tja maar 1 x in de 5 jaar in NL las ik, dan gaat het aardig hard. Wilde ook boeken maar toch maar niet gedaan, hoop dan toch wel in Duitsland te wonen.
Ik had mijn kaartjes nog niet afgedrukt. Zaten nog in mijn mailbox. Net even afgedrukt. Die mogen tot half november op mijn koelkast hangen.
_Nann_
Geplaatst: 20-03-12 22:57
ik heb net kaarten besteld voor november
welk vak zitten jullie?
probabeest
Geplaatst: 20-03-12 23:00
ben vorige keer geweest en vond het erg tegenvallen. de tuigen en hoge school sprongen zijn prachtig en leuk om naar te kijken. verder vond ik het maar kleine dikke pony's die als je er dressuurmatig naar ging kijken hun oefeningen niet heel erg bijzonder uitvoeren. wel leuk om een keer gezien te hebben
ESSIE70
Geplaatst: 20-03-12 23:04
Ik ben er 5 jaar geleden geweest en ik vond het wel leuk.Veel show elementen. Maar aan het eind had ik de piaffe en dat springen in de lucht(ik weet niet hoe dat heet ) wel gezien.Dat werd toen eindeloos herhaald
Bagheera_206
Geplaatst: 20-03-12 23:05
_Nann_ schreef:
ik heb net kaarten besteld voor november
welk vak zitten jullie?
Tribune Noord, rij 1. Rechts van de wheelies in het kleine stuk rij 1.
Ik vond het de vorige keer dat ik ben geweest heel erg tegenvallen. Er ging een neusriem stuk aan het begin van de show en het paard was ineens compleet de weg kwijt. Veel jonge paarden die nog niet hun opleiding hadden afgerond, paarden die hun rug niet gaven. Heeft mij iig aan het denken gezet of je echt zo vast moet gaan houden aan een klassieke opleiding. Stilstand is achteruitgang....