Na een jaar afwezigheid, zal Paard & Koets dit jaar in een nieuw jasje gestoken, plaatsvinden op 01 & 02 november op het Nationaal Hippisch Centrum in Ermelo. Meer informatie is hier te lezen.
Wie gaat erheen, wat hoop je te zien (of niet te zien) en heb je een speciaal doel of een speciale reden?
Ik ben ook zeker van plan te gaan. Heb een beetje een idee wat voor een nieuwe koets ik wil hebben (of occasion) en met welke opties, dus ik hoop een kijk / vergelijk te kunnen doen bij diverse dealers of bouwers op één locatie.
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe opzet, ben er alleen zelf niet bij. Misschien kom ik over een paar jaar wel om m'n paard en het ras te promoten.
Flabbergast
Geplaatst: 26-09-14 13:00
Volgens mij gaat het niet stormlopen met bokkers in Ermelo 1 en 2 november .
Wij zijn erbij met Effektri, en mogen ook een aantal kaarten weggeven.
Ik wil er ook graag heen gaan maar door de nieuwe lokatie is het voor mij een stuk verder weg... Ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden mbt het rijden van een clinic, lijkt me een hele mooie kans!
MelanieB
Geplaatst: 28-09-14 18:57
Jup wij gaan ook! Heerlijk dichtbij en had via wedstrijd toegangskaartje gewonnen.
shetlandfan
Geplaatst: 30-09-14 14:19
Ik wil ook weer graag gaan. Nieuwe lokatie is voor mij wel iets verder weg. Zo'n 20 minuten langer rijden dan naar de Brabanthallen dus dat valt gelukkig mee. Ben erg benieuwd naar de nieuwe opzet!
Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe opzet, laatste jaar in de brabant hallen viel een beetje tegen. Maar als Bartels het net zo groot weet te maken als Horse Event, dan is het wel de moeite waard