De Verfdiscounter Dressuurcompetitie Gelders Paard 2012 – 2013 Dressuur onder het zadel en aangespannen
Ook dit jaar zullen in Kapel-Avezaath en Zevenaar voorrondes worden verreden voor De Verfdiscounter Dressuurcompetitie Gelders Paard. Je mag ook komen starten wanneer je niet mee wilt doen voor de competitie.
Hoe doe je mee met de competitie? Automatisch als je komt starten op onze wedstrijden.... Om kans te maken op het kampioenschap van De Verfdiscounter Dressuurcompetitie Gelders Paard – er is er één per klasse en een overall kampioen – dien je minimaal drie voorrondes te rijden en te starten bij de finale tijdens de Nationale Dag van het Gelders Paard.
HC en ‘groene’ proeven tellen niet mee voor de competitie.
De volgende data staan gepland voor de competitie 2012 - 2013: Kapel-Avezaath: 11 november 2012 6 april 2013
Zevenaar: 20 oktober 2012 12 januari 2013 2 maart 2013
Eind juli 2013: de finale tijdens de Nationale Dag van het Gelders Paard te Hengelo (Gld)!
Tevens bestaat de mogelijkheid dat er tijdens het seizoen nog wedstrijden aan het programma worden toegevoegd. Houd hiervoor de website van het KWPN in de gaten.
Opgeven: Voor de wedstrijden onder het zadel in Kapel-Avezaath kan men zich opgeven bij Diana Vogelzang ( 06-20631882 / vogelzang@ppg.com ) en voor de wedstrijden in Zevenaar en tijdens de Nationale Dag van het Gelders Paard kan men zich opgeven bij Judith Meurs ( 06-25180751 / judlisz@hotmail.com ). Tijdens de dag van het Gelders Paard is het tevens mogelijk mee te doen aan de rubriek ‘Bestgaand onder het zadel’.
Voor het mennen kan men zich opgeven bij Marc Wopereis ( 06-15032603 / marc1wopereis@hotmail.com ) Tijdens de Nationale Dag van het Gelders Paard is het tevens mogelijk om een vaardigheidsproef te rijden en mee te doen met de rubriek ‘Bestgaand Paard Aangespannen'.
Butterflys
Geplaatst: 14-08-12 10:39
Wanneer weet je of je paard onder Gelders paard valt? De mijne heeft een scheut Gelders en een scheut Tuigers bloed. Hoe wordt dit bepaald?
Butterflyes, wat staat er op het stamboek papier bij type?? GP = Gelders Paard TP = Tuigpaard
Anders gewoon even contact opnemen met de contactpersoon van de betreffende wedstrijd die je wil rijden en vragen of je in kunt schrijven met jouw paard. (Even afstamming erbij vermelden)
Ik wil wel mee gaan doen, in Kapel-Avezaath. Maar dan moet ik even zien of de data passen en vanuit Noordwijk is het echt wel een eind rijden, dus Nick meot wel echt goed lopen en dat ik serieus winstpunt kans heb, anders is het me echt te ver weg voor "ervaring en gezelligheid"...
Hoe dat precies zit voor het kampioenschap weet ik niet. Wellicht even mailen naar 1 van de contactpersonen?
anoukie88
Geplaatst: 23-08-12 09:27
Nee Basic hoeft niet. De plaatsingspunten die je haalt bij de ene klasse neem je mee naar de volgende. Zijn altijd gezellige wedstrijden met alleen maar mooie paarden
Door blessureleed is er een plek vrij gekomen in de Z-groep van 15.30uur op 19 oktober bij de Alex van Silfhout dressuur-clinic. Iemand hier misschien interesse??? Zo ja: geldersepaarden@gmail.com
ingeeusa
Geplaatst: 02-10-12 13:55
Telt de wedstrijd in juli dan ook mee voor de 3 verplichte? Alles is wel.onwijs ver weg vanuit noord holland!