Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sansje schreef:Ik zal meteen ook mijn score plaatsen. Ik kwam uit op 179 punten, dus best veel lager dan jullie. In het wijken heb ik voor beide kanten een onvoldoende gegeven vanwege het kantelen. Verder ben ik het geheel met jullie eens dat het onderbeen van de amazone stiller moet. In de middengalop wil ik meer overgangen zien. Het geheel zou wat gemakkelijker mogen tonen, de amazone moet er best aan werken. Het kantelen en het aanleuningsprobleem heb ik in de proef vaker gezien en heb ik daarom ook onderaan nog meegenomen in het cijfer voor de aanleuning en rechtgerichtheid. De stap vond ik fijn. Ik denk dat als het paard op een waT kleinere beenhulp komt te staan en het kantelen opgelost kan worden, deze combinatie nog ver kan komen.
MeMar schreef:Ik kwam uit op 181 punten.
Halthouden 2x niet netjes, paard kanteld hoofd, 1e volte 15 meter galop vond ik aan de grote kant.
Halstrekken was niet goed, te rond.
Middendraf tactfouten, middengalop mocht meer.
Achteraf denk ik, was dit nou echt een winstpunt waard? Misschien iets te coulant geweest met punten.
Wel interessant om dit doen!
Ik heb onlangs een clinic in proeven beoordelen gehad hier in Ierland, en ze vonden me erg streng haha