeten er beantwoord worden. Gewoon over de route?
En je mag zeker niets meenemen om je snelheid te meten?
Ik ben benieuwd!
marleen_a_a schreef:Ik heb vorig jaar geholpen omdat mijn bijrijdpaard een gescheurde pees had. Dit jaar doe ik waarschijnlij kmet mijn eigen paard en een vriendin (met haar paardvoor de wijzneuzen onder ons) meedoen.
Was vorig jaar erg goed georganiseerd en iedereen was positief ondanks het super slechtje weer ! (toch nog een opkomst van 120+ mensen volgens mij)
ECHT EEN AANRADER !
De vragen zijn erg random. Kan gewoon over een dier gaan, hoogste berg of weet ik veel. Je leert in elk geval ook weer wat haha. Vorig jaar was er wel iemand die de snelheid en afstand met zo`n hardloop app heeft gemeten , niks mis mee geloof ik.
MaaikeL8 schreef:marleen_a_a schreef:Ik heb vorig jaar geholpen omdat mijn bijrijdpaard een gescheurde pees had. Dit jaar doe ik waarschijnlij kmet mijn eigen paard en een vriendin (met haar paardvoor de wijzneuzen onder ons) meedoen.
Was vorig jaar erg goed georganiseerd en iedereen was positief ondanks het super slechtje weer ! (toch nog een opkomst van 120+ mensen volgens mij)
ECHT EEN AANRADER !
De vragen zijn erg random. Kan gewoon over een dier gaan, hoogste berg of weet ik veel. Je leert in elk geval ook weer wat haha. Vorig jaar was er wel iemand die de snelheid en afstand met zo`n hardloop app heeft gemeten , niks mis mee geloof ik.
Ik ben benieuwd! En nog een vraag, is het eindpunt niet hetzelfde als het startpunt? Zo komt dat over op de poster! Want dat lijkt mij heel onhandig met trailers enzo.