(oefen) vaardigheid voor 17 augustus, waar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shetties

(oefen) vaardigheid voor 17 augustus, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 10:03

17 augustus heb ik het districtskampioenschap, maar daar voor zou ik nog graag een (oefen) vaardigheid willen rijden als oefening voor mijn pony. Ik zou eigenlijk morgen een vaardigheidswedstrijd hebben, maar die is helaas afgelast.

Dus weet hier iemand waar een (oefen) vaardigheid wordt gehouden?

Plaats maakt niet zo veel uit, als het maar voor 17 augustus is en niet op 10 augustus.

_Marjola

Re: (oefen) vaardigheid voor 17 augustus, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:45

Lastig dat je niet 10 augustus kan, dan is er bijvoorbeeld nog een wedstrijd in Maarssen. Je zou ook de website van elk mendistrict kunnen afgaan om te zien waar de komende week wedstrijden zijn (zij plaatsen complete wedstrijdkalenders per seizoen). Of op startlijsten zoeken op een straal van een X aantal kilometer. Verder weet ik ook geen concrete data.

shetties

Re: (oefen) vaardigheid voor 17 augustus, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 12:53

Ja dat is echt vervelend, want zaterdag zijn er wel 3 wedstrijden -O-
Maar dan heb ik al een andere wedstrijd, dus dat gaat echt niet.

Ik heb ook al gezocht op agenda's van districten, maar tot nu toe kan ik nog niks vinden. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog bij 2 districten moet kijken op de agenda.
Op startlijsten heb ik zelfs tot 200 km van mijn woonplaats gekeken, niks (ja een districtskampioenschap op de 11e, maar daar kan ik natuurlijk niet meer voor inschrijven).

Ik denk dat het niks meer gaat worden, helaas....

Bedankt voor het meedenken! :D

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 13:15

Ja een week van te voren is inderdaad lastig. Graag gedaan in ieder geval :)

Anders thuis met een paar pionnen oefenen. Al heb je maar 3 of 4 poortjes. Gewoon van meerdere kanten insturen en dan krijg je toch het idee van een parcours.