Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
? Als je wel graag een keer wilt komen kijken kun je het beste even contact opnemen via de e-mail: wedstrijd@fjovrili.com.
.
.

.
.
! Renske_ schreef:Even een vraagje, is het ook mogelijk om L1/L2 recreanten te starten of is het alleen B recreanten?
Bedankt!
. fjordjuhh schreef:Renske_ schreef:Even een vraagje, is het ook mogelijk om L1/L2 recreanten te starten of is het alleen B recreanten?
Bedankt!
Hoi Renske,
Het is ook mogelijk om L1/L2 recreanten te starten. Geen probleem en we hebben nu (uit m'n hoofd) zo'n 6 andere mensen die dit ook doen.
Je zou zelfs als je dat leuk vind de 1ste proef L1 kunnen starten en de 2e proef L2. Dat maakt voor ons niks uit.

.ninz schreef:Ik wacht nog eventjes af of de hogere klasses 's ochtends of 's middags moeten.. heb de dag erna proefwerkweek..!
fjordjuhh schreef:Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Als ik vanavond tijd heb zal ik even de lijst updaten.
ninz schreef:Ik wacht nog eventjes af of de hogere klasses 's ochtends of 's middags moeten.. heb de dag erna proefwerkweek..!
Welke wedstrijd wil je meedoen? En welke klasse start je? Want ik kan je altijd zo ver mogelijk naar voor/achter plaatsen, weet niet wat het beste uitkomt?
Citaat:Welke wedstrijd wil je meedoen? En welke klasse start je? Want ik kan je altijd zo ver mogelijk naar voor/achter plaatsen, weet niet wat het beste uitkomt?
Dat is leuk, want ik heb een stuk te rijden en zou niet zo graag meteen om 8:30 aan de buurt willen zijn...