Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlexAuto

Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 08:11

Traditiegetrouw is Lotte er als de kippen bij om een topic te openen over de Almelose Ruiterdagen, maar deze keer is het de eer aan mij. De reden dat ik dit doe is omdat ik gisteravond (na vaststellen wedstrijden van Kring Reggedal) een belangrijke wijziging heb doorgekregen per e-mail. Direct doorgeven is van levensbelang voor julliewij als Bokkers :7 .

De beoogde datum van de Almelose Ruiterdagen is een week opgeschoven. -O-

Almelose Ruiterdagen 2015
26 juni tot en met 5 juli 2015

In pony- en paardentaal: /3
Vrijdag 26 juni t/m zondag 28 juni: Pony's
Maandag 29 juni t/m zondag 5 juli: Paarden

Wat te doen?
In het geval je al zaken hebt geboekt/gereserveerd is het handig dat dit wordt omgezet naar de nieuwe data. Mocht je boos zijn geworden of iets kwijt willen, laat het in dit topic weten (dan troosten we je :(:) en praten we erover) of neem contact met onze Webcare (Pony's: pony@almelose-ruiterdagen.nl, Paarden: paard@almelose-ruiterdagen.nl).

Wil je meehelpen?
Een handje meehelpen tijdens de Almelose Ruiterdagen is leuk èn gezellig. Wil je dat ook? Heb je nu al kriebelende handen? Geef je dan op bij Lotte via vrijwilligers@almelose-ruiterdagen.nl.

Meer informatie?
De Almelose Ruiterdagen zijn te volgen via meerdere sites en social media!
Website: http://www.almelose-ruiterdagen.nl
Twitter: https://twitter.com/ruiterdagen
Facebook: https://www.facebook.com/almelose.ruiterdagen

Anders nog iets?
Zegt het voort, zegt het voort...

Bij deze open ik het nieuwe Almelose Ruiterdagen topic voor de editie 2015! *\o/*

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 14:49

Ter aanvulling van mijn post (die ik niet meer kan wijzigen) bron:

"Voor het eerst sinds een lange periode is de datum van de Almelose Ruiterdagen aangepast. De internationale kalender is in de juni periode zo vol, dat er elk weekend wel nationaal of internationaal concours wordt georganiseerd, ook in onze omgeving. Vandaar dat we er voor gekozen hebben om de datum aan te passen naar vrijdag 26 juni t/m 28 juni de pony's en aansluitend t/m zondag 5 juli de paarden."

ivy_power89

Re: Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:38

ja leuk!
Ik ben er bij met 1 van mijn paarden :D

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:49

Ik ben er ook zeker weer bij :)

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 09:59

Na dat ik 3 jaar niet heb kunnen starten , geen paard, bekken gebroken, paard kreupel, hoop ik dit jaar weer van de partij te zijn met mn nieuwe topper!!:D:D:D

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 18:48

Ondertussen al aan het informeren naar slaapplekken/vakantie huisjes (wordt meteen een vakantie voor ons) omdat ik begreep dat op het terrein je paard stallen aardig prijzig is?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 13:27

Beetje geval van beter te vroeg dan te laat...... heb al een weekje geboekt!

Dan nog het luxe probleem welk paard ik mee ga nemen :o

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:19

Wij hopen ook weer van de partij te zijn! :D

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 10:36

Ik hoop dit jaar ook van de partij te zijn!
Zal voor mij de eerste keer met paard zijn en ik probeer me alvast een beetje te oriënteren. Maar zou iemand mij het een beetje kunnen uitleggen betreft het inschrijven, stalling en eigen slaapplaats? :D

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:23

Hee dat is precies de eerste week van mijn zomervakantie (als het goed is) :D
Ik hoop er ook bij te zijn, voor mij zal het de eerste keer worden dus ik ben reuze benieuwd!

maysancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 11:28

Wij zijn ook zeker weer van de partij! :D

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 12:21

Ik ga ook zeker weer mee doen! :D

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 23:24

Ik ga ook proberen mee te doen deze keer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:35

Eindelijk! Voorgaande jaren nooit mee kunnen doen omdat ik dan mijn afsluitende toetsweek op school had. Heb alleen in 2010 mee kunnen doen helaas.
Jammer dat ze het niet 2 weken hebben opgeschoven, dit jaar heb ik ook pas 4 juli vakantie.
Wie weet kan ik er dit jaar toch nog bij zijn! :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 10:16

Dit lijkt mij ook echt gaaf om eens mee te maken. Kan iemand misschien wat meer uitleggen? Je hebt dus gewoon elke dag n volle wedstrijddag waarbij je zelf je planning kan maken? Vanaf wanneer kun je je inschrijven of kan dat al? En moet je gelijk al je niveau aangeven? Ik heb echt geen idee namelijk waar ik sta eind juni := heb wellicht al iemand gevonden om mee samen te gaan dus lijkt me erg gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 12:04

Myour schreef:
Dit lijkt mij ook echt gaaf om eens mee te maken. Kan iemand misschien wat meer uitleggen? Je hebt dus gewoon elke dag n volle wedstrijddag waarbij je zelf je planning kan maken? Vanaf wanneer kun je je inschrijven of kan dat al? En moet je gelijk al je niveau aangeven? Ik heb echt geen idee namelijk waar ik sta eind juni := heb wellicht al iemand gevonden om mee samen te gaan dus lijkt me erg gezellig!

Ik ga een poging voor je doen, het is voor mij ook alweer 4 jaar geleden dat ik er was.
Opgeven was begin april dacht ik. Je kan 8 proeven rijden die week met je paard, (vanaf Z1 en hoger 7 proeven max) verdeelt over de maandag t/m vrijdag.
Om in aanmerking te komen voor de finaleproef moet je er minimaal 4 rijden, de finale is dan de zaterdag.
Je niveau moet je inderdaad in april al bepalen, maar mocht er plek zijn kun je wel wisselen.
Zou dat risico zelf alleen niet nemen want als het vol zit heb je pech.

Je paard kun je stallen in het manegecomplex of in de tent op het terrein, maar zijn ook mensen die ze in de buurt bij mensen thuis stallen ivm de kosten.
Zelf heb ik toen een plekje gehuurd op de 'camping', en mijn paard stond in de tent. Zo zat ik het dichtste bij hem.
Je kan ook slapen in het bos van de scouting, die zit aan de andere kant van het terrein. En inmiddels kun je nu ook via de AR site een caravan huren, denk dat ik dat ook ga doen. Sliep toen in een 2 persoonstentje maar dat is niet aan te raden met 30 graden vol op de tent en je moeten omkleden op je knieën omdat hij te laag is er in te kunnen staan :+ :D

Ik ben toen maandagochtend aangekomen en ben dinsdag pas gestart. Zo kon ik hem maandag even zelf rijden. Woensdag maar 1 proef gereden en donderdag weer 2.
Je moet zelf je paard voeren, dus had biks e.d. meegenomen. Ze kunnen daar op stro of zaagsel, stal is al gevuld bij aankomst.
Pakjes stro en hooi kun je op het terrein kopen, was toen 5€ per baal. Uitmesten moet je ook zelf doen.

Geloof dat ik zo'n €300,- kwijt was voor het hele concours. Maar het was wel voor herhaling vatbaar!
Je kunt als je daar in een nieuwe klasse start je winstpunten in 1 week halen, en het is sowieso leuk een keer mee te maken.
Ik hoop dit keer ook echt weer mee te kunnen doen!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 15:12

Volgends mij ben je nu wel een stuk duurder uit qwa kosten maar weet niet zeker zal eens vragen

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 16:35

Especial erg bedankt voor de uitgebreide informatie! Klinkt goed allemaal, ik ga even polsen of ik iemand definitief mee kan krijgen dan wil ik wel heen. Is precies de week na mn laatste vak dus komt perfect uit ook.

Moet je ook echt vroeg (hoe vroeg?) van tevoren stalling/verblijf regelen? Dan weet ik beetje wanneer ik het t beste kan gaan regelen :)

maudx7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:04

Ik ben komend jaar ook weer van de partij, de laatste keer tussen de pony's!

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:38

Kan je daar ook ZZL starten alle dagen.?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:43

Elco schreef:
Kan je daar ook ZZL starten alle dagen.?

Nee hooguit maar 2 dagen en geen finale ZZ-L volgens mij, had ook al gekeken :) jammer!

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:10

Hmm beetje jammer. :(

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:52

Jaaa dit jaar gaan wij ook weer. Ik ga mee als groom, mijn mama als 'spoor' en mijn zus (_Lucifertje) gaat starten met haar blij ei ;) Het is een beetje afhankelijk hoe het allemaal loopt maar het is sowieso L2 en misschien M1. Hebben er nu al veel zin in al kwam de datum wijziging hier ook als een complete verassing. Gelukkig kon ik mijn vakantierooster nog aanpassen.
Wij hebben het paard bij vrienden staan waar die overdag gewoon lekker de wei op kan. Een jaar of 4-5 geleden was ik met alles in totaal 1000 euro kwijt voor een weekje almelo, stalling, proeven, voer, trailer, caravan etc etc etc.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 20:14

zoveel geld? voor 1 paard stallen?
is wel erg veel geld,
wij gaan er nu toch met iets meer 5 stuks
en vorig jaar waren wij er met 3 stuks en hebben toen iets van 1000 betaald

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:44

Nee joh. Wel goed lezen he :p 1000€ voor een gehele week incl stalling, caravan huur, eten, consumpties etc etc. Alles bij elkaar :-)