Op verzoek hier alvast een topic voor alweer de 4e editie van de Romisan Dressuur Talenten Bokaal. Achter de schermen zijn we nog druk bezig met de voorbereidingen maar 19 en 20 mei aanstaande is het zover!
We zullen er een geweldige 4e editie van maken met splinternieuwe professionele topbodems en een geweldige gastruiter! Wie dat is houden we nog even geheim, maar in dit topic kunnen we in ieder geval alvast genieten van de voorpret. De officieele flyer en het vraagprogramma komen zo snel mogelijk online!
Wordt deze week lid van onze facebook en/of twitter pagina en maak kans op een gratis startbewijs voor de Romisan Dressuur Talenten Bokaal of voor een van onze reguliere wedstrijden. We verloten 1 startbewijs op de facebookpagina en 1 op onze twitter pagina. Let op: bij 200 volgers/leden wordt er 1 extra startbewijs verloot.
Hahaha ach t is al wat later zullen we maar zeggen
DL_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-12 23:08
Hartstikke leuk! Jurering zal weer in handen zijn van Toine Hoefs en Sjef van Rijswijk. Wie de gastruiter is houden we nog heel even geheim, maar dat wordt in ieder geval heel leuk!
Haha ja dat weet ik nog, toen was ik zo verbrand, en maar aan 1 kant omdat ik de hele tijd hetzelfde had gezeten en de zon aan een kant stond. Wat zag ik er debiel uit toen
Was toen inderdaad een fijn paard!
DL_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-12 12:36
Ik heb vandaag al de eerste inschrijvingen ontvangen! Leuk!
Tja is nu maar thuis trainen he, en aangezien ze rond 15 april is uitgeteld doe ik het lekker rustig aan haha, maar ze wil zo graag werken dat dat soms best lastig is haha
Mijne heeft maar ff een week of twee vakantie had hem klaar voor de horsefood maar vanwege de Rhino niet door gegaan (logisch) dus nu kan ie ff bijtanken voor het buiten seizoen..